Hoofdmenu

Uitvakfoto's

Gestart door AthleticHolanda, feb 08, 2010, 17:08:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Denk dat dit mijn mooiste is, Fortuna Düsseldorf bij RW Ahlen waar het aantal uitfans zo ongeveer gelijk lag aan het aantal thuisfans...

Jullie nog mooie/indrukwekkend/opvallende/aparte uitvakfoto's?


wekke

#1
Even wat reclame maken voor mijn eigen clubje ;-) 


(2009-Standard-Lierse)


(2008- RAFC-Lierse)

Filmpje in Standard: http://www.lierse.com/nl/video/standard-lierse-uitgebreid-sfeerfilmpje




Keveca

Niet zelf gemaakt, stond er wel in, 4500 man....

HSV - NEC


Keveca

#3

Mooie foto uit Polen, Borac (foto gevonden).


Dinamo Zagreb vs. Osijek


Han

Citaat van: AthleticHolanda op feb 08, 2010, 17:08:19Jullie nog mooie/indrukwekkend/opvallende/aparte uitvakfoto's?

Ik beweer niet dat onderstaande foto voldoet aan bovenstaande kwalificaties; de Bill Shankly Stand met Manchester City op Deepdale:



Manchester United op Craven Cottage:




Crystal Palace op Villa Park:




Strangely Devoted or Mentally Disturbed

3434

HSV-Rapid Wien (ik dacht er 9000 uitsupporters waren, als iemand het zeker weet..)



Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Lek11

Rapid was met 8.000 in het stadion aanwezig, maar wellicht nog wel 1.000 daarbuiten.

Keveca

Citaat van: 3434 op feb 15, 2010, 18:33:19
HSV-Rapid Wien (ik dacht er 9000 uitsupporters waren, als iemand het zeker weet..)



En wij als NEC maar trots op 4500 man.... komt Rapid gewoon met het dubbele!

Han

Citaat van: wekke op feb 08, 2010, 18:00:51


(2009-Standard-Lierse)

Dit lijkt mij een uitgelezen moment om Breda opnieuw te stalken. Wat bevindt zich onder het uitvak van Lierse?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hugo

Citaat van: Han op feb 17, 2010, 22:34:30
Dit lijkt mij een uitgelezen moment om Breda opnieuw te stalken. Wat bevindt zich onder het uitvak van Lierse?

Het onderste vak is niet door jouw eerder genoemde verlepte terracing. Het is een vak met van die platte zitjes, dus een vrijbrief om te gaan staan in een all-seater. Het doek is reclame, dat hebben meer/alle Belgische Eerste Klassers.

Peenvogel

Citaat van: Keveca op feb 16, 2010, 22:43:25
En wij als NEC maar trots op 4500 man.... komt Rapid gewoon met het dubbele!

Borussia MG-Feyenoord in 1996. 12.000 Feyenoord-supporters in Dusseldorf voor1/4 finale van het EC2 toernooi.


Han










Op weg naar huis na hun voorbereiding op het seizoen 1914 in Argentinie maakte Exeter City een tussenstop in Rio de Janeiro. Daar maakten The Grecians bekend bereid te zijn voor een oefenwedstrijd.






Voor dat doel werd van Braziliaanse zijde een elftal gevormd uit de twee grootste domestieke voetbalstaten aldaar; zeven spelers uit Rio en vier spelers uit  Sao Paulo.
Het was de geboorte van het Braziliaanse nationale elftal met de treffende naam 'Selecao.







Op 20 Juli 1914 werd de wedstrijd gespeeld in de thuishaven van Fluminense, Estadio das Laranjeiras in Rio de Janeiro







Ter gelegenheid speelde Exeter City een centenary match op 20 Juli 2014 in hetzelfde, niet meer voor topvoetbal gebuikte stadion. De tegenstander was Fluminense U23.
De thuisclub sponsorde voor een niet onaanzienlijk deel de reis- en verblijfskosten van Exeter City en maar liefst 160 Grecians-supporters schreven in op een ' festive travel package' voor het uitvak.





Strangely Devoted or Mentally Disturbed

watergatehopper

Het is niet zo zeer het uitvak wat in het oog springt maar de floodlight die deze foto zo bijzonder maakt(vind ik zelf).

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

belfast

Citaat van: Peenvogel op feb 18, 2010, 14:22:07
Borussia MG-Feyenoord in 1996. 12.000 Feyenoord-supporters in Dusseldorf voor1/4 finale van het EC2 toernooi.



Jaja, those were the days. Komt never nooit meer terug. Edad reizen, potje bier in Krefeld. Manmanman wat een dag. Medelij met de jeugd die dit nooit meer zal meemaken.
D3T=Lief