Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Joost


Joost

Ansgar heeft een jaloersmakende reis door Zuid Amerika gemaakt!

http://www.groundhopping.de/berichte.htm

Joost

2. Bundesliga wordt weer smullen komend jaar als het zo blijft. Hansa Rostock, Eintracht Braunschweig, Dynamo Dresden, St. Pauli, Gladbach en Frankfurt voor Hertha, Augsburg, Bochum, Bielefeld, Oberhausen en Osnabruck.


AthleticHolanda

#168
Citaat van: Joost op mei 09, 2011, 20:42:23
2. Bundesliga wordt weer smullen komend jaar als het zo blijft. Hansa Rostock, Eintracht Braunschweig, Dynamo Dresden, St. Pauli, Gladbach en Frankfurt voor Hertha, Augsburg, Bochum, Bielefeld, Oberhausen en Osnabruck.

St. Pauli - Braunschweig en vooral Hansa en Dynamo zijn flinke risicopotten.

Gladbach zie ik het nog wel halen overigens...

Dynamo moet nog een lastige playoff als ze derde blijven.

Joost

Eigenlijk hoop ik vooral dat Karlsruhe het nog verpest zondag en tegen Dresden mag gaan spelen en er uit vliegt.

King Nothing

Gladbach red het wel, 16e met playoff of 15e en er gewoon in blijven. Frankfurt raakt echt helemaal niets op het moment, ik denk dat zij op zeker degraderen. Dan mag Wolfsburg of BMG tegen Bochum (of Fürth) gaan spelen voor een plekje in de Bundesliga. Beide redden dat wel tegen Bochum, ik zag Bochum zaterdag tegen Osnabrück spelen en dat was dramatisch slecht. 't Is dat Osna volledig uit vorm is, maar de 1-3 was dik onverdiend imo. Al zou ik het persoonlijk wel mooi vinden als Wolfsburg eruit vliegt...

KSC zal wel winnen van Union, Osna verliest in Ingolstadt en RWO pakt een puntje in Cottbus. Osna vliegt er zo uit, RWO mag tegen Dresden of Wehen gaan spelen voor klassenerhalt.

Maafreuh, ik ga volgend seizoen wel een keer of wat naar St Pauli denk ik, erg leuke potjes in het vooruitzicht.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Joost

RWO gaat verliezen in Cottbus, die zijn echt te matig. Vooral uit, pas 1 zege en 4 gelijke spelen. Na de belangrijke zege tegen KSC vond ik ze in Aken echt heel erg slecht, totaal geen beleving. En dan verliezen ze gisteren met 1-4 van Furth.

ALenstra

Zaterdag 11 juni de loting voor de eerste ronde van de DFB-pokal. Die wordt tussen vrijdag 29 juli en maandag 1 augustus gespeeld.

Verwijderd lid

Met RW Ahlen is het niet goed afgelopen.
Vanwege financiele problemen alsnog gedegradeerd:
http://www.kicker.de/news/fussball/3liga/startseite/552980/artikel_ahlen-verabschiedet-sich-aus-der-3-liga.html

en ook op de site van de club zelf staat dit nieuws

AthleticHolanda

Dynamo won vanavond met 1-3 in Osnabrück na verlenging en speelt volgend seizoen 2. Bundesliga. Osna mag o.a. naar Münster komend seizoen.

Bossche Bol

Citaat van: AthleticHolanda op mei 24, 2011, 23:08:01
Dynamo won vanavond met 1-3 in Osnabrück na verlenging en speelt volgend seizoen 2. Bundesliga. Osna mag o.a. naar Münster komend seizoen.
En na Eintracht Braunschweig en Hansa Rostock de 3e 'Traditionsverein' die naar de 2. Bundesliga promoveert.
Prachtig!
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Bossche Bol

Citaat van: Hugo op apr 30, 2011, 22:26:32
Is dit om de 2.Bundesliga een paar weken extra media aandacht te geven. Voor de hoppers goed nieuws!
Ja heerlijk toch. Dat betekent dat door de nacompetities en oefenwedstrijden er eigenlijk geen voetballoze periode meer is.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Cyclebob

De tweede liga begint na vele jaren een Oostduits tintje te krijgen: Union Berlin, Aue, Energie Cottbus, Hansa Rostock en Dynamo Dresden. We missen nog Chemnitz, Magdeburg (4.Liga), Dynamo Berlin (wegkwijnend in 5.NOFV Nord) en Lokomtiv Leipzig en Sachsen Leipzig (5.NOFV Süd).
Het gedrocht RasenBall/RedBull Leipzig is gelukkig niet uit 4e gepromoveerd.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Koning Kriel

Citaat van: ALenstra op mei 20, 2011, 20:33:42
Zaterdag 11 juni de loting voor de eerste ronde van de DFB-pokal. Die wordt tussen vrijdag 29 juli en maandag 1 augustus gespeeld.

Het speelschema voor de 1e en 2e Bundesliga worden dinsdag 21 juni bekend gemaakt (http://www.bundesliga.de/de/liga/news/2010/index.php?f=0000184090.php).

Sebastiaan_W

Citaat van: Cyclebob op mei 25, 2011, 10:26:55
De tweede liga begint na vele jaren een Oostduits tintje te krijgen: Union Berlin, Aue, Energie Cottbus, Hansa Rostock en Dynamo Dresden. We missen nog Chemnitz, Magdeburg (4.Liga), Dynamo Berlin (wegkwijnend in 5.NOFV Nord) en Lokomtiv Leipzig en Sachsen Leipzig (5.NOFV Süd).
Het gedrocht RasenBall/RedBull Leipzig is gelukkig niet uit 4e gepromoveerd.

Vergeet Jena, Erfurt en Babelsberg(al is de kans dat hun worden terug gezet ook sterk aanwezig) niet in de 3. Liga