Hoofdmenu

Fixture Day!

Gestart door GiertjeNL, jun 18, 2014, 09:41:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: FC_Emmen op jun 19, 2014, 09:10:14
Daar zat ik over te denken. Is dat een beetje betaalbaar?

De derby wedstrijden zijn €200 p.p.

Wel nadelig is dat je in het stadion tussen alle 'DFDS' supporters zit, waardoor je de echte derby sfeer een beetje mist (althans zo was mijn beleving)

syntric

Ik wacht nog even de zondagmatchen van de Premier af, maar aangezien in de maanden september & oktober de clubs Stoke & WBA paar keer samen thuisspelen, hoop ik dat dat mijn volgende combino word, mijn 16de & 17de Premiergroundhop zou dat dan zijn :-)
Groundhopper for life :-)

Arjen

Citaat van: Joost op jun 18, 2014, 12:34:19
Paaszaterdag Luton v Exeter.

Staat nu op vrijdag

Saltacampos

Mijn drie targets in de PL voor 14-15 lijken mij op een haalbaar moment, half oktober Palace-Chelsea, eind december Southampton-Chelsea en in april QPR-Chelsea, alleen hopen dat ze niet op een maandagavond worden gepland...
Over land and sea

Koning Kriel

Everton - Liverpool in februari komt mij goed uit, verder nog eens een paar mooie weekenden zoeken.

jona93

Citaat van: rrcg1899 op jun 19, 2014, 17:16:08
Mijn drie targets in de PL voor 14-15 lijken mij op een haalbaar moment, half oktober Palace-Chelsea, eind december Southampton-Chelsea en in april QPR-Chelsea, alleen hopen dat ze niet op een maandagavond worden gepland...
Zou moeten lukken ga normaal ook naar Palace mss dat ik je daar zie
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Saltacampos

Citaat van: jona93 op jun 19, 2014, 22:14:48
Zou moeten lukken ga normaal ook naar Palace mss dat ik je daar zie
Ok, we spreken nog wel af !
Over land and sea

groundhop.org

Citaat van: Freebird op jun 18, 2014, 19:28:51
Weekend van 27 september steek ik het Kanaal over. Eerste keuze wedstrijd is Liverpool - Everton, anders wordt het Londen met keuze uit Arsenal - Spurs, Crystal Palace - Leicester en Chelsea - Aston Villa

Weekend van 22 november gaat de neus weer richting Engeland, en dan staat Brentford - Fulham met stip genoteerd. Ook Crystal Palace - Liverpool of Chelsea - West Brom komen in the picture.

Zijn er voor die wedstrijden kaarten te krijgen dan? <150 euro

Voetbalman

Citaat van: groundhop.org op jun 20, 2014, 17:23:17
Zijn er voor die wedstrijden kaarten te krijgen dan? <150 euro

De haalbaarheid daarvan heb ik geen idee. Ik ben de laatste tijd wel volop bezig om overal in Europa een 'netwerk' (klinkt serieuzer dan het is) op te bouwen om zodoende sneller aan tickets te komen. Ik mik ook op supportersclubs. Op die manier heb ik vorig jaar toch enkele topwedstrijden van bv. Manchester City en eentje van Bayern München weten bij te wonen (zonder dat ik via viagogo ofzo moet gaan). Eerste keuze die dag, Liverpool - Everton zal al lastig genoeg worden :)

ALenstra

Ik ben tussen 7 en 10 november in Londen voor de NFL op Wembley. Dan spelen League One en League Two niet i.v.m. FA-cup.

FC_Emmen

Citaat van: nort op jun 19, 2014, 12:08:14
De derby wedstrijden zijn €200 p.p.

Wel nadelig is dat je in het stadion tussen alle 'DFDS' supporters zit, waardoor je de echte derby sfeer een beetje mist (althans zo was mijn beleving)
Hoe laat vertrekt de boot en wanneer en hoe laat kom je ongeveer weer terug in Nederland?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

swatt1

Heeft er iemand enig idee wanneer de kalenderaanpassingen voor tv-uitzendingen bekend gemaakt worden? West Ham-Manchester City en Tottenham-Newcastle in het weekend van 25 oktober (en met heel veel geluk misschien Fulham-Charlton) of West Ham-Newcastle en Tottenham-Everton in het weekend van 29 november lijken me wel interessant maar ik kan natuurlijk pas beginnen plannen wanneer de dagen en aftrapuren vastliggen.

syntric

Citaat van: swatt1 op jun 21, 2014, 12:21:02
Heeft er iemand enig idee wanneer de kalenderaanpassingen voor tv-uitzendingen bekend gemaakt worden? West Ham-Manchester City en Tottenham-Newcastle in het weekend van 25 oktober (en met heel veel geluk misschien Fulham-Charlton) of West Ham-Newcastle en Tottenham-Everton in het weekend van 29 november lijken me wel interessant maar ik kan natuurlijk pas beginnen plannen wanneer de dagen en aftrapuren vastliggen.

Zit er ook op te wachten, maar ik dacht minstens 1 maand op voorhand
Groundhopper for life :-)

ALenstra

Worden regelmatig bekend gemaakt. Ik zou continu de website van de Premier League in de gaten houden. Spurs-Newcastle zal misschien niet op zaterdag zijn aangezien de donderdag ervoor Europa League is.

Joost

Citaat van: swatt1 op jun 21, 2014, 12:21:02
Heeft er iemand enig idee wanneer de kalenderaanpassingen voor tv-uitzendingen bekend gemaakt worden? West Ham-Manchester City en Tottenham-Newcastle in het weekend van 25 oktober (en met heel veel geluk misschien Fulham-Charlton) of West Ham-Newcastle en Tottenham-Everton in het weekend van 29 november lijken me wel interessant maar ik kan natuurlijk pas beginnen plannen wanneer de dagen en aftrapuren vastliggen.

Dat duurt een week of 3.