Hoofdmenu

Servië

Gestart door Tmen, nov 04, 2013, 13:18:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Olav op jan 10, 2019, 15:40:01
Paar dagen voor wedstrijddag naar de kassa om een ticket te halen. Paspoort mee, dan moet het goedkomen! Ben jaloers, veel plezier!

Weet je dat zeker Olav? Ik wil ook graag naar die wedstrijd en probeer het vooraf wel online. MAar mocht dat niet lukken dan is de vlucht wel geboekt dus wel fijn om te weten dat het dan daar nog kan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Citaat van: FCT1980 op jan 10, 2019, 22:24:52
Weet je dat zeker Olav? Ik wil ook graag naar die wedstrijd en probeer het vooraf wel online. MAar mocht dat niet lukken dan is de vlucht wel geboekt dus wel fijn om te weten dat het dan daar nog kan.

In de Balkan zijn ze niet zo rap met de kaarten en iedereen gaat toch zitten waar het uitkomt. Een dag van te voren moet zeker lukken. Maar destijds heb ik ze ook online gekocht.
Volgende wedstrijd: ?

FCT1980

Ok thnx Freekos. Gaan we het regelen. Mocht het echt niet lukken dan is er in de buurt ook een andere wedstrijd op het hoogste niveau. Die derby kan een leuk alternatief zijn. Maar de eternal derby is natuurlijk wel een droom.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: FCT1980 op jan 11, 2019, 10:02:41
Ok thnx Freekos. Gaan we het regelen. Mocht het echt niet lukken dan is er in de buurt ook een andere wedstrijd op het hoogste niveau. Die derby kan een leuk alternatief zijn. Maar de eternal derby is natuurlijk wel een droom.
Mocht je het vooraf willen regelen, kun je de club ook vragen of ze hospitality pakketten aanbieden. Kost wellicht iets meer, maar dan weet je wel dat je binnen komt.

De publiekswissel

Citaat van: FCT1980 op jan 10, 2019, 22:24:52
Weet je dat zeker Olav? Ik wil ook graag naar die wedstrijd en probeer het vooraf wel online. MAar mocht dat niet lukken dan is de vlucht wel geboekt dus wel fijn om te weten dat het dan daar nog kan.

Dag van te voren heb je op zeker kaarten en op de wedstrijddag zelf ook wel. Alternatief zoeken is echt niet nodig. Ik moet nog een keer terug, alleen de tweede helft gezien van de derby.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FCT1980

Gaan morgen vlucht en hotel boeken.
Kaarten gaat lukken via een bekende die connecties heeft bij Rode Ster.
Laatste tijd niet vaak zo uitgekeken naar een tripje.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Victor Charlie Hotel

Deze keer staat de 'eeuwige derby' voor woensdag 27 februari aanstaande gepland, voorlopig. In november 2012 kon ik voor een maat een paar dagen voor de wedstrijd online een kaart scoren. Dus ik verwacht dat de kaartverkoop ook deze keer pas laat start. Mijn vlucht is al geboekt.

FCT1980

Citaat van: Victor Charlie Hotel op jan 13, 2019, 00:14:03
Deze keer staat de 'eeuwige derby' voor woensdag 27 februari aanstaande gepland, voorlopig. In november 2012 kon ik voor een maat een paar dagen voor de wedstrijd online een kaart scoren. Dus ik verwacht dat de kaartverkoop ook deze keer pas laat start. Mijn vlucht is al geboekt.

Onze vlucht ook. Alles is inmiddels geregeld. Zin in.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCT1980

Even en vraag aan de kenners hier. Is er nog een kans dat wedstrijden in Servië worden verplaatst?
Alle wedstrijden in speelronde 24 staan nu gepland op 27 februari. Het zou voor ons mooi zijn als er op 26 ook nog een wedstrijd is.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

De publiekswissel

Citaat van: FCT1980 op jan 17, 2019, 09:45:52
Even en vraag aan de kenners hier. Is er nog een kans dat wedstrijden in Servië worden verplaatst?
Alle wedstrijden in speelronde 24 staan nu gepland op 27 februari. Het zou voor ons mooi zijn als er op 26 ook nog een wedstrijd is.

Op de Balkan weet je het pas zeker of de wedstrijd doorgaat als je de spelers het veld op ziet lopen.. ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FCT1980

Citaat van: De publiekswissel op jan 17, 2019, 10:25:22
Op de Balkan weet je het pas zeker of de wedstrijd doorgaat als je de spelers het veld op ziet lopen.. ;-)
En bedankt he ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Citaat van: De publiekswissel op jan 17, 2019, 10:25:22
Op de Balkan weet je het pas zeker of de wedstrijd doorgaat als je de spelers het veld op ziet lopen.. ;-)
Dit is wel echt zo.
Volgende wedstrijd: ?

Gilles

Heeft er iemand een idee van wanneer de definitieve datum bevestigd wordt. Midweek wedstrijden worden in Servië normaal allemaal op woensdag gespeeld, maar met de derby durf ik de gok nog niet wagen...

Freekos79

Citaat van: Gilles op feb 15, 2019, 17:05:54
Heeft er iemand een idee van wanneer de definitieve datum bevestigd wordt. Midweek wedstrijden worden in Servië normaal allemaal op woensdag gespeeld, maar met de derby durf ik de gok nog niet wagen...

Waarschijnlijk wordt het na de voorafgaande speelronde bekend gemaakt aan het begin van de week. www.superliga.rs
Volgende wedstrijd: ?

FCT1980

Citaat van: Gilles op feb 15, 2019, 17:05:54
Heeft er iemand een idee van wanneer de definitieve datum bevestigd wordt. Midweek wedstrijden worden in Servië normaal allemaal op woensdag gespeeld, maar met de derby durf ik de gok nog niet wagen...

Er zijn berichten in de media dat speelronde 24 helemaal naar het weekend daarna wordt verplaatst.
Wij hebben al vlucht geboekt van 26 t/m 28 dus wachten ook in spanning af.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!