Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

ricodejong4 en 4 gasten bekijken dit topic.

jona93

Iemand die 2 tickets kan regelen voor zondag 13 januari MVV-Twente?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

MichielB

Iemand enig idee wanneer de speeldata in Engeland vast komen te staan? Ik wil namelijk begin februari een weekendje Londen doen

jdebruin96

Citaat van: MichielB op jan 07, 2019, 09:34:26
Iemand enig idee wanneer de speeldata in Engeland vast komen te staan? Ik wil namelijk begin februari een weekendje Londen doen

Dat staat toch allang vast?

ALenstra

Volgens mij staan de data tot begin maart vast.

maikelll043

Citaat van: jona93 op jan 06, 2019, 21:25:29
Iemand die 2 tickets kan regelen voor zondag 13 januari MVV-Twente?

Gewoon aan de kassa ! (neem wel je ID-kaart mee)

Groundos

Eén paar keer per week kijk ik op deze site om te kijken of ik iets interessants gemist heb. Telkens begin ik daarmee bij de pagina 'Ongelezen berichten sinds je laatste bezoek'. Ik heb echter niet altijd de tijd om alle berichten in één keer te lezen, waardoor de topics die ik niet kan lezen niet meer te verschijn komen in deze lijst bij mijn volgende bezoek.

Is er een mogelijkheid om topics vast te zetten, zodat deze nog steeds tevoorschijn komen wanneer ik opnieuw in log?

Bakkie

Op 14 januari gaan bij Cardiff FC de volgende wedstrijden in de verkoop. WHU, Chelsea, Liverpool en Palace.
Nu heb ik voor het paasweekend een weekendje Wales geboekt en we hopen bij Cardiff de thuiswedstrij tegen Liverpool mee te pikken.
Ik ben me er van bewust dat een membership voor deze wedstrijd zeker geen overbodige luxe is.
Mijn vraag is alleen, ik heb 2 kaarten nodig. Is het dan verstandig om voor deze wesdtrijd 2 memberships aan te schaffen of is 1 membership voldoende voor 2 kaarten.

Bvd.

Nort

Citaat van: Bakkie op jan 08, 2019, 13:06:11
Op 14 januari gaan bij Cardiff FC de volgende wedstrijden in de verkoop. WHU, Chelsea, Liverpool en Palace.
Nu heb ik voor het paasweekend een weekendje Wales geboekt en we hopen bij Cardiff de thuiswedstrij tegen Liverpool mee te pikken.
Ik ben me er van bewust dat een membership voor deze wedstrijd zeker geen overbodige luxe is.
Mijn vraag is alleen, ik heb 2 kaarten nodig. Is het dan verstandig om voor deze wesdtrijd 2 memberships aan te schaffen of is 1 membership voldoende voor 2 kaarten.

Bvd.
Kun je die vraag niet gewoon beter stellen aan de club zelf?

ALenstra

Goed mogelijk is dat voor die wedstrijd nog geen exacte tijdstip vast gesteld is.

Bakkie

#4434
Citaat van: Nort op jan 08, 2019, 13:16:54
Kun je die vraag niet gewoon beter stellen aan de club zelf?

Mijn Engels is niet zo denderend dus ik dacht, ik doe eerst hier een poging.

Citaat van: ALenstra op jan 08, 2019, 13:57:56
Goed mogelijk is dat voor die wedstrijd nog geen exacte tijdstip vast gesteld is.

Mmm.. jij denkt dat die wedstrijd nog maar de zondag verschoven zou kunnen worden?

headout

Citaat van: Bakkie op jan 09, 2019, 19:34:27
Mmm.. jij denkt dat die wedstrijd nog maar de zondag verschoven zou kunnen worden?
Volgens mij zijn de TV verschuivingen voor maart nog niet bekend. Februari meen ik volgende week pas.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

geraldando

Alweer even geleden dat ik hier ben geweest maar ben weer gelijk heel enthousiast geraakt van alle verhalen. Heb zelf een tripje naar Milaan in april op het oog. Maar de wedstrijd van Inter tegen Juventus begint 20:30 op 27 april. Het vliegtuig, dat ik dan wil pakken, landt rond 17.00 uur in Bergamo. Is dit een beetje te doen qua tijd denken jullie?
Favoriete ground: Bosuilstadion

ksclgiov282

Citaat van: geraldando op jan 09, 2019, 20:20:18
Alweer even geleden dat ik hier ben geweest maar ben weer gelijk heel enthousiast geraakt van alle verhalen. Heb zelf een tripje naar Milaan in april op het oog. Maar de wedstrijd van Inter tegen Juventus begint 20:30 op 27 april. Het vliegtuig, dat ik dan wil pakken, landt rond 17.00 uur in Bergamo. Is dit een beetje te doen qua tijd denken jullie?

Ik denk dat je beter/sneller af bent met de shuttlebus Bergamo luchthaven>Milaan die stopt bij het centraal station, rit duurt iets meer dan een uur volgens google. Ben afgelopen seizoen naar diezelfde wedstrijd gegaan, ook vanuit Bergamo maar wij waren al van voor de middag in Milaan. Ik vrees dat je een beetje krap bij tijd gaat zitten, zeker als je eerst bvb nog naar hotel moet. Verwacht grote drukte in metro en bij de toegangspoorten van het stadion. Geweldige ervaring wel.

Freekos79

Citaat van: geraldando op jan 09, 2019, 20:20:18
Alweer even geleden dat ik hier ben geweest maar ben weer gelijk heel enthousiast geraakt van alle verhalen. Heb zelf een tripje naar Milaan in april op het oog. Maar de wedstrijd van Inter tegen Juventus begint 20:30 op 27 april. Het vliegtuig, dat ik dan wil pakken, landt rond 17.00 uur in Bergamo. Is dit een beetje te doen qua tijd denken jullie?
De shuttle bus is inderdaad de snelste manier om naar hartje Milaan te komen. De trein gaat ook, naar dan moet je eerst nog naar het station van Bergamo.
Met een beetje geluk ben je om 19:00 op Milaan Centraal. Dan nog een uurtje met metrohectiek en je zou om 20:00 uur bij het stadion kunnen zijn. Moet wel alles goed gaan en alleen met handbagage reizen. Naar binnen komen kan ook nog wel even duren, dus het wordt sowieso krap aan.
Volgende wedstrijd: ?

hgrm

Het kost wat meer dan het OV maar ik zou een taxi nemen (of combi taxi-trein-taxi). En inderdaad, zonder ruimbagage vliegen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen