Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Denniss

Ik las op twitter dat iemand kaartjes had gekocht in de General Sale voor die wedstrijd.


Citaat van: Nickky op sep 18, 2018, 22:01:13
Ik zou wellicht 20 oktober naar Huddersfield -Liverpool willen, maar het wordt  me totaal niet duidelijk of er nog kaarten zijn. Het lijkt uit verkocht, maar dat zie ik dus nergens staan. Toch lijken de kaarten al in de GS te zijn gegaan.  Zie ik iets over het hoofd ?

ALenstra

Op de website van Huddersfield Town staat dat je een booking history moet hebben voor de wedstrijd tegen Liverpool.

Nickky

Dankjewel, dan zal dat het zijn.  Zonde. Of heeft iemand een booking history voor Huddersfield en wil die me aan twee kaarten helpen?

Vaig

Iemand die me wellicht aan een kaart kan helpen voor Helmond Sport - Fortuna volgende week dinsdag?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Nort

Citaat van: Vaig op sep 19, 2018, 20:57:36
Iemand die me wellicht aan een kaart kan helpen voor Helmond Sport - Fortuna volgende week dinsdag?
Ik heb een account van Helmond Sport en pas nog online een kaartje gekocht voor de wedstrijd tegen FC Den Bosch (geografisch val ik in het 'supportersgebied' van Helmond Sport). Dat is gewoon prima gegaan. Echter heb ik wel een seizoenskaart van PSV, maar ik twijfel of ze hier echt naar kijken.

Als je het erop wil wagen, stuur maar een pb voor de gegevens.

Mrmojorisin

Ik ben een weekendje Madrid aan het plannen in het weekend van 4/11.

Met Rayo-Barca, Leganes-Atletico en Real Madrid-Valladolid staan er leuke wedstrijden op het programma, iemand enig idee wanneer deze wedstrijden vastgezet worden, nu staan ze allemaal nog op hetzelfde uur.

En een tweede vraag, hoe moeilijk gaat het zijn om tickets te regelen voor die eerste twee wedstrijden? Twee kleine stadions, dus gaat niet makkelijk worden lijkt me? Iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt.

Denniss

Maandje van tevoren ongeveer. Real Madrid gaat wel lukken, de rest weet ik niet. Succes!

Citaat van: Mrmojorisin op sep 19, 2018, 22:34:09
Ik ben een weekendje Madrid aan het plannen in het weekend van 4/11.

Met Rayo-Barca, Leganes-Atletico en Real Madrid-Valladolid staan er leuke wedstrijden op het programma, iemand enig idee wanneer deze wedstrijden vastgezet worden, nu staan ze allemaal nog op hetzelfde uur.

En een tweede vraag, hoe moeilijk gaat het zijn om tickets te regelen voor die eerste twee wedstrijden? Twee kleine stadions, dus gaat niet makkelijk worden lijkt me? Iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt.

FCT1980

Iemand die misschien een aantal kaarten voor Telstar - Twente voor me wil aanschaffen?
We hadden kaarten gekocht in vak O maar deze zijn gisteren helaas geblokkeerd. Angst regeert hier in Nederland.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Semper Fidelis

Iemand hier die een accountje heeft bij de ticketing van 1. FC Magdeburg en tussen 01.07.2017 en 17.09.2018 daarmee kaarten heeft aangeschaft. Zouden graag naar 1. FC Magdeburg- Dynamo Dresden willen, maar dit is een vereiste om kaarten te kunnen kopen.

Nort

Citaat van: Semper Fidelis op sep 20, 2018, 16:57:09
Iemand hier die een accountje heeft bij de ticketing van 1. FC Magdeburg en tussen 01.07.2017 en 17.09.2018 daarmee kaarten heeft aangeschaft. Zouden graag naar 1. FC Magdeburg- Dynamo Dresden willen, maar dit is een vereiste om kaarten te kunnen kopen.
Check en check. Stuur maar een pb.

Semper Fidelis

Citaat van: Nort op sep 20, 2018, 17:14:46
Check en check. Stuur maar een pb.

Helaas schijnt FC Magdeburg het mail-account van Nort uit het systeem verwijderd te hebben. Iemand anders?

Ruudjeee

Citaat van: Semper Fidelis op sep 20, 2018, 18:12:52
Helaas schijnt FC Magdeburg het mail-account van Nort uit het systeem verwijderd te hebben. Iemand anders?

Ik heb tickets besteld op 14-10-2017 maar ze hebben een nieuwe site bij Magdeburg volgens mij aangezien hij mijn email adres ook niet herkent.

De publiekswissel

Citaat van: Semper Fidelis op sep 20, 2018, 18:12:52
Helaas schijnt FC Magdeburg het mail-account van Nort uit het systeem verwijderd te hebben. Iemand anders?

Omdat hij tegen al die ultra's is natuurlijk.... De lange arm van de capo reikt zelfs tot het ticketsysteem. ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Semper Fidelis

Citaat van: De publiekswissel op sep 21, 2018, 10:12:28
Omdat hij tegen al die ultra's is natuurlijk.... De lange arm van de capo reikt zelfs tot het ticketsysteem. ;-)

Haha, in dat geval: Capo raus!

Nort

Citaat van: De publiekswissel op sep 21, 2018, 10:12:28
Omdat hij tegen al die ultra's is natuurlijk.... De lange arm van de capo reikt zelfs tot het ticketsysteem. ;-)
:D