Hoofdmenu

2015 in 10 foto's

Gestart door AthleticHolanda, dec 28, 2015, 21:28:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nickky


FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

De link kan je tussen  plaatsen en dan komt de foto er te staan
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Ok thnx. Zal het eens proberen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

mike_t

Ik doe het via http://s27.postimg.org
Ik zag dat anderen dat hier ook gebruikt hadden en het werkt best makkelijk.
Je upload de foto's die je wilt plaatsen en dan kun je de code kopieren in je bericht dat je hier post (via de image knop)

Jeje

Ik zal ook wat foto's plaatsen, zullen er 5 zijn aagezien ik niet zoveel gehopt heb als jullie ;)

Borussia Dortmund- TSG Hoffenheim (kwartfinale DFB-pokal
Deze wedstrijd zal ik niet snel vergeten, een kolkend Westfalen stadion en mede door het prachtige wedstrijdverloop heb ik me geen seconde verveelt. 120 minuten lang spektakel, zowel op het veld als erbuiten. Qua sfeer de beste wedstrijd die ik in 2015 heb bezocht.


MFA Centenary stadium (Malta)

Dat voetbal een sport is dat overal in de wereld wordt beoefend blijkt uit onderstaande foto, in het piepkleine Malta staat er stadion dat plaats biedt aan 17.000 toeschouwers. Ik kon zo naar binnenlopen en toen kwam er zelfs een vrouw naar me toe die zei dat ik ook wel even een kijkje in het museum mocht nemen. Dat dit een hokje van 5 bij 5 meter was deed niets af aan de mooie prijzen die er stonden.




Estádio da Luz

Het op 1 na grootste stadion dat ik dit jaar bezocht heb. Heb Benfica altijd wel een mooie club gevonden en het stadion is ook een plaatje, een geweldig strak veld en de 2 kleine middelste ringen vind ik ook wel wat hebben.




Volendam- Altinordu (Juliana sportpark)

Amateurcomplexen doen me vaak niet zoveel, maar het complex van HVV Hollandia vind ik toch wel een plaatje, zo mooi langs het IJsselmeer is het in de zomer genieten geblazen. Een heerlijk windje zorgt ervoor dat je het nooit te warm zal hebben en de omstandigheden voor een mooie pot voetbal zijn dan ook ideaal.




Estádio do Restelo

Het laatste stadion dat ik in Lissabon bezocht was Estádio do Restelo. Ik ging er met heel weinig verwachtingen heen maar het stadion overtrof alle andere stadions in Lissabon. Een prachtig complex dat compleet toegankelijk was voor iedereen, en toen ik het stadion binnenliep kreeg ik een gevoel dat ik nog niet eerder had gehad. Het uitzicht was adembenemend en ik hoop hier ooit nog een keer terug te komen om een wedstrijd te bekijken.




2016 zal het eerste halfjaar erg rustig worden, ik moet mijn laatste jaar van het vwo natuurlijk goed afsluiten. Vanaf Juni komen er wat mooie tripjes aan, o.a Zwitserland-Albanië op het EK 2016 zal bezocht worden. Ook wil ik in 2016 graag naar Engeland en Ierland om hier wat mooie pareltjes te bezoeken.

FCT1980

#21
BVB - Schalke 04 28 Februari 2015
Het begin van mijn ellendigste voetbaljaar ooit. De Rivierderby werd gewonnen door Dortmund en dit bleek de eerste slok van de gifbeker in 2015.




Villa - Baggies 23 maart 2015
Speciale wedstrijd omdat Villa deze wedstrijd won en zo een grote stap zette richting lijfsbehoud. Een lichtpuntje in 2015!




FC Twente - AZ 26 april 2015
Zwarte dag in de geschiedenis van Twente. Spandoeken, spreekkoren, zwarte rook en na de wedstrijd rellen en ellende.
Deze foto is illustratief voor mijn hele voetbaljaar.




FA Cupfinal 30 mei 2015 Villa - Arsenal
Wat een fantastische dag tot de wedstrijd begon. Veel vrienden en bekenden uit Birmingham gezien en gesproken. Na de wedstrijd een nare smaak maar wel mooi om een Engelse cupfinal mee te maken.




Schalke 04 - FC Twente 2 augustus 2015
Mooie dag en met een goed gevoel het nieuwe seizoen in. Bleek dus niet representatief voor wat er komen zou. (foto niet zelf gemaakt maar door een bekende)




Villa - Blues 22 september 2015
Mijn 2e derby dit jaar en de enige lichtpuntjes van het seizoen. Laatste overwinning van Villa tot nu toe maar wel een hele fijne. Deze dag had alles. Weer veel vrienden en bekenden gesproken en na de wedstrijd tot diep in de nacht wezen stappen. Dat kan in een stad als Brum, ook op een dinsdag.




U2 in Köln
Uiteraard geen voetbal maar een geweldige avond gehad in de Lanxess Arena.




Rest me te zeggen dat dit de mooiere topics zijn. Wens jullie vast een goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2016. Cheers!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jeje

Ik zie je foto's niet?

FCT1980

Ik ook niet. Snap er niets van.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Ik begin oprecht medelijden met je te krijgen. Aston Villa onderweg naar de Championship - Twente op weg naar de Jupiler League. Terwijl ze enkele jaren terug nog mee deden om Europacup voetbal. Dat moet verschrikkelijk zeer doen.

FCT1980

En nu lukt het ook nog niet me de foto's ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Olav

Citaat van: FCT1980 op dec 30, 2015, 12:52:47
En nu lukt het ook nog niet me de foto's ;)

ik gebruik altijd photobucket. Zo ook ff mijn lijstje hier gooien!

Hugo



@FCT1980, dit is um hé?

FCT1980

Ja dat was hem Hugo. Het is gelukt. Thnx :)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Van mij rest alleen jullie een prettig 2016 te wensen. En mag het een beter voetbaljaar worden.