KNVB Beker 2009/2010

Gestart door AthleticHolanda, jul 07, 2009, 22:02:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Peenvogel


Lek11

Citaat van: spons op mrt 31, 2010, 15:58:57
En Feyenoord gewoon laten winnen

Haha ja dat is wel een goeie. Hoe gaan wij levend Rotterdam verlaten als we die beker winnen? Ik ben benieuwd :).

Tijdstip is trouwens 14:00. 10.000 met treinen = ongeveer 14 treinen. Dan zou de eerste al wel om 07:00 vertrekken als het niet vroeger is.  Ik verwacht dat ze grotere treinen inzetten zodat er minder hoeven te rijden maar dan nog zullen wij erg vroeg vertrekken, dat wordt zeer waarschijnlijk een nachtje doortrekken..

Peenvogel

De NS kan niet meer dan 4500 man per trein vervoeren. Zie de laatste editie van de Willem van Hanegem-schaal die wij in de arena speelden.

spons

Citaat van: Lek11 op mrt 31, 2010, 16:02:44
Haha ja dat is wel een goeie. Hoe gaan wij levend Rotterdam verlaten als we die beker winnen? Ik ben benieuwd :).


Niet en daarom denk ik ook dat Ajax de grootste moeite zal hebben om die 10.000 kaarten kwijt te raken.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Lek11

Citaat van: spons op mrt 31, 2010, 16:07:41
Niet en daarom denk ik ook dat Ajax de grootste moeite zal hebben om die 10.000 kaarten kwijt te raken.

Denk je serieus dat die 10.000 kaarten moeizaam worden verkocht?

Geloof mij maar, die zijn razendsnel uitverkocht.

spons

Citaat van: Lek11 op mrt 31, 2010, 16:13:22
Denk je serieus dat die 10.000 kaarten moeizaam worden verkocht?

Geloof mij maar, die zijn razendsnel uitverkocht.

ja dat denk ik echt, heel veel mensen vooral ouderen en mensen met kinderen die vaak op zo'n wedstrijd afkomen en dit als uitje zien zullen door alle maatregelen en het gezeur rond die wedstrijd zoiets hebben : "van mij hoeft het niet meer".

Zelfs mij bekruipt dat gevoel al een beetje
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

Gewoon op de langeleegte spelen.

spons

Hoop wel dat ze bij de knvb zo slim zijn om de verkoop voor Feyenoord en Ajax niet op dezelfde dag te laten beginnen want dan begint de ellende al bij de diverse verkooppunten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

Citaat van: spons op mrt 31, 2010, 16:17:47
Hoop wel dat ze bij de knvb zo slim zijn om de verkoop voor Feyenoord en Ajax niet op dezelfde dag te laten beginnen want dan begint de ellende al bij de diverse verkooppunten

Ja want voor je het weet heb je een ticketbox verbod. Wel handig om in sommige plaatsen erachter te komen wie de vijand is :)

Joost

Citaat van: spons op mrt 31, 2010, 16:17:47
Hoop wel dat ze bij de knvb zo slim zijn om de verkoop voor Feyenoord en Ajax niet op dezelfde dag te laten beginnen want dan begint de ellende al bij de diverse verkooppunten

Hoe gaan ze dat eigenlijk doen met die Feyenoord en Ajax kaarten, zullen zeker bij Feyenoord toch wel meer mensen binnen willen.

Peenvogel

Citaat van: Joost op mrt 31, 2010, 16:50:27
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen met die Feyenoord en Ajax kaarten, zullen zeker bij Feyenoord toch wel meer mensen binnen willen.

Waarschijnlijk voorrang voor mensen met een uitkaart omdat het een uitwedstrijd betreft. En dan de rest in de verkoop voor seizoenskaarthouders.

Omdat er een boel uitkaarten ongeldig zijn verklaard omdat mensen deze niet gebruikten (de zogenaamde silvercards) maar alleen voor een evt. finale hadden aangevraagd hadden zijn er denk ik zo'n 3000 uitkaarten in omloop volgens mij.

Lek11

Citaat van: spons op mrt 31, 2010, 16:16:31
ja dat denk ik echt, heel veel mensen vooral ouderen en mensen met kinderen die vaak op zo'n wedstrijd afkomen en dit als uitje zien zullen door alle maatregelen en het gezeur rond die wedstrijd zoiets hebben : "van mij hoeft het niet meer".

Zelfs mij bekruipt dat gevoel al een beetje

Daar heb je gelijk in. Maar voor hun nog wel een paar duizend andere die wel willen. Ik ben er van overtuigd dat het erg snel gaat.

Met die verkoopdata zal wel rekening mee worden gehouden.

Citaat van: Peenvogel op mrt 31, 2010, 16:25:46
Wel handig om in sommige plaatsen erachter te komen wie de vijand is :)

En dan?

hgrm

Citaat van: Peenvogel op mrt 31, 2010, 16:01:14
Wordt lastig omdat je De Kuip niet zomaar in tweeen kan delen zonder oog te houden met het veiligheidsaspect. Gele zijde voor Feyenoord en groene zijde voor de tegenpartij. Maar hoe los je de lange zijdes op? De oranje zijde met de skyboxen en blauwe zijde zijn niet gelijk qua aantal stoeltjes en de KNVB en sponsors zullen in de skyboxen willen zitten met gemengd publiek.

Ik kan me nauwelijks een stadion voorstellen dat makkelijker in tweeën te verdelen is:
Eerste ring voor Ajax, tweede ring voor Feyenoord. En op de voorste rij van de tweede ring flink wat stewards.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Lek11

Citaat van: hgrm op mrt 31, 2010, 16:59:00
Ik kan me nauwelijks een stadion voorstellen dat makkelijker in tweeën te verdelen is:
Eerste ring voor Ajax, tweede ring voor Feyenoord. En op de voorste rij van de tweede ring flink wat stewards.

Ongeacht die stewards kunnen wij lekker golfballen, bekers pis, vuurwerk en weet ik het allemaal, koppen. Nee, dan heb ik liever dat wij op de tweede ring zitten :). Groot net ophangen over de hele zijde voor één wedstrijd zal is ook niet echt realistisch.

Peenvogel

Citaat van: Lek11 op mrt 31, 2010, 16:56:04
Daar heb je gelijk in. Maar voor hun nog wel een paar duizend andere die wel willen. Ik ben er van overtuigd dat het erg snel gaat.

Met die verkoopdata zal wel rekening mee worden gehouden.

En dan?


Was grappig bedoeld. En nu ben ik weg. Op naar De Kuip voor 45 minuten voetbal.