Op tournee door 4de C - 3434

Gestart door 3434, sep 17, 2010, 16:05:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

3434

Noodgedwongen volg ik 4de klasse redelijk intensief. Meer bepaald 4de nationale (a.k.a. bevordering) C. Hier komen voornamelijk Limburgse ploegen aan bod alsook mijn eigen club Patro Eisden.

Voor menig groundhopper zijn de lagere reeksen een feest. Maar als jouw eigen club hierin vastgeroest zit, is dit wel minder het geval. Desondanks ga ik nog steeds met plezier 'on tour'.

Tot nu toe bezocht ik in deze reeks 26 grounds:

1.Sportcentrum Tessenderlo      Thes Sport       
2.De Leukens                             Overpelt VV      
3.Kattenstadion                          Meerhout VV       
4.Stedelijk Sportstadion             KSK Hasselt      
5.Louis van Roeystadion            KFC Zwarte Leeuw      
6.Blookstraat                            Spouwen-Mopertingen      
7.Jos De Beuckelaer Stadion          Sint-Lenaarts      
8.Strooiendorp                           KESK Leopoldsburg      
9.Jef Luytenstadion                               Witgoor Dessel      
10.Stade Communal Louis Manne      Bas-Oha      
11.De Nieuwe Dijk                          Kvv Heusden-Zolder      
12.Alfred Ducarme                          Hannuit      
13.Bocholterstraat (straatnaam)            SK Bree      
14.Complexe Sportif de Grivignée      RCSJ de Grivignée      
15.Seminariestadion                      Hoogstraten VV      
16.De Roosen                               Esperanza Neerpelt      
17.Pastoor Bellonstraat (straatnaam)    Olympia Wijgmaal   
18.Rue de Robrou (straatnaam)  RFC Turkania Faymonville   
19.Stade Jacques Lechat             RFC Malmundaria      
20.Sportcentrum Balsakker           KFC Lille         
21.Pikkeleerstraat (straatnaam)    Herk FC           
22.De Leunen                                Geel-Meerhout
23.Staf Jansensstadion                     FC De Kempen
24.Konijnenpijp (straatnaam)           Lutlommel VV
25. Bovemansstraat (straatnaam)      KFC Oosterzonen


Het ontbrekende nummer 26 is gewoon 'mijn' eigen stadion (Patro Eisden). Als er iemand iets wilt weten over deze reeks. Vraag gerust. Als iemand stadionnamen weet die hier ontbreken vul gerust aan. Bedoeling is ook regelmatig foto's toe te voegen en zo een overzicht te krijgen van deze reeks. Indien iemand speciale aanvragen heeft. Shoot.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

In 4de klasse zit ik aan de volgende:
KFC Oosterzonen - sporttereinen Oosterwijk
Thes Sport - Sportcentrum Tessenderlo
Meerhout VV - Kattenstadion
Witgoor Dessel - Jef Luytenstadion
RFC Malmundaria - Stade Jacques Lechat
KFC Lille - Sportcentrum Balsakker

3434

#2
Bedankt. Ik vind het altijd zo jammer dat het kind geen naam krijgt. Is toch maar een kleine moeite lijkt me. Achja wij zitten ook in het 'gemeentelijke sportpark' van Maasmechelen.

Over het terrein van Sint Lenaarts. Ik dacht echt dat ik het ofwel had zien ophangen ofwel op het kaartje stond. Maar ik kan mis zijn. Morgen eens mijn ticketje zoeken.

Ik bedenk net dat ik Geel-Meerhout nog moet toevoegen aan dit lijstje.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

Die kan ik ook toevoegen maar het ze niet in vierde bezocht, ook niet in derde.

3434

Dan gaat het niet he. Ben er geweest in 2de en 4de nationaal. Ploegen die inmiddels zijn gepromoveerd zoals Hasselt staan toch nog in de lijstje omdat op het moment dat ik ze bezocht heb, ze in deze reeks actief waren.

Tongeren bijvoorbeeld heb ik meerdere malen bezocht maar in 3de, ondertussen spelen ze in 4de maar nog niet geweest tot nu toe. Geen idee of mijn uitleg op iets trekt.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

In ieder geval is het nog altijd mogelijk dat het een afscheidstournee wordt. 0-3 in Bree en weer koploper. Zou 't dan eindelijk?

3434

'Joost mag het weten' hehe kon het niet laten. Als dit het geval is, iedereen welkom op de kampioensmatch en een rondje van mij ;-)  De actieve leden, niet de honderden lezers hahaha.

Eindelijk het zwarte beest gekilled! Nu thuis tegen witgoor, helaas zonder kapitein en linksback (3x geel). Een 250-300tal patrofans aanwezig. Geen idee of er iemand van dit forum bij was. Want er waren zoveel derby's dit weekend!!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

3434

FC De Kempen speelt in het Staf Janssenstadion. Een stadion met een  mooie hoofdtribune en een staantribune die vrijwel heel de lange zijde dekt.
Er is een zeer imposante (houten?) poort langs de ingang. Helaas geen bruikbare foto's omdat er nagenoeg geen verlichting was.

Het terrein ligt in de gemeente Tielen. De ploeg is een fusie (*2007) tussen Lichtaart Sport en VC Tielen.

2-2 werd de uitslag. Na 14 minuten moesten wij met 10 man verder, kwamen 0-2 voor maar helaas. Een 200tal Patro supporters waren op post. Foto's zijn met de GSM gemaakt en wegens weinig licht en geen flits, bla bla bla. Hier zijn ze:




Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Vanavond aanwezig geweest bij de Kempen v Leopoldsburg. Zal er nog een klein verslagje van tikken, de 0-3 stond al voor de pauze op het bord en als Leopoldsburg echt had gewild hadden ze de Kempen volledig kunnen vernederen.

Al mijn derde pot in 4C dit seizoen, geheel toevallig overigens.

Veldwezelt kwam niet verder dan 0-0 tegen Lille waardoor Patro morgen bij winst in Lutlommel de periode wint.

3434

#9
Gewonnen hebben we. Het werd 1-4, in een overigens slechte wedstrijd. Dat we de periode hebben klopt niet. Er zijn nog 6 punten te verdienen!! We staan nu 4 punten voor.
Als iemand nog Spouwen-Mopertingen wil bezoeken, volgende week is 'de moment' ;-)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op okt 17, 2010, 21:37:34
Gewonnen hebben we. Het werd 1-4, in overigens een slechte wedstrijd. Dat we de periode hebben klopt niet. Er zijn nog 6 punten te verdienen!! We staan nu 4 punten voor.
Als iemand nog Spouwen-Mopertingen wil bezoeken, volgende week is 'de moment' ;-)

Ik vond Spouwen een behoorlijk potig elftal hebben toen ik ze recent in Tongeren zag. Zal een moeilijke pot worden voor jullie. Aan de Bloockstraat enkel een negatieve ervaring. Steenkoud, heel slecht en 0-0.


3434

Spouwen is weer 1 van onze zwarte beesten (we hebben er een pak na 5 jaar bevordering). We hebben er ooit 2-5 gewonnen en sindsdien niet meer dacht ik.

Maar ook vermelden dat we hun trainer en T2(beide 9j SPM) en 4 beste spelers gekocht hebben. Daarbij komt nog dat Spouwen vorig jaar de periode kon pakken op Patro, maar daar stak een stug Patro een stokje voor.

Qua intensiteit, spanning, beleving, kies maar, moet ik er niet meer woorden aan vuil maken zeker
;-)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

hgrm

Citaat van: 3434 op okt 18, 2010, 16:46:48
Spouwen is weer 1 van onze zwarte beesten

Het blijft mooi, dat Vlaams.
Hier in het noorden komen we niet verder dan 'Angstgegner'
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

3434

Lutlommel had trouwens een mooie hoofdtribune (zonder zitjes!). Hoog en droog, kort op het veld, goed zicht. Meer moet dat niet zijn.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Wat een naam, de Konijnenpijp! :-D