Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jona93

Citaat van: Niels150 op okt 01, 2015, 11:00:18
Goedemorgen,
Ik volg het forum al een tijdje, vooral offline de topics Agenda en 'Hoe het was'.
Nu ga ik zaterdag vanuit Haarlem met 4 vrienden naar BMG - Wolfsburg, kaarten op de Sud tribune zijn inmiddels binnen.
Ik had een vraag, we reizen per OV naar Monchengladbach en nu staat me iets bij dat je dan treintickets tot Venlo kunt kopen en vanaf daar op vertoon van je voetbalkaartje kunt verder reizen naar Monchengladbach? Iemand hier ervaring mee?

Eerder dit topic las ik wel al dat het van MGB Hbf wel een stuk met het OV is naar het stadion, dus we zullen op tijd vertrekken vanuit de stad.
Alle andere tips zijn ook zeer welkom:) Thanks!

Geen ervaring maar zoals Joost al zij is het geen probleem ga zelf morgen ook naar BMG
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Terranova

Ik las in het topic van HGRM het stuk over Union Solingen en daarbij ook de kanttekening dat het stadion binnenkort gesloopt gaat worden.
Nu wil ik een bezoekje brengen aan het Stadion am Hermann Lons Weg. Kan iemand me met zekerheid vertellen dat het er nog staat en dat ik er makkelijk binnen kom?

hgrm

Mijn bezoek dateert van de zomer. Toen stond het er nog en was de terracing achter de goal vrij toegankelijk (want de velden er achter worden nog gewoon gebruikt).
Ik vermoed dat de slopers pas hun gang gaan als de grond daadwerkelijk verkocht is en bebouwd gaat worden.

Misschien een mailtje sturen naar de club die op de bijvelden speelt (die heet ook weer Union Solingen).

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Tip:

Op 4 november speelt FC Remscheid in de Niederrheinpokal tegn RW Oberhausen.

Dankzij een mobiele lichtinstallatie zal de wedstrijd in het Röntgenstadion gespeeld kunnen worden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Citaat van: hgrm op okt 21, 2015, 14:49:43
Tip:

Op 4 november speelt FC Remscheid in de Niederrheinpokal tegn RW Oberhausen.

Dankzij een mobiele lichtinstallatie zal de wedstrijd in het Röntgenstadion gespeeld kunnen worden.

Mooi dat het zo gefixed is. Jammer dat ik er net geweest ben.

rogo_breda

Iemand enig idee wanneer de speeldagen van de 17e Bundesliga speelronde vastgesteld worden?

Wil graag naar Köln-Dortmund als het op zaterdag 19-12 is.


wormonline

Citaat van: rogo_breda op okt 29, 2015, 13:25:19
Iemand enig idee wanneer de speeldagen van de 17e Bundesliga speelronde vastgesteld worden?

Wil graag naar Köln-Dortmund als het op zaterdag 19-12 is.
Volgens deze website zal dat waarschijnlijk begin november gebeuren. Nog even geduld dus.

rogo_breda


Jeje

Citaat van: rogo_breda op okt 29, 2015, 13:25:19
Iemand enig idee wanneer de speeldagen van de 17e Bundesliga speelronde vastgesteld worden?

Wil graag naar Köln-Dortmund als het op zaterdag 19-12 is.

Wil zelf ook graag naar Köln-Dortmund, maar het lijkt me dat kaarten toch vrij lastig gaan worden. Hoe ga je dit regelen?


Jeje

Citaat van: rogo_breda op okt 30, 2015, 15:51:34
Elke ochtend kijken op https://www.eventimsports.de/ols/fckoeln

Ow oke, ik geef je weinig kans dan trouwens :P

Had voor 1.FC Köln- Augsburg (volgens mij) al een mailtje gestuurd of deze in de vrije verkoop zou gaan, dat konden ze me al niet garanderen. Tegen Dortmund lijkt het me uitgesloten eerlijk gezegd. Maar we gaan het zien!

Wesley10__

Heerlijk weekendje Duitsland achter de rug.

Stadiontour Signal Iduna Park
Stadion Rote Erde
Lohrheidestadion
VfL Bochum - St. Pauli
ABISOL-Arena
Stadion Gladbeck
Gluckauf-Kampfbahn
Parkstadion
Schalke 04 - Ingolstadt 04

rogo_breda

Citaat van: Jeje op okt 30, 2015, 16:34:00
Ow oke, ik geef je weinig kans dan trouwens :P

Had voor 1.FC Köln- Augsburg (volgens mij) al een mailtje gestuurd of deze in de vrije verkoop zou gaan, dat konden ze me al niet garanderen. Tegen Dortmund lijkt het me uitgesloten eerlijk gezegd. Maar we gaan het zien!
Een kleine kans is ook een kans :)

Köln-Augsburg is nu nog gewoon in de verkoop hoor, er zijn nog kaarten. Zie de link hierboven.

tomv

Citaat van: rogo_breda op okt 29, 2015, 13:25:19
Iemand enig idee wanneer de speeldagen van de 17e Bundesliga speelronde vastgesteld worden?

Wil graag naar Köln-Dortmund als het op zaterdag 19-12 is.
http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/spieltag/1-bundesliga/2015-16/17/0/spieltag.html
Köln - Dortmund is op zaterdag, succes!

rogo_breda

Zag het ja, dat is gunstig!