Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LUFC

Iemand die de capacaiteit het uitvak van Stadio Olimpico Roma weet? 5.000 of zo?

Koning Kriel

Citaat van: LUFC op aug 30, 2013, 15:16:44
Iemand die de capacaiteit het uitvak van Stadio Olimpico Roma weet? 5.000 of zo?

Eeuropees volgens mij zelfs nog meer. Volgens mij had gladbach vorig jaar bij Lazio de hele curva sud. Ook in de romeinse derby's is de hele curva een uitvak maar heb ook beelden gezien van wedstrijden tegen Milan (kampioenswedstrijd Milan) dat ze een veel kleiner uitvak hadden.

rogo_breda

Weet iemand of het tweede elftal van Fiorentina ook in het stadion speelt? En waar ik een kalender van deze wedstrijden kan vinden?

Voetbalhopper


Hugo

De verbouwing van het Fruili in Udine is eindelijk gestart. Hoewel, voor Italiaanse begrippen gaat het best vlot.

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1141573


Boeli

Beste leden,

Waarschijnlijk is mijn soort vraag al vaker gesteld maar ik kan een goed antwoord nergens vinden.

18 oktober zijn wij met 4 vrienden in Milan, een uitgelezen mogelijkheid om Inter - Napoli te bezoeken. Echter kom ik er niet uit met de website van Inter, ook de gebelde klantenservice bied weinig antwoorden.

Ik weet al dat de kaarten nog niet in de verkoop zijn, behalve bij de vage sites als seatme.com enz enz. Hier koop ik liever niet in verband dat het om 4 kaarten gaat.

Maar mijn vragen zijn: moet je een clubcard (tifosi pas) hebben voor het aanschaffen van kaarten?
Klopt het dat Inter - Napoli niet uitverkocht zal zijn en dat ook goed mogelijk is om "on the spot" kaarten te hosselen.

Wie kan mij helpen?
Rick

kikker

Ik ben wel eens in italie geweest, maar nooit bij Milan. Mijn ervaring is dat de wedstrijden zelden uitverkopen. Met name san siro zal wel niet uitverkocht zijn. Om een kaart in een thuisvak te kopen heb je geen clubcard nodig, wel moet je je paspoort laten zien als je een kaart koopt en vaak ook bij het betreden van het stadion.

headout

En: kaartverkoop start vlak voor de wedstrijddag. Zo ga ik as. zaterdag naar Palermo - Sampdoria, en is de kaartverkoop pas vandaag gestart..
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Han

De bijdrage van Peenvogel over de shoebox, gelegen aan Kenilworth Road, is de inspiratie voor deze vogelvlucht in Messina:





Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Wow!!

Is het vreemd dat ik meteen aan The Dell moet denken?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Berend11

Dit is waarschijnlijk al 100x gevraagd, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik wil graag 30 november naar AC Milan - Udinese, nu weet ik dat San Siro niet uitverkocht raakt deze wedstrijd. Wat kan ik het best doen? Online bestellen of gewoon op de wedstrijddag kaartjes kopen? Het liefst hoor ik wat het goedkoopst en veiligst is, aangezien het van mijn studifinanciering betaalt wordt deze niet al te hoog is :)

Groet

wormonline

Citaat van: Berend11 op sep 23, 2014, 21:23:11
Dit is waarschijnlijk al 100x gevraagd, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik wil graag 30 november naar AC Milan - Udinese, nu weet ik dat San Siro niet uitverkocht raakt deze wedstrijd. Wat kan ik het best doen? Online bestellen of gewoon op de wedstrijddag kaartjes kopen? Het liefst hoor ik wat het goedkoopst en veiligst is, aangezien het van mijn studifinanciering betaalt wordt deze niet al te hoog is :)

Groet
Even snel gekeken op de website. Je kunt kaartjes kopen op de website, bij bepaalde banken in Milaan en bij het stadion op de wedstrijddag. Op de dag zelf zijn ze iets duurder dan in de voorverkoop (scheelt 3 euro) maar er zullen bij online kopen ook vast wel servicekosten oid bijkomen. E-tickets is mogelijk. Kaartjes gaan denk ik een dag of 10 voor de wedstrijd in de verkoop (voor de wedstrijd van 4 oktober tegen Chievo begint de verkoop morgen).

Ik denk dat online kopen het makkelijkst en meest relaxt is omdat je dan rustig kunt kiezen waar je kunt zitten. Je hoeft dan ook niet nog met een niet-Engelssprekende Italiaan te hannesen. Ik vind het ook altijd fijn om al te weten dat ik mijn kaartjes in bezit hebt. De ticketwebsite is ook in het Engels beschikbaar zie ik - het zal wel betalen via creditcard zijn.

Je kunt morgen even kijken hoe het verkoopproces online precies loopt (voor de wedstrijd v Chievo) en of het duidelijk is.


watergatehopper

Citaat van: Berend11 op sep 23, 2014, 21:23:11
Dit is waarschijnlijk al 100x gevraagd, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik wil graag 30 november naar AC Milan - Udinese, nu weet ik dat San Siro niet uitverkocht raakt deze wedstrijd. Wat kan ik het best doen? Online bestellen of gewoon op de wedstrijddag kaartjes kopen? Het liefst hoor ik wat het goedkoopst en veiligst is, aangezien het van mijn studifinanciering betaalt wordt deze niet al te hoog is :)

Groet

Vorig jaar via https://www.listicket.com/ticketing/home.html?lang=en besteld voor Milan - Chievo. Kaartjes aan de hand van paspoort opgehaald bij het stadion. Werkt prima. Bij het betreden van het stadion vragen ze ook om je paspoort. Don't forget. Veel plezier!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

wormonline

Citaat van: watergatehopper op sep 24, 2014, 17:13:02
Vorig jaar via https://www.listicket.com/ticketing/home.html?lang=en besteld voor Milan - Chievo. Kaartjes aan de hand van paspoort opgehaald bij het stadion. Werkt prima. Bij het betreden van het stadion vragen ze ook om je paspoort. Don't forget. Veel plezier!
Als ik even heel snel op die site kijk worden daar geen Milan-kaartjes (meer) verkocht. Via de officiële Milan-site werkt het ook heel duidelijk, in ieder geval, dus die zou ik dan gebruiken.

Hoekie_B

Eind februari ben ik in Rome en in dat weekend is het AS Roma-Juve.
Iemand tips om aan kaarten te komen? Kan dit t.z.t. op de officiele site?