Week 17, maandag 19 april t/m zondag 25 april

Gestart door wekke, apr 13, 2010, 11:12:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lek11

#15
Citaat van: HJanneman op apr 21, 2010, 12:59:21
Is dat een éénmansactie? Want ik had begrepen dat een boycot van bijv. 410 als groep is opgeheven en zij dus gewoon aanwezig zullen zijn in het stadion.
Een plek in het stadion waar jij normaal ook staat.

Ik zit deze keer ter hoogte van de middellijn(2e ring) voor 30 euro(dit is de prijs voor de gehele 2e ring), waar het normaal een stuk duurder is.
Dus door op die plek te gaan zitten wordt het nog relatief geodkoop ook..

Ja, in principe wel. Er komt, na lang overleg, geen officiële boycot nee en iedereen bepaalt het voor zich maar een hoop supporters die er normaal zondags wel zijn zullen deze zondag niet aanwezig zijn. Er zijn er nog genoeg die wel gewoon gaan hoor maar bijvoorbeeld van de mensen om mij heen gaat er bijna niemand. En dat zijn wel seizoenskaarthouders die normaal altijd gaan.

Het is ook te merken aan het aantal verkochten kaarten. Tot op heden 20.000; Dat is erg weinig want de verkoop is zaterdag al begonnen.

Ik had al een kaartje van €66,- voor de treincombi en na dat besluit van 2 wedstrijden is de lol er voor mij wel af. Ik heb er geen zin meer in en het bekerfinale gevoel is allang verdwenen.

De prijs voor die plek valt inderdaad mee. Kan ook wel begrijpen dat jij er juist wel naar uitkijkt, want je hebt nu de mogelijkheid een kaartje aan te schaffen. Ik wens je in ieder geval veel plezier!

FSC_87


Peenvogel

20.000? Da's nog niet erg veel. Daar gaat de wens van de KNVB dat 2 finales in staat zou stellen om 100.000 mensen bij deze wedstrijd aanwezig te laten zijn.

spons

Citaat van: Peenvogel op apr 21, 2010, 13:38:35
20.000? Da's nog niet erg veel. Daar gaat de wens van de KNVB dat 2 finales in staat zou stellen om 100.000 mensen bij deze wedstrijd aanwezig te laten zijn.

ik denk dat het bij Feyenoord ook niet al te hard zal gaan, heel veel mensen ( waaronder ik ) hebben het al helemaal gehad met die bekerfinale en / of wachten de eerste wedstrijd af
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Lek11

Citaat van: Peenvogel op apr 21, 2010, 13:38:35
20.000? Da's nog niet erg veel. Daar gaat de wens van de KNVB dat 2 finales in staat zou stellen om 100.000 mensen bij deze wedstrijd aanwezig te laten zijn.

Ja, vanmorgen deed Martin Jol nog een oproep om toch te komen want ze willen graag in een volle Arena voetballen.

Het zou kunnen dat het zondag alsnog is uitverkocht hoor maar tot nu toe gaat het niet erg hard. Dat de verkoop van een bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord zo langzaam verloopt zegt natuurlijk al genoeg, normaal gesproken hoort dat direct uitverkocht te zijn. Mensen hebben er geen zin meer in.


Joost

Ik denk dat ik vanavond een kijkje ga nemen bij DVO v PSV '35. Achtste finale van de Districtsbeker Zuid II.

De winnaar speelt tegen Wilhelmina '08 uit Weert in de kwartfinale om een plek in de echte beker van volgend seizoen.

hgrm

Zaterdag HCAW-Neptunus
Zondag heb ik zelf een tournooi, dus de return zit er niet in.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HJanneman

Ik snap jou en je omgeving ook wel, Lek11.
De uitkaarthouders hebben de kaart voor de nooit gespeelde pot in De Kuip al op zak, dat zijn er een stuk of 2/3000?
Dat een groot gedeelte daarvan afhaakt snap ik, en ook snap ik dat veel seizoenkaarthouders die een reële kans op kaarten voor die pot hadden balen, maar ik snap de niet-seizoenkaarthouders minder om weg te blijven.

Ajax denkt blijkbaar ook zo, want de niet-seizoenkaarthouders mochten ineens vervroegd kaarten gaan kopen.
Het kaartverkoopschema is heel chaotisch en veranderde de laatste 48 uur wel een keer of 2/3, dat helpt ook niet echt mee met de kaartverkoop(i.c.m. het korte tijdsbestek dat de kaarten verkocht worden).
Maar er is inderdaad een duidelijk signaal afgegeven vanuit de vaste kern seizoenkaart-en uitkaarthouders op deze manier.

Slop zal Jol wel geïnstruëerd hebben om deze oproep te plaatsen, omdat iets uit zijn mond natuurlijk meer uit kan halen bij de achterban..

Ben ook benieuwd naar de sfeer, want dat hoeft niet afhankelijk te zijn van een vol huis: veel dagjesmensen betekent ook vaak een positieve invloed op de sfeer.

Hielke

24/04 Manchester United - Tottenham Hotspur
25/05 Everton - Fulham

De hele week tussen hoop en vrees het luchtvaartnieuws gevolgd. Hopelijk vliegt Easyjet morgen op Liverpool.

Vaig

Vanavond naar DOVO - Argon
Vrijdag naar FC Zwolle - Fortuna, hoewel ik waarschijnlijk meer op andere velden zit..
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

AthleticHolanda

Citaat van: Bossche Bol op apr 19, 2010, 22:33:11
vrijdag 23 april: 1. FC Kaiserslautern-Hansa Rostock

Dát is even een deceptie...

AthleticHolanda

Vanavond naar JVC-EVV, morgen misschien Boom-Aalst of iets in de Hoofdklasse.

Weet iemand toevallig hoe je gemakkelijk per ov van Antwerpen centraal in Boom kan komen? De trein rijdt niet op zondag...

wekke

Citaat van: AthleticHolanda op apr 24, 2010, 17:55:11
Vanavond naar JVC-EVV, morgen misschien Boom-Aalst of iets in de Hoofdklasse.

Weet iemand toevallig hoe je gemakkelijk per ov van Antwerpen centraal in Boom kan komen? De trein rijdt niet op zondag...

Je kan best je route eens berekenen via www.delijn.be. Het is morgen de Antwerp 10 miles dus ik weet niet of alle bussen ook effectief zullen rijden.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op apr 24, 2010, 18:00:45
Je kan best je route eens berekenen via www.delijn.be. Het is morgen de Antwerp 10 miles dus ik weet niet of alle bussen ook effectief zullen rijden.

Bedankt dat gaat al een stuk makkelijker, het stadion in Boom staat al erg lang op de verlanglijst en met de nakende promotie naar 2e gaan ze natuurlijk alleen 's avonds spelen komend seizoen, dus is het min of meer nu of nooit, tevens is Eendracht natuurlijk een aantrekkelijke tegenstander.