Hoofdmenu

Frankrijk

Gestart door Tom Bodde, apr 13, 2008, 12:18:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Joost

Wederom in Frankrijk, je zou bijna gaan denken dat het geen toeval is.

Hoekie_B

Heb gezellig een pilsje gedronken, niks van gemerkt. Oude stadion stond er idd nog, wordt nu gebruikt voor rugby.
Waar ik van stond te kijken was het nieuwe stadion van Valenciennes. Wat een futuristisch bouwwerk voor zo'n clubje!

Nort

Citaat van: Joost op okt 23, 2014, 21:16:13
Wederom in Frankrijk, je zou bijna gaan denken dat het geen toeval is.

Drie jaar geleden zelf meegemaakt daar, stelletje randdebielen.

Ici c est Paris

Ik denk dat je in de war bent met het Stadium Nord Lille Métropole, vlakbij het nieuwe stadion. Het Stade Grimonprez-Jooris (in het centrum van Lille) is volgens mij al jaren geleden gesloopt.

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op okt 24, 2014, 18:42:50
Ik denk dat je in de war bent met het Stadium Nord Lille Métropole, vlakbij het nieuwe stadion. Het Stade Grimonprez-Jooris (in het centrum van Lille) is volgens mij al jaren geleden gesloopt.

In 2009 was ik er maar kwam ik met geen mogelijkheid binnen, zou het jammer maar logisch vinden als het inderdaad verdwenen is.

Mijn buitenkant-foto's van toen.
http://www.freewebs.com/maaswupperexpress/zonderwedstrijd/0809/grimonprezjooris.html

Bier und Bratwurst

Citaat van: Ici c est Paris op okt 24, 2014, 18:42:50
Ik denk dat je in de war bent met het Stadium Nord Lille Métropole, vlakbij het nieuwe stadion. Het Stade Grimonprez-Jooris (in het centrum van Lille) is volgens mij al jaren geleden gesloopt.

In 2010 gesloopt
Het ene stadion is het andere niet!

KRCM1904

Morgen wordt er geloot voor de 7de ronde van de Coupe de France.  De clubs van Ligue 2 doen hierbij hun intrede.

http://www.fff.fr/actualites/144381-552897-mercredi-tirage-du-7eme-tour-en-direct-
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

Er zit blijkbaar ne grapjas bij de Franse voetbalbond.

Groupe J
Le Havre AC (2)
Orléans US (2)
Bourgogne USCO (3)
Calais RUFC (4)
Gonfreville ESM (5)
Hérouville SC (5)
Saint-Lo FC (5)
Ailly-sur-Somme FC (6)
Lillebonne US (6)
Loon Plage FC (6)
Saint-Omer US (6)
Trouville Deauville AS (6)
Clermont RC (7)
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Joost

Das niet het enige gekke.

Ajaccio in een Noord Franse poule is nog curieuzer.

watergatehopper


Ik overweeg om op 6 december heen en weer te rijden voor PSG - Nantes. Ik ben nooit fan van bepaalde spelers geweest maar Ibrahimovic zou ik graag eens aan het werk zien. Helaas schijnt het bij het Parc de Princes een drama te zijn voor wat betreft het parkeren van je voiture vandaar ik hier om hulp vraag.
Wie o wie...?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

hgrm

Ergens bij een eindpunt van een metro of RER-lijn parkeren en verder met het OV gaan?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

watergatehopper

Citaat van: hgrm op nov 18, 2014, 13:39:34
Ergens bij een eindpunt van een metro of RER-lijn parkeren en verder met het OV gaan?

Ja ik ben al aan het kijken voor TGV vanaf Lille. Scheelt gelijk files in Parijs. Vanavond ook maar eens kijken of ik uberhaubt wel aan kaarten kan komen.  Bedankt voor je reactie.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

KRCM1904

Vandaag werd er geloot voor de 8ste ronde van de Coupe de France.

Dit zijn de wedstrijden.

http://www.fff.fr/actualites/144460-552990-le-tirage-integral-du-8eme-tour-
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)