Hoofdmenu

Frankrijk

Gestart door Tom Bodde, apr 13, 2008, 12:18:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mokum1900

Citaat van: Joost op okt 23, 2014, 21:16:13
Wederom in Frankrijk, je zou bijna gaan denken dat het geen toeval is.
Ik ben de gelukkige die een kaart heb voor PSG - Ajax , maar ze nemen geen halve maatregelen ,  we moeten zelfs met een pols bandje gaan lopen omdat we dan aan kunnen tonen dat we een kaart hebben , het moet niet gekker worden !!!
Waar je ook gaat ik volg je overal

spons

Citaat van: Mokum1900 op nov 20, 2014, 15:39:27
Ik ben de gelukkige die een kaart heb voor PSG - Ajax , maar ze nemen geen halve maatregelen ,  we moeten zelfs met een pols bandje gaan lopen omdat we dan aan kunnen tonen dat we een kaart hebben , het moet niet gekker worden !!!

Zolang er mensen zijn die dit soort (combi)regelingen blijven accepteren en zich als beesten laten behandelen zijn ze medeplichtig aan het in stand houden ervan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

belfast

Citaat van: Mokum1900 op nov 20, 2014, 15:39:27
Ik ben de gelukkige die een kaart heb voor PSG - Ajax , maar ze nemen geen halve maatregelen ,  we moeten zelfs met een pols bandje gaan lopen omdat we dan aan kunnen tonen dat we een kaart hebben , het moet niet gekker worden !!!

Meen je dat echt? Ik neem aan dat je dit weigert. Onbegrijpelijk dat supporters dit allemaal pikken. Combi, polsbandjes, moet allemaal niet gekker worden. Losse kaarten dan maar zou ik zeggen.
D3T=Lief

ALenstra

Iedereen moet zelf uitmaken wat hij/zij doet maar ik had dat ook niet gepikt. Dan maar thuisblijven voor de televisie.

spons

Citaat van: ALenstra op nov 20, 2014, 19:50:43
Iedereen moet zelf uitmaken wat hij/zij doet maar ik had dat ook niet gepikt. Dan maar thuisblijven voor de televisie.

Thuisblijven voor de televisie ? ik zou toch kiezen voor een los kaartje tussen het thuispubliek
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Hangt er toch van af hoe je aan een los kaartje komt. Worden ze te koop aangeboden en zijn ze makkelijk te krijgen? Ik weet dat PSG online verkoop heeft maar zijn er beperkingen als je uit Nederland komt?

Dieter

#246
Wij hebben vorig jaar ook veel problemen gekend met PSG. We kregen ook maar 800 kaarten terwijl er minstens 5000 aanvragen waren. Ook mochten we het stadscentrum niet in. Diegene die de wedstrijd niet geboycot hebben zijn van aan de Belgische grens met bussen onder begeleiding naar Parijs gebracht.

Kaarten kopen in het thuisvak was geen optie want aanvragen vanuit Belgiƫ werden geweigerd. Voor Nederlandse aanvragen zal het nu niet anders zijn vermoed ik.

spons

Citaat van: ALenstra op nov 21, 2014, 05:17:35
Hangt er toch van af hoe je aan een los kaartje komt. Worden ze te koop aangeboden en zijn ze makkelijk te krijgen? Ik weet dat PSG online verkoop heeft maar zijn er beperkingen als je uit Nederland komt?

Vanuit Nederland zullen er inderdaad geen kaarten te koop zijn maar er is altijd en overal wel wat te regelen.

Vind het trouwens vreemd 800 kaarten voor de uitspelende club. De verplichting vanuit de UEFA is 5% van de stadioncapaciteit
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Wij hebben ook problemen gehad met PSG. Niet met de club maar wel met de supporters. Uiteindelijk is ierdereen zonder kaartje ook binnen gekomen. Wat het enige wat men nog kon doen. Mooie dag gehad daar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Mokum1900

Dat moet je Dinsdag niet proberen , als je geen kaartje heb heb je het risico op een celstraf van 6 maanden en 30.000 euro ( geen typfout) boete en jaartje stadionverbod
Waar je ook gaat ik volg je overal

jona93

Citaat van: Mokum1900 op nov 21, 2014, 21:31:30
Dat moet je Dinsdag niet proberen , als je geen kaartje heb heb je het risico op een celstraf van 6 maanden en 30.000 euro ( geen typfout) boete en jaartje stadionverbod
Toch te belachelijk voor woorden dit herinner me vorig seizoen PSG-Chelsea away fans mochten zelfs niet de stad in resultaat alle away fans opgesloten in de veiligheidszone aan de bezoekers ingang redelijk frustrerend als daar dan bv van 13:00 al bent terwijl de match om 20:45 is
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: Mokum1900 op nov 21, 2014, 21:31:30
Dat moet je Dinsdag niet proberen , als je geen kaartje heb heb je het risico op een celstraf van 6 maanden en 30.000 euro ( geen typfout) boete en jaartje stadionverbod

Allemaal bangmakerij, zo doorzichtig.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Een collega van me had vorig jaar kaartjes voor de thuisvakken tijdens PSG-Anderlecht. Het heeft hem veel moeite gekost om toch binnen te geraken. Eerst werden zijn groep van 3 mensen geweigerd dan moesten ze een tijdje wachten en na veel gezever mochten ze dan toch met de toestemming van de veiligheidschef het stadion betreden.

belfast

Citaat van: spons op nov 21, 2014, 22:37:58
Allemaal bangmakerij, zo doorzichtig.

Inderdaad. Kleine groepjes, koop een sjaaltje van PSG, en hup naar binnen toe. Parijs, daar lopen duizenden toeristen, en is redelijk groot. Gewoon in een buitenwijkje biertje doen, en niet met de massa mee.
D3T=Lief

Jef400

Sowieso denk ik als je geen Ajax-kenmerken hebt dat je geen problemen zult ondervinden.