Hoofdmenu

Saison 2008/09

Gestart door Sebastiaan_W, mrt 09, 2008, 09:25:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Houseman

Citaat van: witte leeuw op jun 07, 2009, 10:15:57

Na de 1-0 overwinning in Goslar leek de thuiswedstrijd tegen Goslarer nog een formaliteit, maar ze gingen verrassend met 1-2 onderuit. Goslarer promoveert naar de Regionalligen.

Ik las elders op het dat dit duel na afloop nog behoorlijk uit de hand is gelopen nadat een speler van Goslar een fotograaf schopte. Vreemd verhaal maar veel supporters kwamen het veld op om verhaal te halen.

Sebastiaan_W

Citaat van: Houseman op jun 09, 2009, 14:34:54
Ik las elders op het dat dit duel na afloop nog behoorlijk uit de hand is gelopen nadat een speler van Goslar een fotograaf schopte. Vreemd verhaal maar veel supporters kwamen het veld op om verhaal te halen.

Het is compleet uit de hand gelopen, maar van dat verhaal dat een speler van Goslar een fotograaf zou hebben geschopt heb ik niet gelezen. Wel dat tientallen Oldenburg supporters het speelveld bestormde en spelers van Goslar aanvielen. Ook spelers van Oldenburg lieten zich niet onbetuigd in dit gebeuren.

Later ging het buiten het stadion tussen Oldenburg aanhangers en de politie ook mis.

Op onderstaande nieuwssite 42 foto's van de ongereldheden.
http://www.nwzonline.de/fotos/Neu/1/4276309



Stadionfreund

Dem Ball hinterher - Die Reisen eines Stadionfreundes

AthleticHolanda

Best wel jammer van Emden, wie gaat die plaats nu opvullen?


Stadionhopper

Citaat van: AthleticHolanda op jun 09, 2009, 19:44:48
Best wel jammer van Emden, wie gaat die plaats nu opvullen?



Wacker Burghausen
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Sebastiaan_W

Oef, erg jammer. Deze club draait de laatste jaren steeds bovenin mee. Sportief hebben ze het goed voor elkaar daar, volgens mij, maar ze kregen volgens mij de financiën van de bouw van het nieuwe stadion niet rond.

Stadionhopper

Vind het niet zo jammer, persoonlijk zie ik liever andere clubs als Kickers Emden in de 3. Liga.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

In de Regionalliga West gaat FSV LU-Oggersheim vrijwillig terug naar de Verbandsliga. Sportief gezien haalde de club de 12e plaats. Na de verloren Bitburger Verbandspokale tegen Wormatia Worms is de hoop op het grote geld (DFB-Pokal) verloren gegaan. Na deze financiele tegenvaller gaat de club vrijwillig terug naar de Verbandsliga. De club die in de Regionalliga West zal blijven is hoe toevallig; Wormatia Worms.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

HJanneman

Heel trieurig nieuws dit van de BSV Kickers Emden, een club met een positieve identiteit.
Met zeer beperkte middelen(een groot, maar dun bevolkt achterland) hebben ze daar toch iets moois neergezet.
Toch zal ik volgend jaar wederom neerstrijken in Emden voor een leuk dagje uit naar dat sympathieke clubje.

Weet iemand of de kwalificatie voor de DFB-pokal blijft staan?

Stadionfreund

Citaat van: HJanneman op jun 09, 2009, 23:28:45
Weet iemand of de kwalificatie voor de DFB-pokal blijft staan?

Blijft!
Dem Ball hinterher - Die Reisen eines Stadionfreundes

Sebastiaan_W

Citaat van: Dennis1981 op jun 09, 2009, 20:48:30
Vind het niet zo jammer, persoonlijk zie ik liever andere clubs als Kickers Emden in de 3. Liga.

Tsja.... moeten die clubs dat maar verdienen op basis van sportieve prestaties.

Volgens mij gaat het bij Emden vooral om de accomodatie en niet dat ze schulden of iets dergelijks hebben.

Misschien moeten ze in Emden hun stadionplannen aanpassen en bv. per tribune verbouwen.

Stadionfreund

Emden gaat in de 5e divisie med Meppen en Oldenburg!!!
Dem Ball hinterher - Die Reisen eines Stadionfreundes

HJanneman

Dat zijn heuze derbies, dus wat dat betreft gaan ze er niet op achteruit, want die zijn spaarzaam in die regio, maar 2 niveau's terug..pfoeh!
Maar toch, beter in je eigen stad blijven spelen dan uitwijken naar een andere stad, omdat je stadion niet aan de eisen van de 3. liga voldoet(ze hadden al dispensatie met het huidige stadion)..
Dubbel allemaal, maar ik ben zelf ook meer voor het plan van witte leeuw om het huidige stadion stap voor stap 'te pimpen'.

Sebastiaan_W

Dat is een mooie drieluik volgend seizoen in de Niedersachsen West. Meppen en Oldenburg wil ik toch al een keer bezoeken.

@ Stadionfreund:
Klopt het dat ze na het seizoen 2009/10 de Oberligen Niedersachsen West en Ost willen samenvoegen?