Week 19, maandag 7 mei tot zondag 13 mei

Gestart door voetbalfan, mei 05, 2012, 18:19:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cyclebob

zo 13/5 SVV-Stolwijk. Bij punt en winst VFC tegen Excelsior R am alsnog nacomopetie. In dat geval hoop ik op nieuw ground uit 3e klasse A in de buurt van Leiden.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Koning Kriel

10-05 Willem II - Sparta
13-05 Sparta - Willem II

Voetbalhopper

#17
Na super lang in onzekerheid. Net een mailtje van sportsevents dat mijn kaartje voor Juventus-Atalanta zondag klaar ligt

dus

12/5 Varese-Ascoli
13/5 Juventus-Atalanta

Peenvogel

12-5 Newport County AFC - York City. Finale FA Trophy op Wembley.

spons

Citaat van: spons op mei 06, 2012, 08:29:05
08/05  Smitshoek - XerxesDZB ( halve finale Rijnmond cup )
12/05  Scheveningen - Excelsior Maassluis
13/05  Paris St. Germain - Stade Rennes

Het gehele weekschema is in de war gelopen

13/05  Espanyol - Sevilla

Voor de liefhebber, ik heb nog een kaartje ( gratis af te halen ) voor Paris St. Germain - Stade Rennes
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op mei 11, 2012, 15:29:28
Het gehele weekschema is in de war gelopen

13/05  Espanyol - Sevilla

Voor de liefhebber, ik heb nog een kaartje ( gratis af te halen ) voor Paris St. Germain - Stade Rennes

Vanwaar die rigoureuze verandering? Dat scheelt nogal wat, Parijs of Barcelona :-D.

Je kan overigens die dag nog wel een of twee wedstrijden meer bezoeken mocht je dat interesseren, keuze genoeg in de Segunda B en Tercera.

Joost

Twee dagen, twee Belgische dubbels.

Zaterdag:
17u Turkania Faymonville v KVK Ieper (eindronde 4e klasse)
20u Sartoise v Oppagne (halve finale eindronde 1. Provinciaal Luxemburg)

Zondag
16u Hoogstraten v Oudenaarde (eindronde 3e klasse)
20u Woluwe-Zaventem v Virton (eindronde 3e klasse)

Bossche Bol

Citaat van: yesyes op mei 11, 2012, 13:24:11
Na super lang in onzekerheid. Net een mailtje van sportsevents dat mijn kaartje voor Juventus-Atalanta zondag klaar ligt

dus

12/5 Varese-Ascoli
13/5 Juventus-Atalanta
Mooi dat het toch nog gelukt is.
Veel plezier en nog gefeliciteerd met de titel van Juve.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

spons

Citaat van: AthleticHolanda op mei 11, 2012, 16:35:28
Vanwaar die rigoureuze verandering? Dat scheelt nogal wat, Parijs of Barcelona :-D.

Je kan overigens die dag nog wel een of twee wedstrijden meer bezoeken mocht je dat interesseren, keuze genoeg in de Segunda B en Tercera.

Wat speelt er nog meer in Barcelona die dag ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: AthleticHolanda op mei 11, 2012, 16:35:28
Vanwaar die rigoureuze verandering? Dat scheelt nogal wat, Parijs of Barcelona :-D.

Je kan overigens die dag nog wel een of twee wedstrijden meer bezoeken mocht je dat interesseren, keuze genoeg in de Segunda B en Tercera.

Het is eigenlijk geen voetbaltripje maar een verrassingsbezoekje aan mijn ouders die vanaf begin april tot en met eind september in zuid frankrijk ( bij perpignan ) verblijven en mijn vader wordt a.s. dinsdag 70.

Ik was eerst van plan om met de auto te gaan en op de gok een paar maanden terug een kaartje gekocht voor PSG met het idee dat dit wel eens de kampioenswedstrijd zou kunnen zijn.

Maar nu dat laatste niet meer het geval is en ik een zeer goedkope vlucht naar Barcelona alsmede een huurauto bijna voor niets kon boeken heb ik de reisroute gewijzigd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

3434

Twijfel tussen Bocholt - La Louvière of Eupen - Beveren.

Bocholt is niks qua stadion of volk maar de bezoekende fans komen met een 400tal waardoor ik misschien wil gaan. De heenwedstrijd werd door de Wolven gewonnen met 2-1. Een voordeel is dat het slechts 30km rijden is.

Eupen heeft een mooier stadion maar ik weet niet of er ondertussen al animo is voor de eindronde. Het zijn nog 4 wedstrijden.. Al staan beide ploegen gedeeld aan de leiding met 6/6. Nadeel het is meer dan dubbel zover als Bocholt (zondag = voorbij).

Beide lijken ze mij spannende wedstrijden, help!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Citaat van: spons op mei 12, 2012, 07:29:51
Wat speelt er nog meer in Barcelona die dag ?

Heb helaas geen tijd meer om het voor je uit te zoeken, maar op www.futbolme.com is alles te vinden. In en rond Barcelona zijn genoeg wedstrijden, ook in lagere divisie's waar soms leuke stadionnetjes te vinden zijn.

Joost

Citaat van: 3434 op mei 12, 2012, 11:49:36
Twijfel tussen Bocholt - La Louvière of Eupen - Beveren.

Bocholt is niks qua stadion of volk maar de bezoekende fans komen met een 400tal waardoor ik misschien wil gaan. De heenwedstrijd werd door de Wolven gewonnen met 2-1. Een voordeel is dat het slechts 30km rijden is.

Eupen heeft een mooier stadion maar ik weet niet of er ondertussen al animo is voor de eindronde. Het zijn nog 4 wedstrijden.. Al staan beide ploegen gedeeld aan de leiding met 6/6. Nadeel het is meer dan dubbel zover als Bocholt (zondag = voorbij).

Beide lijken ze mij spannende wedstrijden, help!

Dilbeek combineren met Tempo Overijse?

Als je tussen Bocholt en Eupen kiest zou ik voor Bocholt gaan. Die wedstrijd moet een beslissing opleveren en dat levert meestal een leukere pot op.

Voetbalhopper

Citaat van: Bossche Bol op mei 11, 2012, 23:51:44
Mooi dat het toch nog gelukt is.
Veel plezier en nog gefeliciteerd met de titel van Juve.

Dank je