Week 11: maandag 9 maart tot en met zondag 15 maart

Gestart door voetbalfan, feb 05, 2015, 17:50:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 02, 2015, 22:38:53
Hee dat is wel interessant, spelen ze deze gewoon op hun eigen veld, en niet dat van Jong Ajax?

Verder
13/03 - VVV - Jong Ajax
14/03 - KFC Uerdingen - Alemannia Aachen
15/03 - nnb

De amateurs van Ajax spelen standaard op het 2e veld van de toekomst
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op mrt 02, 2015, 22:45:57
De amateurs van Ajax spelen standaard op het 2e veld van de toekomst

Klopt maar ik wist niet of ze licht hebben, maar heb even wat foto's opgezocht en volgens mij moeten avondwedstrijden ook op dat veld gespeeld kunnen worden.
Tegen NEC in de beker week Ajax amateurs bv. wel uit naar het eerste veld met de boogtribune.

Niels1977

Voor de zekerheid kun je hier kijken. Deze wedstrijd staat er nog niet op, maar hier zetten ze het veld er als het goed is achter.
Zal in de loop vd week er wel opkomen
http://www.ajax.nl/Sitewide-Tabs/Verenigingssite/Nieuws/Evenementen.htm

GiertjeNL

14 maart: Brentford - Cardiff City

Iemand nog tips?

smitswessel

Citaat van: GiertjeNL op mrt 04, 2015, 21:02:10
14 maart: Brentford - Cardiff City

Iemand nog tips?

Tips voor een Brentford matchday?
Sowieso de 4 pubs doen. Dat is echt een belevenis, althans zo hebben wij het een paar weken terug ervaren.
Ik zou beginnen met The Princess Royal voor de match (de minst leuke). Na de wedstrijd zou ik starten bij The New Inn en dan via The Royal Oak naar The Griffin. Die laatste is absoluut de leukste en via deze route maak je precies een rondje (tegen de klok in) rondom Griffin Park.

Voetbalman

13/03 Helmond Sport - FC Eindhoven
14/03 Beerschot Wilrijk - Esperanza Pelt
15/03 Lierse - Kortrijk OF Waasland Beveren - Lokeren

GiertjeNL

Citaat van: smitswessel op mrt 05, 2015, 11:58:20
Tips voor een Brentford matchday?
Sowieso de 4 pubs doen. Dat is echt een belevenis, althans zo hebben wij het een paar weken terug ervaren.
Ik zou beginnen met The Princess Royal voor de match (de minst leuke). Na de wedstrijd zou ik starten bij The New Inn en dan via The Royal Oak naar The Griffin. Die laatste is absoluut de leukste en via deze route maak je precies een rondje (tegen de klok in) rondom Griffin Park.

Is er ook een geschikte pub voor een goede lunch?

smitswessel

Citaat van: GiertjeNL op mrt 05, 2015, 13:24:32
Is er ook een geschikte pub voor een goede lunch?

Daar kan ik je niet mee helpen, wij hebben voordat we rii Griffin Park gingen al ergens wat gegeten en daarna nog in de rust in het stadion. Dus over het eten van de 4 pubs kan ik je niets zeggen. Excuse.

Niels_Zitterd

13-03 Sparta Rotterdam - Fortuna Sittard
15-03 Borussia Monchengladbach - Hannover 96

Saltacampos

Over land and sea

HRM1880

Citaat van: rrcg1899 op mrt 05, 2015, 21:23:13
14-3-15 Folkestone-Guernsey
Zit dat weekend in Berlijn, anders hadden wij samen op stap gegaan vermoed ik.

FC_Emmen

Donderdag: Dnipro Dnipropetrovsk - Ajax
Vrijdag: Almere City - Emmen (onder voorbehoud)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Citaat van: spons op mrt 02, 2015, 17:00:50
13/03  Nederland < 16 - Ierland < 16 ( Sportpark Juliana te 's-Gravenzande )
14/03  HHC Hardenberg - Excelsior Maassluis
15/03  AFC - FC Lienden

15/03  Be Quick 1887 - Germania ( gratis met de trein met het boekenweekgeschenk )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: FC_Emmen op mrt 06, 2015, 15:31:28
Donderdag: Dnipro Dnipropetrovsk - Ajax

Weet niet of je ermee bekend bent, maar zowel hooligans van Dinamo Kiev als Dnipro hebben tijdens de laatste Europese thuiswedstrijden in dat stadion het uitvak aangevallen, en zijn daarbij tot in het uitvak gekomen en hebben redelijk flink huis gehouden.
Weet niet hoeveel supporters Ajax mee gaat nemen maar ik zou zowel buiten als binnen in het stadion goed opletten en vooral buiten niet met clubkleuren lopen. Oekraïne heeft momenteel haar prioriteiten elders liggen waardoor de veiligheid wel eens te wensen over laat.

Reis je met Wizz naar Kiev?

FC_Emmen

#29
Citaat van: AthleticHolanda op mrt 06, 2015, 19:31:11
Weet niet of je ermee bekend bent, maar zowel hooligans van Dinamo Kiev als Dnipro hebben tijdens de laatste Europese thuiswedstrijden in dat stadion het uitvak aangevallen, en zijn daarbij tot in het uitvak gekomen en hebben redelijk flink huis gehouden.
Weet niet hoeveel supporters Ajax mee gaat nemen maar ik zou zowel buiten als binnen in het stadion goed opletten en vooral buiten niet met clubkleuren lopen. Oekraïne heeft momenteel haar prioriteiten elders liggen waardoor de veiligheid wel eens te wensen over laat.

Reis je met Wizz naar Kiev?

Nee, daar ben ik niet mee bekend. Ik heb ook geen idee hoeveel er meegaan. Ik ga normaal vrijwel nooit naar Ajax, maar een vriend vroeg aan mij of ik mee wou en dat leek mij wel gezellig voor een keer.

Gaan met LOT air overigens. Bedankt voor de info iig.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'