Weekend Londen

Gestart door Stadiumhopper, jun 15, 2017, 12:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stadiumhopper

Citaat van: Joost op jun 15, 2017, 22:58:51
Heb je alles al geboekt?

Moet nog gebeuren. Heb alles eerst uitgezocht en bekeken wat het goedkoopste was.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Sander11

Citaat van: jona93 op jun 15, 2017, 21:25:58
Wij doen waarschijnlijk deze pot Palace-Liverpool hebben 2 memberships op Palace en bij toppers kan je 2 tickets per member kopen :-)

Oke wat wil je hiermee zeggen????
HEYA DEN BOSCH!

Hugo

Citaat van: jona93 op jun 15, 2017, 21:30:35
Vorig seizoen Leyton gedaan niets speciaal stadion staat tussen 4 appartementen gebouwd wel staat er 1 pareltje van tribune waar de away fans zitten meestal. Voor de sfeer op leyton zou ik het niet doen is zwakke sfeer daar ;-)


Het is überhaupt de vraag of Leyton Orient nog bestaat volgend seizoen. Het is weliswaar geen massale sfeer bij Leyton desondanks vond ik het een zeer symphatieke club en heb er een leuke dag gehad.

ALenstra

Ik vind het ook een sympathieke club. Het stadion is weliswaar voor drie-kwart nieuw maar die hoekflats maken het bijzonder.

Ik zie ook Millwall op het lijstje staan. Maar het stadion en omgeving zijn echt ruk.

Stadiumhopper

Citaat van: ALenstra op jun 16, 2017, 07:28:45
Ik vind het ook een sympathieke club. Het stadion is weliswaar voor drie-kwart nieuw maar die hoekflats maken het bijzonder.

Ik zie ook Millwall op het lijstje staan. Maar het stadion en omgeving zijn echt ruk.

Heb ik ook gelezen. Stadion net een lego bak een zit nooit vol.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

JoeySpiegelaar

Op Southend vliegen en de plaatselijke club bezoeken. (League One)
Leuk stadionnetje en je kunt er goed eten.


Wellicht te combineren met Premier League wedstrijd in Londen zelf.


Bakkie

Citaat van: ALenstra op jun 16, 2017, 07:28:45
Ik vind het ook een sympathieke club. Het stadion is weliswaar voor drie-kwart nieuw maar die hoekflats maken het bijzonder.

Ik zie ook Millwall op het lijstje staan. Maar het stadion en omgeving zijn echt ruk.

En toch vind ik het wel wat hebben. Die grauwe omgeving en die achterstands buurten er omheen. Dat kleine tunneltje riching de hoofdtribune. En het stadion vind ik opzich ook wel oke.
Maar goed, dat is mijn mening!

Stadiumhopper

Citaat van: Bakkie op jun 16, 2017, 10:10:09
En toch vind ik het wel wat hebben. Die grauwe omgeving en die achterstands buurten er omheen. Dat kleine tunneltje riching de hoofdtribune. En het stadion vind ik opzich ook wel oke.
Maar goed, dat is mijn mening!

Ik wacht het schema wel af. Die is woensdag aanstaande bekend. Hoop eigenlijk zelf op Fulham en Brentford. Dat zal echt ideaal zijn. En dan op vrijdag rustig de stad verkennen en wat stadions bezoeken en 's avonds een pub opzoeken.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Hugo

Citaat van: Feijenoorder op jun 15, 2017, 14:09:51
Heb nou 44,- voor een retour vanaf Eindhoven naar Londen Stansted en 133,- voor 3 nachten in Pension Easyroomlet. Pension zit vlak bij een metrostation dat is dus ideaal. Dan hoop ik dat er op zaterdag en zondag wat clubs moeten voetballen van het lijstje dat ik poste.

Vast altijd wel eentje op zaterdag. Kans dat er een op zondag speelt is vrij klein, dat zijn toch meestal de PL-ploegen. Maar goed, misschien heb je geluk.

Stadiumhopper

Citaat van: Hugo op jun 16, 2017, 15:39:04
Vast altijd wel eentje op zaterdag. Kans dat er een op zondag speelt is vrij klein, dat zijn toch meestal de PL-ploegen. Maar goed, misschien heb je geluk.

Ik wacht ook nog even op het schema. Woensdag dan ook maar meteen boeken.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Nort

Citaat van: Feijenoorder op jun 16, 2017, 16:01:34
Ik wacht ook nog even op het schema. Woensdag dan ook maar meteen boeken.
Op zaterdag is er altijd wel een wedstrijd van je lijstje. Het is wel heel erg onwaarschijnlijk als al deze clubs uitspelen. Woensdag wordt het schema bekend, maar de exacte speeltijden kunnen nog veranderd worden.

Joost

Citaat van: Feijenoorder op jun 15, 2017, 23:03:01
Moet nog gebeuren. Heb alles eerst uitgezocht en bekeken wat het goedkoopste was.

Mooi, dan zal ik een korte poging doen om je er van te overtuigen dat wanneer je een echte voetbaltrip naar Engeland wilt Londen niet de beste keus is.

Voetbal en Londen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden maar Londen is allesbehalve een voetbalstad. Vergelijk het met Amsterdam, Ajax hoort bij Amsterdam maar Amsterdam is geen voetbalstad.

Londen is schreeuwend duur in alles. Vervoer, overnachten eten etc. Daarnaast zijn de afstanden heel behoorlijk. Buiten de clubs die je hebt genoemd in het overzicht is er zo goed als geen amateurclub. Daarvoor is de grondprijs er ook te duur.

Ik zal niet zeggen dat Londen een slechte  keus is. Het is een fantastische stad en alle clubs hebben wel iets bijzonders maar de combinatie klikt niet.

Houdt er daarnaast rekening mee dat in het weekend dat je gaat in de PL enkel Spurs v Chelsea en West Ham v Southampton zijn. Die eerste kun je vergeten, die tweede zal wel gelijktijdig gespeeld worden met alle andere duels die nog niet gepland zijn. Met andere woorden; je gaat hooguit 1 duel zien in het weekend.

Wil je een betere keus richt je pijlen dan eens op Manchester en/of Liverpool. Manchester heeft op minder reistijd minstens net zoveel clubs waar je uit kunt kiezen en is wél een voetbalstad.  Daarnaast is het ook nog eens goedkoper.

Stadiumhopper

Citaat van: Joost op jun 16, 2017, 16:59:59
Mooi, dan zal ik een korte poging doen om je er van te overtuigen dat wanneer je een echte voetbaltrip naar Engeland wilt Londen niet de beste keus is.

Ik wil sws naar Craven Cottage. En Griffin Park is dit seizoen de laatste keer te bezoeken want zijn volgend seizoen in een nieuw stadion volgens mijn. Vandaar dat ik Londen heb gekozen. Ook is het mijn eerste trip en ga ik alleen op pad.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Vinnn

Iemand een idee of er andere steden zijn waar je (betaalbaar) een dag op en neer kan vliegen?

ALenstra

Citaat van: Feijenoorder op jun 16, 2017, 22:48:24
En Griffin Park is dit seizoen de laatste keer te bezoeken want zijn volgend seizoen in een nieuw stadion volgens mijn.
Volgens mij duurt het nog minstens 2 jaar voordat Brentford in een nieuw stadion speelt.