Week 5, maandag 30 januari 2012 - zondag 5 februari 2012

Gestart door FWM, jan 22, 2012, 00:50:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Nico1880 op jan 28, 2012, 10:24:32
Vermits Antwerp uitzonderlijk om 14u00 speelt, neem ik 's avonds Boechout - Grobbendonk nog mee.

Waarom staan jullie op zaterdagmiddag om 14.00 uur gepland? Dat is toch een hoogst ongebruikelijk tijdstip?

voetbalfan

Overboeking. Er is blijkbaar een trouw gepland in het Atrium aan de korte zijde van het veld.

http://www.antwerpsupporter.be/content.php?id=13720

AthleticHolanda

Citaat van: voetbalfan op jan 31, 2012, 17:41:31
Overboeking. Er is blijkbaar een trouw gepland in het Atrium aan de korte zijde van het veld.

http://www.antwerpsupporter.be/content.php?id=13720

In België is ook alles mogelijk! :-D

Joost

De Limburgse derby kun je van je lijstje halen. Die gaat echt niet door vrijdag.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op jan 31, 2012, 18:12:30
De Limburgse derby kun je van je lijstje halen. Die gaat echt niet door vrijdag.

Fortuna-MVV is maandag, 6 februari, maar hoe groot is de kans dat er gespeeld worden met deze weersvoorspellingen?

Ik dacht dat Fortuna wel veldverwarming had, of ze het nog hebben weet ik niet, c.q. of ze nog werkt.

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op jan 31, 2012, 18:03:31
In België is ook alles mogelijk! :-D
Wij proberen met een tiental man te blijven hangen na de wedstrijd om iets te gaan drinken op dien trouw.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op jan 31, 2012, 18:40:49
Fortuna-MVV is maandag, 6 februari, maar hoe groot is de kans dat er gespeeld worden met deze weersvoorspellingen?

Ik dacht dat Fortuna wel veldverwarming had, of ze het nog hebben weet ik niet, c.q. of ze nog werkt.

Nihil. Zag net nog een stukje op L1.

Ralf

Veldverwarming heeft Fortuna wel, maar die is al jaren kapot.
Reparatie en uiteindelijk gebruik van de veldverwarming zijn te duur voor de club.

Verwacht ook niet dat de derby doorgaat

AthleticHolanda

Alle amateurwedstrijden in Nederland zijn voor komend weekend al afgelast, waarschijnlijk volgt de halve Jupiler League?

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op feb 01, 2012, 16:09:04
Bij Fortuna hebben ze anders prima ervaringen met spelen op bevroren ondergrond:
http://www.youtube.com/watch?v=Er1pE1WMpKo&feature=related

Dat was legendarisch inderdaad! Vooral ook de commentaren van Dusseldorp naderhand, maar daar zijn wel meer fenomenale voorbeelden van, wat dat betreft jammer dat hij geen trainer meer is.

Sebastiaan_W

#40
Ik heb hem weleens gesproken en met hem op het terras gezeten in Portugal(EK '04), wat een geweldige vent!

Verhoeven, destijds keepend bij Volendam, noemde hij de reïncarnatie van Piet Schrijvers.

Koning Kriel

Het Brabants Dagblad heeft naar Telstar gebeld vanmiddag. Bij Telstar hebben ze aangegeven dat als het weer zo blijft de wedstrijd doorgaat! Ik kan dat eigenlijk niet geloven want met voetbal gaat dat dan niks te maken hebben.

AthleticHolanda

Citaat van: Koning Kriel op feb 01, 2012, 18:44:45
Het Brabants Dagblad heeft naar Telstar gebeld vanmiddag. Bij Telstar hebben ze aangegeven dat als het weer zo blijft de wedstrijd doorgaat! Ik kan dat eigenlijk niet geloven want met voetbal gaat dat dan niks te maken hebben.

Voetballen op een bevroren veld? Kan me dat eigenlijk ook niet voorstellen...

King Nothing

Vermits het doorgaat:

03/02 FC Emmen - SC Veendam
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga