Week 19: Maandag 6 mei t/m zondag 12 mei

Gestart door RoelG, mrt 31, 2013, 11:05:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: spons op mei 09, 2013, 23:08:02
Vandaag in de kuip bij een leuke en sfeervolle bekerfinale geweest.

Mark van Bommel is zich nog aan het beraden of hij nog een seizoen doorgaat maar ik denk dat PSV zich beter kan beraden of ze nog wel met hem door willen, hij kwam echt aan alle kanten tekort en werd compleet zoek gespeeld door Maher.

Heef altijd bij clubs gespeeld waar de verdediging ver van de goal speelde en deze linie vlak achter hem stond. De huidige verdedigers durven amper van de 6 meter lijn te gaan.

Bij de 1-0 van Maher was duidelijk het gat te zien tussen van Bommel en de verdediging. Na het vrij eenvoudig passeren van van Bommel kon hij rustig verder gaan en de verdedigers lagen hem ook geen strobreed in de weg.

Mar

Citaat van: Joost op mei 09, 2013, 21:52:44
Bocholt v Patro was niet heel hoogstaand eerlijk gezegd. Zeker Bocholt speelde ongelofelijk met de handrem erop. Patro wilde wel meer maar kon weinig uitrichten tegen de verstevigde achterhoede. Het gevaar kwam voor beide teams eigenlijk alleen via voorzetten. Na de rust leek Bocholt er wat meer voor te gaan maar de laatste twintig minuten herpakte Patro zich en scoorde het nog twee keer. Eerst in de 83e minuut de 0-1 uit een hoekschop, later in een klutssituatie 0-2.

Of het genoeg is weet ik niet. Patro gaf nauwelijks wat weg maar Bocholt heeft niet echt gevoetbald. Misschien dat wanneer Bocholt er eens vol voor gaat dat het nog best spannend kan worden, de ploeg is niet voor niets overtuigend tweede geworden. Je kunt wel zeggen dat er bij Bocholt vooral voetballers rondlopen en bij Patro echte winnaars.

In het uitvak telde ik 237 personen, op de thuisvakken zullen zo'n 400 geweest zijn maar ook daarvan een flink deel voor Patro. De communies en de bekerfinale hebben hun tol geeisd waarschijnlijk.

Ik ben het niet helemaal eens met je commentaar.
Patro heeft in de laatste 2 confrontaties zijn matchen tegen bocholt gewonnen, 1-6 en 0-2.
Gisteren was het inderdaad een gesloten match maar het gevaar kwam wel langs 1 kant en dat was Patro.
Bocholt begon vrij potig aan de match en Regales werd steeds in de ban genomen door 2 a 3 spelers.
In de tweede helft begon het spel op en neer te gaan en zo waren er toch enkele kansen voor Patro.
En in het laatste kwartier werd de 0-1 gemaakt.

Over het toeschouwersaantal stel ik mij ook vragen.
Dus je beweerd dat er in het thuisvak meer volk was dan Patro? Volgens mij heb je toch een andere match gezien.
Ik heb niet de tijd gehad om iedereen te tellen maar in de krant stond dat er 800 toeschouwers aanwezig waren en aan de kassa van de bezoekers zeiden ze een kwartier voor de match dat er al meer dan 350 kaartjes de deur uit waren...



Joost

Citaat van: Mar op mei 10, 2013, 12:43:31
Ik ben het niet helemaal eens met je commentaar.
Patro heeft in de laatste 2 confrontaties zijn matchen tegen bocholt gewonnen, 1-6 en 0-2.
Gisteren was het inderdaad een gesloten match maar het gevaar kwam wel langs 1 kant en dat was Patro.
Bocholt begon vrij potig aan de match en Regales werd steeds in de ban genomen door 2 a 3 spelers.
In de tweede helft begon het spel op en neer te gaan en zo waren er toch enkele kansen voor Patro.
En in het laatste kwartier werd de 0-1 gemaakt.

Over het toeschouwersaantal stel ik mij ook vragen.
Dus je beweerd dat er in het thuisvak meer volk was dan Patro? Volgens mij heb je toch een andere match gezien.
Ik heb niet de tijd gehad om iedereen te tellen maar in de krant stond dat er 800 toeschouwers aanwezig waren en aan de kassa van de bezoekers zeiden ze een kwartier voor de match dat er al meer dan 350 kaartjes de deur uit waren...

Patro was de eerste helft dreigender maar echt gevaarlijk werd het nooit. Bocholt begon beter de tweede helft en kreeg twee goede schietkansen die te zacht werden ingeschoten. Dat Patro uiteindelijk licht verdiend won ben ik met je eens.

Gelukkig hebben we de foto's nog om de toeschouwersaantallenkwestie op te helderen.


Het thuisvak vlak voor de aftrap, een flink deel zat nog in de kantine.


Vrijwel hele uitvak bij opkomst spelers


Het hele uitvak bij de opkomst van de spelers

Ik heb geteld hoeveel mensen er in het uitvak stonden en kwam op 237. Ik kan er een beetje naastzitten maar geen 100. In het thuisvak was de tribune vrijwel helemaal vol, daarop kunnen er 262. Naast de tribune was het aan de ene kant drukker dan aan de andere maar in totaal waren dat ook wel ruim 100 man. De 800 die in de krant stonden zijn een beetje overdreven, 600 komt meer in de richting.

3434

Ik ga me verder niet moeien in de discussie maar die foto van de zittribune is wat bedriegelijk. Hier heb je al 100 Patrofans (bij wijze van spreken, ik heb ze niet geteld).

Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op mei 10, 2013, 22:16:09
Ik ga me verder niet moeien in de discussie maar die foto van de zittribune is wat bedriegelijk. Hier heb je al 100 Patrofans (bij wijze van spreken, ik heb ze niet geteld).
In totaal was het aantal Patrofans waarschijnlijk groter dan het aantal supporters van Bocholt. Maar in het uitvak zaten er echt geen 350.

Cyclebob

Bocholt heeft zijn finest hour gehad. Laat Patro maar verder gaan in de eindronde
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (PerĂº). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

Koploper07

11/5 BVV Barendrecht - VV Katwijk
12/5 Feyenoord - NAC

spons

Citaat van: Koploper07 op mei 11, 2013, 14:05:13
11/5 BVV Barendrecht - VV Katwijk
12/5 Feyenoord - NAC

Denk dat je een leuke wedstrijd hebt gezien in Barendrecht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Vandaag mijn 25e competitiewedstrijd van het seizoen van Feyenoord het minste aantal sinds het seizoen 1995 - 96, denk niet dat het er het komende seizoen meer gaan worden.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koploper07

Citaat van: spons op mei 11, 2013, 16:55:01
Denk dat je een leuke wedstrijd hebt gezien in Barendrecht
Dat heb ik zeker. Leuke wedstrijd waar de score voor Barendrecht nog veel hoger had moeten uitvallen.
Zeer tevreden met de 2e plaats van Barendrecht. Had ik aan het begin van het seizoen niet verwacht, zeker niet gezien de jonge selectie.