Week 32: Maandag 03 Augustus t/m zondag 09 augustus

Gestart door Tribuneklanten, jul 17, 2015, 08:11:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RSYG

#30
04/08 Ajax - Rapid Wien (uitvak)
07/08 FC Den Bosch - Fortuna Sittard
08/08 Feyenoord - FC Utrecht
09/08 NEC - Excelsior


jona93

04/08 FCV Dender-RWDM
05/08 Club Brugge-Panatinaikos of Jong Lede-FCV Dender
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

groundhop.org

07/08 - Tours FC - Paris FC
08/08 - FC Nantes - EA Guingamp
09/08 - Bordeaux - Stade Reims

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Mokum1900

Dinsdag 4 aug Ajax - Rapid Wien
Zondag 9 Aug Az-Ajax
Waar je ook gaat ik volg je overal

jvdreumel2

6 augustus: Borussia Dortmund - Wolfsberger AC..... 3e voorronde Europa League nog 3000 kaarten beschikbaar!!!

spons

Citaat van: jvdreumel2 op jul 27, 2015, 18:20:59
6 augustus: Borussia Dortmund - Wolfsberger AC..... 3e voorronde Europa League nog 3000 kaarten beschikbaar!!!

Ik zou met het bezoeken van Borussia Dortmund wachten tot een competitie - of bekerwedstrijd. Bij de Europese wedstrijden wordt de staantribune omgebouwd tot een zittribune, is toch een stuk minder
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

jvdreumel2

Het gaat om een revisit dus ik ben iets minder kritisch. Competitiewedstrikden waren vorig jaar voor mij praktisch onhaalbaar dus ik ben blij dat er volgende week een mogelijkheid is.

Jeje

Citaat van: jvdreumel2 op jul 27, 2015, 20:56:48
Het gaat om een revisit dus ik ben iets minder kritisch. Competitiewedstrikden waren vorig jaar voor mij praktisch onhaalbaar dus ik ben blij dat er volgende week een mogelijkheid is.

Vorig jaar ook bijna elke wedstrijd wel gecheckt voor kaarten. Uiteindelijk de kwartfinale van de DFB Pokal tegen Hoffenheim. Had het niet beter kunnen treffen. Was voor Dortmund de enige prijs die ze dat seizoen nog konden pakken dus gingen volle bak en de supporters ook. En dan 2-2 na 90 minuten en in de verlenging een prachtige goal van Kehl :) Kon niet beter!

kazimkazim

Als je naar Dortmund wilt is het uitvak soms ook een optie. Vorig seizoen Dortmund-Mainz vanuit het uitvak gezien. Kaarten verkochten ze gewoon via internet. Denk dat bijvoorbeeld Hoffenheim het uitvak ook niet snel uitverkoopt.

spons

Citaat van: kazimkazim op jul 28, 2015, 00:26:40
Als je naar Dortmund wilt is het uitvak soms ook een optie. Vorig seizoen Dortmund-Mainz vanuit het uitvak gezien. Kaarten verkochten ze gewoon via internet. Denk dat bijvoorbeeld Hoffenheim het uitvak ook niet snel uitverkoopt.

Bij het stadion zijn ook altijd kaarten voor redelijke prijzen te koop. Ben zelfs een keer naar de kampioenswedstrijd van Dortmund geweest
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sander11

HEYA DEN BOSCH!

Voetbalman

Citaat van: kazimkazim op jul 28, 2015, 00:26:40
Als je naar Dortmund wilt is het uitvak soms ook een optie. Vorig seizoen Dortmund-Mainz vanuit het uitvak gezien. Kaarten verkochten ze gewoon via internet. Denk dat bijvoorbeeld Hoffenheim het uitvak ook niet snel uitverkoopt.

Wij zijn zo naar Dortmund - Augsburg kunnen gaan met 8 man vorig jaar. Goeie tip.