Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Jobo

Volgens mij is het als volgt:

3G: Afhankelijk van hygieneconcept 40-75% met een max aantal 25.000
2G: 100% Zitplaatsen, 50% Staanplaatsen.

dinkelburg19

Citaat van: Jobo op okt 14, 2021, 13:49:46
Volgens mij is het als volgt:

3G: max aantal 25.000
2G: 100% Zitplaatsen, 50% Staanplaatsen.

Oke zou top zijn, dus het ligt nu een beetje aan de club zelf, en vanaf wanneer gaat dit in?
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Semper Fidelis

Citaat van: Jobo op okt 14, 2021, 13:49:46
Volgens mij is het als volgt:

3G: Afhankelijk van hygieneconcept 40-75% met een max aantal 25.000
2G: 100% Zitplaatsen, 50% Staanplaatsen.

Volgens mij ligt het ook aan de regelgeving van de deelstaat mbt corona. De club die ik zelf vrij intensief volg in Duitsland, VfL Osnabrück, heeft een 2G regeling en in overleg met de deelstaat Niedersachsen mogen ze weer het gehele stadion uitverkopen. 

Jef400

Hoe zit het met de verkrijgbaarheid van tickets momenteel bij Osnabrück? Ze staan behoorlijk hoog op mijn lijstje ;-).

Nort

Citaat van: Jef400 op okt 15, 2021, 08:26:22
Hoe zit het met de verkrijgbaarheid van tickets momenteel bij Osnabrück? Ze staan behoorlijk hoog op mijn lijstje ;-).
Moet geen probleem zijn -> eerst volgende wedstrijd verkopen ze online nog duizenden kaartjes.

Semper Fidelis

Citaat van: Jef400 op okt 15, 2021, 08:26:22
Hoe zit het met de verkrijgbaarheid van tickets momenteel bij Osnabrück? Ze staan behoorlijk hoog op mijn lijstje ;-).

Moet geen probleem zijn. Heb je al een idee welke wedstrijd je wil pakken?

Jef400

Citaat van: Semper Fidelis op okt 15, 2021, 17:18:23
Moet geen probleem zijn. Heb je al een idee welke wedstrijd je wil pakken?
Pohh, nog niet echt. Geen II elftal in ieder geval. Maar 1860 of Kaiserslautern hoeft ook niet van mij.

Jobo

Wedstrijd tegen Halle is wel een aanrader. Leuke fanatieke aanhang die zich 90 min laat horen.

Gilles

Citaat van: Rob1977_PSV op okt 13, 2021, 21:07:40
Kaarten voor BVB tegen Mainz zijn NU online te koop via de website van de club, in overvloed zelfs!

Is het vanaf nu weer 100% capaciteit? Het lijkt erop. Let wel op, kinderen moeten (ook) een PCR-test gedaan hebben die max 48 uur oud is of gevaccineerd zijn.

Succes!
Hebben kinderen onder de 12 jaar een test nodig? Ik kan dit nergens terugvinden..

Joost

Citaat van: Gilles op okt 22, 2021, 16:49:09
Hebben kinderen onder de 12 jaar een test nodig? Ik kan dit nergens terugvinden..

Vanaf 6 jaar is het. En ik dacht het voor alle clubs in NRW zo is;.

https://www.bvb.de/News/Uebersicht/BVB-legt-Bedingungen-fuer-Stadionzutritt-fest

Gilles


dinkelburg19

Beste deutsche freunde,

Ik ga volgende week naar BVB - koln,

alleen een paar vragen ik zie dat er een medische mondkapje word verplicht in de trein, word hier ook echt op gecheckt? of is een standaard nederlands mondkapje ook gewoon prima?
En als gevaccineerde kun je gewoon lekker het stadion binnen met een coronabewijs lijkt me?

En iemand tips qua reizen, ik wil de trein vanuit Enschede naar Dortmund pakken, 2 uurtjes en je staat op de hbf.
En ergens waar ik lekker een biertje vooraf kan doen bij bvb?

Bedankt alvast,
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Mrmtty20

Citaat van: dinkelburg19 op okt 23, 2021, 13:22:37
Beste deutsche freunde,

Ik ga volgende week naar BVB - koln,

alleen een paar vragen ik zie dat er een medische mondkapje word verplicht in de trein, word hier ook echt op gecheckt? of is een standaard nederlands mondkapje ook gewoon prima?
En als gevaccineerde kun je gewoon lekker het stadion binnen met een coronabewijs lijkt me?

En iemand tips qua reizen, ik wil de trein vanuit Enschede naar Dortmund pakken, 2 uurtjes en je staat op de hbf.
En ergens waar ik lekker een biertje vooraf kan doen bij bvb?

Bedankt alvast,

Na corona ben ik er niet meer geweest dus qua mondkapjes en vaccinatiebewijzen kan ik je niet helpen.
Maar wij drinken steeds ons biertje vooraf in 'zur sonne', een gezellig café vol bvb supporters, maar geen ultra café zoals je die in het centrum vind. Als je vroeg genoeg gaat heb je wel plek aan een tafeltje en kan je wat eten. In dat café zitten veel supporters van de belgische supportersclub süd-winners.

Jobo

Citaat van: dinkelburg19 op okt 23, 2021, 13:22:37
Beste deutsche freunde,

Ik ga volgende week naar BVB - koln,

alleen een paar vragen ik zie dat er een medische mondkapje word verplicht in de trein, word hier ook echt op gecheckt? of is een standaard nederlands mondkapje ook gewoon prima?
En als gevaccineerde kun je gewoon lekker het stadion binnen met een coronabewijs lijkt me?

En iemand tips qua reizen, ik wil de trein vanuit Enschede naar Dortmund pakken, 2 uurtjes en je staat op de hbf.
En ergens waar ik lekker een biertje vooraf kan doen bij bvb?

Bedankt alvast,

Ligt echt aan de vervoerder. Mijn ervaring is dat op de grote DB trajecten er wel gehandhaafd wordt op FFP2.
Regionaal is mijn ervaring dat chirurgisch ook goed gaat. (zo'n blauw/groene)

Qua entree stadion, LuCa app is wel handig om te hebben.
Verder werkt de QR code prima. Evt kan je een geel boekje achter de hand houden, die heeft me binnen geholpen geholpen bij Viktoria Berlin omdat de scanners het niet deden..

Semper Fidelis

Citaat van: dinkelburg19 op okt 23, 2021, 13:22:37
Beste deutsche freunde,

Ik ga volgende week naar BVB - koln,

alleen een paar vragen ik zie dat er een medische mondkapje word verplicht in de trein, word hier ook echt op gecheckt? of is een standaard nederlands mondkapje ook gewoon prima?
En als gevaccineerde kun je gewoon lekker het stadion binnen met een coronabewijs lijkt me?

En iemand tips qua reizen, ik wil de trein vanuit Enschede naar Dortmund pakken, 2 uurtjes en je staat op de hbf.
En ergens waar ik lekker een biertje vooraf kan doen bij bvb?

Bedankt alvast,

Ik ben zelf al een paar keer met de trein door de deelstaat Niedersachsen gereisd met de trein en daar draagt iedereen wel een mondkapje. Zo'n blauwe of groene, zoals al benoemd werd voldeed daar. Bij VfL Osnabrück was de internationale versie van de coronacheck app voldoende. Met de regionale trein die je pakt, kan je reizen met een NRW-ticket. Mocht je met 5 man gaan, dan kan je onbeperkt reizen door Noordrijn-Westfalen voor €9,20 die dag, zie: https://www.bahn.com/nl/aanbod/regionaal/regionaal-ticket-nrw