Flawed Football

Gestart door DanielsenAxedal, okt 08, 2018, 16:57:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DanielsenAxedal

Beste leden,

Mijn naam is DanielsenAxedal, Filosoof en Politiek Wetenschapper. Ik ben in het bezit van twee masterdiploma's in zowel de filosofie als de politieke wetenschap. In mijn vrije tijd schrijf ik over voetbalcultuur voor Indehekken en publiceer ik zo nu en dan filosofische stukken in het magazine philosophynow en op de opinie-website joop. In 2021/22 heb ik een jaar in Polen (Wroclaw) doorgebracht en veel aan groundhoppen gedaan. Dit kreeg een vervolg in 2022/23 toen ik een jaar in Hongarije (Budapest) ben gaan wonen. Voor mijn tijd in het buitenland heb ik zowel de Eredivisie als de 1ste divisie 'uitgespeeld'.

Mijn vele verhalen over clubs en haar politieke achtergronden kun je hier lezen: indehekken.net/author/danielsenaxedal
Andere verhalen staan op mijn eigen website, maar het kan zijn dat deze uit de lucht is: boerenkoolvoetbal.wixsite.com
Voor meer content kun je mij vinden op X, Youtube en Tiktok, allemaal onder dezelfde naam: DanielsenAxedal.

Ik wens iedereen veel leesplezier!
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

watergatehopper


Goeie zet! Succes met bouwen en schrijven! Mocht je een pagina met links toevoegen dan mag je mijn site er ook opzetten. www.watergatehopper.nl.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jef400

Citaat van: DanielsenAxedal op okt 08, 2018, 16:57:49
Ikzelf vond het tijd voor een serieuzere aanpak betreffende mijn groundhop passie en ben daarom een site via een andere site gestart waarop ik ervaringen en verslagen zal uitbrengen van mijn bezochte en komende groundhop avonturen. Dit leek mij een goed plan omdat ik dan één plek heb waar alles valt terug te vinden en dit ook nog eens openbaar beschikbaar stel om andere mensen een eventueel plezierige leeservaring te geven met mijn schrijfstijl. Ik hoop binnenkort met de eerste echte verslagen te komen, op de planning van het komende jaar staan een Italië weekend trip, twee wedstrijden in Duitsland en later de geroemde Servische derby. Uiteraard pak ik genoeg mee in Nederland dus verwacht niet niets.

De site:  https://boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Nou is kaartjes kopen voor de MI-Side tegen Emmen met roodjassigen mee ook niet bijsterslim ;-)

FCT1980

Italië is niet echt een boerenkoolland he?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jehoentelaar

Ach die Nederlandse vakantiegangers nemen al hun eetgewoonten mee de grens over. Boerenkoolvoetbal, Hagelslaghoppen, Frikandelvelden, het zou allemaal kunnen. :-)

Succes en veel plezier met het bijhouden, Daniel!
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

DanielsenAxedal

Bedankt allen, voor de leken onder ons; Boerenkoolvoetbal betekent 'slecht voetbal'. De term kwam ik tegen nadat ik zo veel slechte wedstrijden in met name het 2de hoogste niveau van Nederland heb waargenomen.

@Jef400
Hahah, dat was inderdaad niet slim, die gozer had geen rode jas aan moeten trekken maar goed hij had 0 kennis van voetbal en er gebeurde niets ondanks zijn grote angsten.

@watergatehopper
Zal proberen dit ergens neer te zetten indien ik die optie kan vinden!

@FCT1980
Ik zal het meenemen voor ze.

@Jehoentelaar
Bedankt!
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

Het eerste echte uitgebreide wedstrijdverslag staat op de website, het betreft de confrontatie tussen Helmond Sport en Almere City!
Geniet ervan en elke vorm van feedback is welkom.

Link: https://boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website/boerenkoolvoetbal-wixsite-com/helmond-sport-almere-city
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Jef400

Helmond-Almere. Pfoh, dan ga je richting de diepe kelder van het betaalde voetbal.

Joost

Citaat van: DanielsenAxedal op nov 03, 2018, 11:27:36
Het eerste echte uitgebreide wedstrijdverslag staat op de website, het betreft de confrontatie tussen Helmond Sport en Almere City!
Geniet ervan en elke vorm van feedback is welkom.

Link: https://boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website/boerenkoolvoetbal-wixsite-com/helmond-sport-almere-city

Het is gewoon een prima verslag.

Maar was je niet erg blij dat Almere van dat voor jou vervelende Helmond won?

Cyclebob

"Enkele zonen met hun vader en verder bejaarde mannen van rond de vijftig tot zeventig jaar oud" . Bijzonder. Hoe ziet jouw levensloop eruit, denk je?
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

DanielsenAxedal

 @jef400, ook dit soort avonturen horen bij het Groundhoppen.
@joost, Bedankt! Nee, maakte mij niets uit en toen ik er eenmaal zat gunde ik het Helmond wel.
@cyclebob, Excuses, een foutje.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Jehoentelaar

Citaat van: Jef400 op nov 03, 2018, 12:22:35
Helmond-Almere. Pfoh, dan ga je richting de diepe kelder van het betaalde voetbal.
Ik hoop gauw weer een ouderwets kelderduel bij te wonen. Al vind ik zelf Almere geen onderdeel van de kelder (zowel sportief als qua clubontwikkeling).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

willytown79

erg prettig verslag !

Jef400

Citaat van: Jehoentelaar op nov 06, 2018, 13:49:23
Ik hoop gauw weer een ouderwets kelderduel bij te wonen. Al vind ik zelf Almere geen onderdeel van de kelder (zowel sportief als qua clubontwikkeling).
Ze draaien nu een paar jaar leuk mee. Maar Helmond daarentegen. Kou, nat, weinig toeschouwers. Ik vind 1.300 een vrij dramatische gate.

DanielsenAxedal

#14
Vanaf nu bezit de website ook over een fotografie gedeelte en een stuk informatie dat nog uitgebreid zal worden waarbij de wedstrijden die ik heb bezocht dit jaar staan weergeven.

Eigen fotografie:
https://boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website/blank-page

Wedstrijden dit jaar:
https://boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website/about


Verder grote dank voor de reacties.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website