Week 30 - maandag 26 juli - zondag 1 augustus

Gestart door rogo_breda, jul 22, 2021, 11:02:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ricodejong4

Citaat van: De Twaalfde Man op jul 26, 2021, 08:42:37
29.07 Feyenoord v Drita

Net terug uit Kosovo overigens

Hoe was het? Mooi tripje geweest? En helaas niet binnen gekomen denk ik?

Jeroen503

Net vanuit SDO een bericht gekregen en nu ook op de twitter van DVS het volgende bericht:
A-Selectie | Helaas kan @svbatavia901  morgen niet naar Ermelo komen voor het oefenduel, maar gelukkig is @RKVVSDO uit Bussum in gelegenheid om te oefenen. Waarvoor hartelijk dank!

Aftrap 20.15 uur! #dvssdo

#wijzijndvsers

DannyH79

#32
Citaat van: Jeroen503 op jul 26, 2021, 14:08:43
Net vanuit SDO een bericht gekregen en nu ook op de twitter van DVS het volgende bericht:
A-Selectie | Helaas kan @svbatavia901  morgen niet naar Ermelo komen voor het oefenduel, maar gelukkig is @RKVVSDO uit Bussum in gelegenheid om te oefenen. Waarvoor hartelijk dank!

Aftrap 20.15 uur! #dvssdo

#wijzijndvsers

Ik had die via de Twitter van DVS'33 gezien inderdaad. Dus het gaat morgen voor mij waarschijnlijk DVS'33-SDO worden of anders Sportlust-ARC.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

syntric

#33
Citaat van: Cyclebob op jul 25, 2021, 20:32:43
31-7  FC Schaerbeek- RC Mechelen
1-8  ntb België
Zaterdagmatch van Schaerbeek te combineren eventueel met Mons die al om 16 u spelen
Groundhopper for life :-)

rogo_breda

Dat is wel een mooie combi, stadion in Mons is echt een aanrader.

maikelll043

#35
27/07  Patro Eisden Maasmechelen - MVV Maastricht
31/07  Lommel SK - MVV Maastricht

Joost

Citaat van: syntric op jul 26, 2021, 15:01:01
Zaterdagmatch van Schaerbeek te combineren eventueel met Mons die al om 16 u spelen

Het zijn wel de reserves van Mons op zaterdag.

rogo_breda

Iemand een goede parkeertip voor Schaerbeek?

Cyclebob

Citaat van: rogo_breda op jul 27, 2021, 10:50:57
Iemand een goede parkeertip voor Schaerbeek?
Het ligt redelijk midden in de drukke wijk, hangt ook af of er uitsupporters welkom zijn (nu nog niet bekend!)
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

syntric

Citaat van: rogo_breda op jul 27, 2021, 10:50:57
Iemand een goede parkeertip voor Schaerbeek?

De zone rond het stadion is groen, dat wil zeggen betalend tot 21 u, als je twee uur op voorhand arriveert, betaal je een 5 a 7 € denk ik. Ik zet me meestal op een P+R randparking als ik naar Brussel ga, op 1 na zijn die allemaal gratis denk ik. Maar dan moet je natuurlijk nog wel met het openbaar vervoer tot je bestemming. Ook gebruik ik de stadsfietsjes van Brussel wel eens om me te verplaatsen., wat bij momenten pittig is, want Brussel is heuvelachtig.
Groundhopper for life :-)

rogo_breda

Citaat van: Cyclebob op jul 27, 2021, 11:37:58
  Het ligt redelijk midden in de drukke wijk, hangt ook af of er uitsupporters welkom zijn (nu nog niet bekend!)
Daarom vraag ik het ook ;)

Uitsupporters zijn welkom. Let wel op, iedereen moet zich registreren per mail. Zie site of Facebook van RC Mechelen of FC Schaerbeek.

Citaat van: syntric op jul 27, 2021, 12:15:18
De zone rond het stadion is groen, dat wil zeggen betalend tot 21 u, als je twee uur op voorhand arriveert, betaal je een 5 a 7 € denk ik.
Dank, gaan we proberen. Zie dat de blauwe zone (2 uur gratis) ook niet ver van het stadion ligt.

Voor wie ook gaat, tot zaterdag wellicht!

Nort

29/07 Aarhus - Larne
30/07 Hobro - Vendsyssel
31/07 Thisted - Vegjaard (o.v.b)
31/07 Viborg - fc midtjylland
01/08 Silkeborg - Aalborg
01/08 Odense - Kopenhagen

JoeySpiegelaar

Citaat van: DannyH79 op jul 26, 2021, 10:18:24
Kaartje voor sv Meppen tegen Kaiserslautern is in the pocket.

welk vak sta/zit je ?

DannyH79

Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper