Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Nort

Het was een vraag, gekoppeld aan een feit. Niet een betoog, dat niet thuishoort op dit forum...

En momenteel geniet ik van een pint in Engeland na wat voetbal gekeken te hebben, dus ik ben alles behalve gefrustreerd. Zometeen even op Facebook kijken of Mokum me weer een PM heeft gestuurd :) (over frustratie gesproken).

Freekos79

Citaat van: ricodejong4 op okt 08, 2021, 15:50:00
Op 3 januari 2022 zou ik graag Hibernian - Hearts bezoeken, alleen verwacht ik dat een booking history bij Hibs nodig is welke ik helaas niet heb.
Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
Bedankt alvast!

Je kan het eens op Facebook proberen via de groep "European football weekends".
Volgende wedstrijd: ?

Mokum1900

Het zit Nortje allemaal zo dwars dat Ajax ik ben heel klein en hun zijn groot


En op antwoord geven op de vraag Ajax is nog gewoon bevriend met cracovia
Waar je ook gaat ik volg je overal

Mrmtty20

Iemand ervaring met de 'reduced visibility' plaatsen bij PSG?
Ik heb PSG - Lille op het oog en deze plekken zijn stukken goedkoper dan gewone kaartjes. Via de 360 view op de site zie ik niet echt iets mis met de plaatsen, enkel lijkt het net naast het bezoekersvak te zijn in de hoek op de 2de ring.

wekke

Van 21/10 tot en met 24/10 zit ik in Ljubljana. Iemand tips qua uitgaansleven, sightseeing en eventueel stadions die de moeite waard zijn om even naartoe te wandelen?

watergatehopper

Citaat van: Mrmtty20 op okt 11, 2021, 16:30:21
Iemand ervaring met de 'reduced visibility' plaatsen bij PSG?
Ik heb PSG - Lille op het oog en deze plekken zijn stukken goedkoper dan gewone kaartjes. Via de 360 view op de site zie ik niet echt iets mis met de plaatsen, enkel lijkt het net naast het bezoekersvak te zijn in de hoek op de 2de ring.

Het uitvak is gescheiden met veel netten. Als je een stoeltje naast het net hebt aan de kant van de lange zijde dan zie je de goal amper denk ik. Aan de andere kant van het uitvak, de korte zijde dus, mis je waarschijnlijk enkel de zijlijn met een paar meter het veld in.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Olav

Citaat van: wekke op okt 11, 2021, 17:19:47
Van 21/10 tot en met 24/10 zit ik in Ljubljana. Iemand tips qua uitgaansleven, sightseeing en eventueel stadions die de moeite waard zijn om even naartoe te wandelen?

Geweldige stad met genoeg leuke barretjes en restaurants. Een van de mooiste steden waar ik ben geweest! Ik zou zeker het kasteel opgaan voor een mooi uitzicht op de stad en gaan varen (mits mogelijk). Weet niet of je een auto ter beschikking hebt, maar de natuur in Slovenië is prachtig en Triglav ligt niet ver.

Ik zie dat NK Bravo thuis speelt. Als je een auto hebt kan je in principe overal heen, Slovenië is niet groot.

Mrmtty20

Citaat van: watergatehopper op okt 11, 2021, 20:12:19
Het uitvak is gescheiden met veel netten. Als je een stoeltje naast het net hebt aan de kant van de lange zijde dan zie je de goal amper denk ik. Aan de andere kant van het uitvak, de korte zijde dus, mis je waarschijnlijk enkel de zijlijn met een paar meter het veld in.
Bedankt voor de info, ik was gisteren net te laat om de kaartjes te kopen, allemaal weg. Jammer dat ik gewacht heb, maar wou niet bedrogen uitkomen.

Jeroen503

Heeft iemand enig idee waar het volledig overzicht te vinden is van de wedstrijden in de KNVB Districtsbeker West 1 van deze speelronde. Ik zoek door diverse sites/apps levert slechts een deel van de wedstrijden op helaas.

Joost

Citaat van: Jeroen503 op okt 13, 2021, 09:56:04
Heeft iemand enig idee waar het volledig overzicht te vinden is van de wedstrijden in de KNVB Districtsbeker West 1 van deze speelronde. Ik zoek door diverse sites/apps levert slechts een deel van de wedstrijden op helaas.

https://voetbalnederland.nl/bekerknockout.html?a=4&r=2

Wel altijd even controleren met voetbal.nl

ricodejong4

Op woensdag 27 oktober zou ik graag Capelle - NEC in de KNVB Beker willen bezoeken.
Echter vindt de kaartverkoop 14 oktober en 16 oktober fysiek in de kantine van Capelle plaats en ik ben verhinderd om op die dagen daarheen te gaan.
Is er iemand die toevallig gaat en 2 kaarten extra (€5 per stuk) mee kan nemen, die ik over kan nemen?
Bedankt alvast!

Mokum1900

Citaat van: ricodejong4 op okt 13, 2021, 12:01:08
Op woensdag 27 oktober zou ik graag Capelle - NEC in de KNVB Beker willen bezoeken.
Echter vindt de kaartverkoop 14 oktober en 16 oktober fysiek in de kantine van Capelle plaats en ik ben verhinderd om op die dagen daarheen te gaan.
Is er iemand die toevallig gaat en 2 kaarten extra (€5 per stuk) mee kan nemen, die ik over kan nemen?
Bedankt alvast!

hier ook interesse
Waar je ook gaat ik volg je overal

dinkelburg19

Binnenkort is de derby van limburg weer aan de buurt, ik was net voor corona er ook al geweest bij rjc - mvv en wat een ervaring was dat en dat terwijl het uitvak deels werd geboycot, en nu wil ik hem omgekeerd doen en ook meteen het stadion van mvv af vincken,

Ik ga er vanuit dat er natuurlijk een clubkaart of seizoenskaart verplichting komt om kaarten bij te bestellen, alleen ken ik momenteel niemand in me omgeving die dat heeft, iemand tips waar ik aan kaarten zou kunnen komen voor deze kraker?

mvv - rjc is al op 29 oktober.
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Nort

Citaat van: Mokum1900 op okt 14, 2021, 15:49:17
hier ook interesse
Gaan we elkaar dan eindelijk eens ontmoeten xD

Olav

Citaat van: Nort op okt 14, 2021, 20:28:33
Gaan we elkaar dan eindelijk eens ontmoeten xD

Ik houd het 'Hoe het was'-topic goed in de gaten na woensdag 27 oktober!