Week 41 / 6 - 12 okt 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:21:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Toon hier je plannen voor de week van 6 t/m 12 oktober.

Maroboduus

11/10 Polen-Tsjechië
12/10 GKS Katowice-Stal Stalowa Wola

Sebastiaan_W


Joost


Han

In de nakende aftermath van de 'ramadan', 'we pick up the piece where we left' en wordt aldus de competitie in de tweede divisie van de Egyptian League hervat.

Woensdag 8 Oktober 2008 kick-off 2.30 pm, El Gouna FC vs Grand Club Hurghada
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Fishy

Citaat van: Han op sep 23, 2008, 01:28:17
In de nakende aftermath van de 'ramadan', 'we pick up the piece where we left' en wordt aldus de competitie in de tweede divisie van de Egyptian League hervat.

Woensdag 8 Oktober 2008 kick-off 2.30 pm, El Gouna FC vs Grand Club Hurghada

Worden Egyptische wedstrijden altijd op zo'n, voor mij vreemd, moment gespeeld? Ik neem niet aan dat woensdagmiddag een normale speeldag is?

Han

Citaat van: Fishy op sep 23, 2008, 09:29:51
Worden Egyptische wedstrijden altijd op zo'n, voor mij vreemd, moment gespeeld? Ik neem niet aan dat woensdagmiddag een normale speeldag is?

De donderdag en vrijdag in Egypte zijn enigszins vergelijkbaar met 'ons weekend'. Woensdag is in de tweede divisie een normale speeldag en het aanvangstijdstip ook. Aan het begin van het seizoen is dat 17.00 uur ivm de daagse hitte; vervolgens vervroegt het tijdstip geleidelijk aan tot uiteindelijk 14.00 uur onder invloed van invoering wintertijd en successief de zonsondergang. Die is hier in de 'winter' rond 16.45 uur.

Menig club beschikt over een lichtinstallatie maar níet over het geld om het te onderhouden en het in werking te stellen.

In de momtaz, de eredivisie, is wél sprake van avondwedstrijden; 'aftrappend' op donderdagen, vrijdagen en zaterdagen.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hoevenen lion

Als AFC Wimbledon morgen zijn replay in de FA Cup wint speelt het 11 oktober op Dover.

Pieros

Weet er iemand nog een leuke wedstrijd in de buurt op zaterdagmiddag?

Sebastiaan_W

Citaat van: Fish op okt 07, 2008, 09:59:33
Weet er iemand nog een leuke wedstrijd in de buurt op zaterdagmiddag?

Een pokal wedstrijd in Duitsland? Check Duitsland gedeelte en daar vind je links naar de pokalwedstrijden die in Duitsland gespeeld worden.+

AthleticHolanda

Citaat van: witte leeuw op okt 07, 2008, 10:36:59
Een pokal wedstrijd in Duitsland? Check Duitsland gedeelte en daar vind je links naar de pokalwedstrijden die in Duitsland gespeeld worden.+

Mwoah, in de Niederrheinpokal alleen Straelen-Kleve, en in de Mittelrheinpokal die ook is begonnen alleen duffe wedstrijden;
Samstag, 11. Oktober,
15.30 Uhr    Spvgg. Holpe     - VfL After       -:-
16.00 Uhr    SC West Köln     - SC Fortuna Köln  -:-
17.00 Uhr    SC Wißkirchen    - SC Kellersberg   -:-

Op WDR-text (253 & 254) staan trouwens altijd de programma's en uitslagen van de Niederrhein, Mittelrhein en Westfalenpokal.
http://www.wdr.de/themen/global/videotext/index.jhtml?seite=253_0001

Mocht je amateurvoetbal wat vinden zie dan --> http://www.voetbalopzaterdag.com , misschien is Kozakken Boys - IJsselmeervogels iets?

Helaas door interlandvoetbal inderdaad weinig interessants... of ik moet iets over het hoofd zien.

hgrm

Citaat van: Fish op okt 07, 2008, 09:59:33
Weet er iemand nog een leuke wedstrijd in de buurt op zaterdagmiddag?

Ik weet niet wat jij "buurt" noemt, maar voor mij wordt het zaterdagmiddag Ter Leede tegen Katwijk. Vooral om te zien hoe mijn oud-collega Erik Assink het doet als trainer van Ter Leede. En misschien dat ik 's avonds de Kuip nog met een bezoekje vereer.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Pieros

Citaat van: AthleticHolanda op okt 07, 2008, 20:52:17
Mwoah, in de Niederrheinpokal alleen Straelen-Kleve, en in de Mittelrheinpokal die ook is begonnen alleen duffe wedstrijden;
Samstag, 11. Oktober,
15.30 Uhr    Spvgg. Holpe     - VfL After       -:-
16.00 Uhr    SC West Köln     - SC Fortuna Köln  -:-
17.00 Uhr    SC Wißkirchen    - SC Kellersberg   -:-

Op WDR-text (253 & 254) staan trouwens altijd de programma's en uitslagen van de Niederrhein, Mittelrhein en Westfalenpokal.
http://www.wdr.de/themen/global/videotext/index.jhtml?seite=253_0001

Mocht je amateurvoetbal wat vinden zie dan --> http://www.voetbalopzaterdag.com , misschien is Kozakken Boys - IJsselmeervogels iets?

Helaas door interlandvoetbal inderdaad weinig interessants... of ik moet iets over het hoofd zien.

Bedankt voor de tips.

Straelen - Kleve, VVOG - SVZW (topper in 1D) staan op dit moment op mijn "misschien" lijstje. Allebei ong. een uurtje rijden.

Ter Leede - Katwijk vind ik weer net iets te ver.

Joost

Zaterdag Bury-Exeter City

@AH
Is Belgie-Armenie of Luxemburg-Israel niet leuk genoeg?
Er zijn ook nog (dure) kaartjes voor Duitsland-Rusland in Dortmund.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op okt 08, 2008, 10:08:18
@AH
Is Belgie-Armenie of Luxemburg-Israel niet leuk genoeg?
Er zijn ook nog (dure) kaartjes voor Duitsland-Rusland in Dortmund.

Hmm ja ikzelf heb zaterdag helaas geen tijd, denk dat Fish Brussel en Luxemburg te ver vindt...

Heb zelf overigens België-Bosnië in maart volgend jaar in het achterhoofd, de Bosniers nemen vaak veel en fanatiek publiek mee, maar moet nog zien of dat uit gaat komen.

Ter Leede-Katwijk zou inderdaad ook een leuke optie geweest zijn, maar de Bollenstreek-derby's met Quick Boys erbij vind ik om de een of andere reden toch vaak leuker...