Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

DannyH79

Ik heb vooralsnog kaarten voor:

24/9 Telstar - Jong AZ
25/9 Zulte Waregem - Kortrijk

21/10 Vitesse - Tottenham Hotspur
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Jobo

Eind oktober het Saarland een paar dagen in.
Ik heb in iedergeval Homburg en Ellenfeld op het oog.
Laatste gaat binnen nu en 1.5 jaar gerenoveerd worden waarbij 1 van de tribunes afgebroken wordt en vervangen door een moderne variant.

rogo_breda

Zonde maar begrijpelijk van het Ellenfeldstadion. Een van de allermooiste oude stadions, is zeker een aanraden inderdaad om nog snel te bezoeken!

Nort

Citaat van: Jobo op sep 17, 2021, 08:28:46
Eind oktober het Saarland een paar dagen in.
Ik heb in iedergeval Homburg en Ellenfeld op het oog.
Laatste gaat binnen nu en 1.5 jaar gerenoveerd worden waarbij 1 van de tribunes afgebroken wordt en vervangen door een moderne variant.
Goed dat je het meldt. Toch eens tijd maken om daar heen te gaan.

Joost

Citaat van: Nort op sep 17, 2021, 09:52:28
Goed dat je het meldt. Toch eens tijd maken om daar heen te gaan.

Inderdaad, maar gauw eens die kant op gaan.

Mrmtty20

Eindelijk een weekendje Londen in het vooruitzicht. Het weekend van 16 januari speelt Fulham - Bristol City, West Ham - Leeds, Tottenham - Arsenal, Milwall - Nottingham Forest en QPR - West Brom. Hopelijk zijn de uren ons gunstig en valt er wat te combineren.

syntric

#3471
Heeft er iemand recent al naar Londen of Engeland gereisd die dan een 'day 2 PCR test' nodig had? Hoe gaat dit precies in zijn werk? Zou je vooraf moeten boeken, hoe dan en waar?
Groundhopper for life :-)

rogo_breda

Hier is al een heel topic voor, zie forum Britse eilanden.

Stadiumhopper

Kan iemand mij vertellen wat de regels zijn in Engeland voor een dagtrip? Op de site van onze overheid is het voor mij totaal onduidelijk. Op 7 mei wil ik naar Luton Town - Reading helaas verloopt mijn herstelbewijs net een aantal dagen voor deze trip (laten we een vaccinatie discussie hier niet voeren).
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

FC_Emmen

Zonder geldige QR-code moet je daar eerst 10 dagen in quarantaine.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Stadiumhopper

Citaat van: FC_Emmen op jan 05, 2022, 11:19:43
Zonder geldige QR-code moet je daar eerst 10 dagen in quarantaine.

Alright, even ter bevestiging. Met een geldige QR-code kan je het land in voor minder dan 24 uur en weer terug vliegen?
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

FC_Emmen

Kon eerder wel maar nu niet meer. Nu moet je volgens mij ook met geldige QR-code in quarantaine tot je negatieve uitslag van je zelftest hebt die je daar moet doen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: Feijenoorder op jan 05, 2022, 11:13:59
Kan iemand mij vertellen wat de regels zijn in Engeland voor een dagtrip? Op de site van onze overheid is het voor mij totaal onduidelijk. Op 7 mei wil ik naar Luton Town - Reading helaas verloopt mijn herstelbewijs net een aantal dagen voor deze trip (laten we een vaccinatie discussie hier niet voeren).
Het is echt heel duidelijk beschreven;
https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/verenigd-koninkrijk/reizen/reisadvies

Dus voor volledig gevaccineerden;
- Passenger Locater Form invullen
- PCR of snel test van max. 2 dagen oud
- Direct na aankomst in de UK kun je een test doen. Totdat die uitslag er is, moet je in quarantaine

Voor niet gevaccineerden (een herstelbewijs kennen ze niet);
- Passenger Locater Form invullen
- PCR test van max. 2 dagen oud
- 10 dagen in quarantaine
- Direct na aankomst in de UK moet je een PCR test doen. Als je op dag 5 nog eens negatief test, mag je uit quarantaine. Doe je dat niet, dan moet je 10 dagen in quarantaine

Ik veracht dat de Day-2 test restrictie er in het voorjaar wel vanaf gaat voor volledig gevaccineerden. Hopelijk de verplichte PCR of sneltest ook.

Vergeet overigens ook niet dat je bij terugkomst in Nederland ook nog verplicht 5 dagen in quarantaine moet.

syntric

#3478
Citaat van: FC_Emmen op jan 05, 2022, 11:25:55
Kon eerder wel maar nu niet meer. Nu moet je volgens mij ook met geldige QR-code in quarantaine tot je negatieve uitslag van je zelftest hebt die je daar moet doen.
Een hoop gezeik is het daar, ik heb gecancelled, ook wel omdat Eurostar plots mijn treinen annuleerde met geen mogelijkheid op een alternatief uur. Maar goed, ik krijg een voucher en ook hotel was gratis af te zeggen, hopen dat ze met Pasen al wat normaler doen daar. Eind januari Spanje proberen, lijkt pak eenvoudiger. Verrückter Inselaffen :-p
Groundhopper for life :-)

rogo_breda

Ideaal bij Eurostar is dat je je reis steeds kan verzetten. Zo heb ik ook nog tickets, had ze nu voorlopig staan voor het (FA Cup) weekend van 5 februari. Met het goede nieuws uit Engeland van gisteren kan die waarschijnlijk mooi doorgaan! Hotels inderdaad ook altijd met gratis annuleren boeken.