Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

syntric

Citaat van: FCT1980 op jul 29, 2022, 14:59:18
Mag ik vragen wat je dan betaald? Op Ibrox lijkt me deze ook veel mooier dan bij Celtic.
Denk dat er bij beiden geen 1000 uitsupporters meer mogen komen? Dat neemt toch veel van de beleving weg
Groundhopper for life :-)

Arjen

Ik kreeg een alert dat de verkoop was gestart en kort daarna was het inderdaad al uitverkocht. Prijzen vanaf 199 pond voor ticket en 1x hotel/ontbijt en dan afhankelijk van het hotel dat je boekt. Dus wel prijzig, maar OK voor één van de wedstrijden die ik heel graag wil zien én de beschikbaarheid/prijs via andere aanbieders. Dat er minder uitsupporters bij de wedstrijd aanwezig zijn is voor mij niet een ding.

KoenvdD

Gaaf hoor! Die staat bij mij ook nog op het lijstje!

Begin oktober ga ik met het vrouwtje een weekend naar Londen. Sowieso ga ik dan naar Sutton Utd waar Tranmere Rovers dan een potje speelt (de club in Engeland die ik volg). Verder nog kijken wat er dat weekend is...

Koning Kriel

Er zijn bij mij twee hele mooie potjes bijgekomen in de planning.

Allereerst ga ik in oktober naar Watford - Luton, een derby die in 2006 voor het laatst met publiek is gespeeld. 2 jaar terug stond hij eindelijk weer op het programma maar was hij vanwege corona zonder publiek. Omdat deze naar de zondag gaat blijft er op zaterdag ook nog ruimte over voor een wedstrijd, ik denk dat ik dan voor Cambridge - Port Vale ga om rustig naar de 92 toe te werken.

Daarnaast gaat ook een van de topaffiches op mijn wensenlijst afgevinckt worden met een bezoek aan Rangers - Celtic op 2 januari.

En als kers op de taart zijn de affiches voor de vakantie extreem goed gevallen. Zo goed zelfs dat ik denk dat ik niet overal heen kan gaan zonder mijn huwelijk op het spel te zetten. In theorie is het volgende mogelijk:

dinsdag 23-8 Stevenage - Peterborough (League Cup)
zaterdag 27-8 Plymouth - Bolton wanderers (League one)
maandag 29-8 Torquay - Woking (National league)
dinsdag 30-8 Exeter city - Newport (Papa John's trophy)
woensdag 31-8 Bristol city - Huddersfield town (Championship)
zaterdag 3-9 Bristol Rovers - Morecambe (League one)

Ik denk dat Torquay er sowieso uit gaat want die is op maandagmiddag en mijn vrouw ziet een bezoekje aan Torquay niet echt zitten. Exeter en Stevenage zijn twijfelgevallen maar de andere drie gaan wel door.

Kortom mooie dingen in de nabije toekomst.

Jef400

Gave plannen. Ik vind Bristol Rovers een onderschatte ground.

DannyH79

Mooie plannen inderdaad. Ook erg herkenbaar hetgeen je zegt over je huwelijk op het spel zetten......dat maakt de hobby inderdaad wel uitdagender.......mijn vrouw krijg ik eigenlijk alleen mee naar FC Utrecht en vorig seizoen dan een keertje Zulte.....maar verder.......
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

syntric

Geen vrouw zal mij ooit vertellen waar ik niet of wel naartoe mag. Ik heb er dan ook geen :-p Maar even serieus, Torquay is wel de plaats van Fawlty Towers hee! :-)
Groundhopper for life :-)

Nort

Over vrouwen en planning gesproken. Wij hebben onze vakantie in Wales deels omgegooid, aangezien PSV op Ibrox speelt. Oppas voor de kleine geregeld, waardoor de vrouw ook mee kan (nieuw landerpunt voor haar).

13/8 Chelthenham - Portsmouth
16/8 Rangers - PSV
19/8 Llandudno - Cefn Druid (ovb)
20/08 Folkestone Invicta - Wingate & Finchley (ovb)

Verder zitten mijn weekenden voor het najaar al behoorlijk vol, dus hooguit nog een tripje en dan hopelijk nog 1/2 uitwedstrijden met PSV in Europa.



Koning Kriel

#3563
Citaat van: DannyH79 op aug 11, 2022, 10:17:42
Mooie plannen inderdaad. Ook erg herkenbaar hetgeen je zegt over je huwelijk op het spel zetten......dat maakt de hobby inderdaad wel uitdagender.......mijn vrouw krijg ik eigenlijk alleen mee naar FC Utrecht en vorig seizoen dan een keertje Zulte.....maar verder.......

Ik heb haar al naar veel meegekregen. Met misschien wel PK35 Vantaa - Haka op het tweede niveau in Finland als knapste prestatie. Maar verder toch ook Ateltico Madrid, Rayo Vallecano, Elche, Hercules Alicante, Toulouse, NYCFC, Hibs, Arminia Bielefeld, Union Berlin, Borussia Dortmund, Borussia Mönchengladbach, Kickers Würzburg, Roeselare, Lommel en dan ben ik er vast nog een paar vergeten. Je zult mij dan ook niet horen klagen. Ik denk dat ze meer landerpunkte heeft dan sommige op dit forum.

Arjen

Citaat van: Koning Kriel op aug 11, 2022, 09:54:56
Daarnaast gaat ook een van de topaffiches op mijn wensenlijst afgevinckt worden met een bezoek aan Rangers - Celtic op 2 januari.


Ik ga ook naar die wedstrijd. We kunnen tegen die tijd misschien wel afspreken voor een pint (of 2). Die wedstrijden eind augustus/begin september zijn ook tof. Een oud collega van mij zit dan meer richting Sheffield, maar er is dan gewoon elke dag een wedstrijd. Ook door die speelronde in de Conference op de maandag.

Vinnn

Citaat van: Nort op aug 11, 2022, 11:48:28
Over vrouwen en planning gesproken. Wij hebben onze vakantie in Wales deels omgegooid, aangezien PSV op Ibrox speelt. Oppas voor de kleine geregeld, waardoor de vrouw ook mee kan (nieuw landerpunt voor haar).

13/8 Chelthenham - Portsmouth
16/8 Rangers - PSV
19/8 Llandudno - Cefn Druid (ovb)
20/08 Folkestone Invicta - Wingate & Finchley (ovb)

Verder zitten mijn weekenden voor het najaar al behoorlijk vol, dus hooguit nog een tripje en dan hopelijk nog 1/2 uitwedstrijden met PSV in Europa.

Mooie planning wel! Mijn vriendin krijgt acute vlekken in haar nek zodra we in het buitenland zijn en er een stadion in de buurt is haha.

headout

Citaat van: Vinnn op aug 11, 2022, 15:57:08
Mooie planning wel! Mijn vriendin krijgt acute vlekken in haar nek zodra we in het buitenland zijn en er een stadion in de buurt is haha.
Haha, die van mij is inmiddels zover dat ze bij de blik van een paar stadionlampen en/of tribune vraagt 'of we daar niet even langs moeten gaan'.

Napoli - Lecce (31/08) en Salernitana - Empoli (05/09) staan hier op de planning voor de komende vakantie. En stiekem hoop ik nog op de serie C, maar daar is het programma nog niet van bekend.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Rob1977_PSV

Ik wil eind augustus met drieën naar AA Gent-Royal Antwerp FC, maar het account wat ik heb blijkt opeens niet te werken zodat we geen kaarten kunnen kopen. Iemand een andere tip?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

rogo_breda

Citaat van: headout op aug 11, 2022, 16:36:57
Haha, die van mij is inmiddels zover dat ze bij de blik van een paar stadionlampen en/of tribune vraagt 'of we daar niet even langs moeten gaan'.

Napoli - Lecce (31/08) en Salernitana - Empoli (05/09) staan hier op de planning voor de komende vakantie. En stiekem hoop ik nog op de serie C, maar daar is het programma nog niet van bekend.

"Die van mij" weet gewoon dat ik elke vakantie een paar keer weg ben. Vinden wij allebei prima. Ze mag mee natuurlijk en de kinderen ook maar dat willen ze bijna nooit.

Binnenkort ook naar Italië en daar hoop ik nu op Monza. Wilde ook voor de serie C gaan maar die is uitgesteld tot september. Nu maar even de Facebook pagina's van de clubs in de gaten houden, daar worden nog wel eens vriendschappelijke wedstrijden op aangekondigd. Maar een beetje vooruit plannen kunnen ze daar helaas niet.

jdebruin96

Citaat van: Rob1977_PSV op aug 11, 2022, 20:29:07
Ik wil eind augustus met drieën naar AA Gent-Royal Antwerp FC, maar het account wat ik heb blijkt opeens niet te werken zodat we geen kaarten kunnen kopen. Iemand een andere tip?

Ik heb net even voor je gekeken maar ik kan in totaal max 2 tickets voor je regelen. Stuur maar pb als je het wilt