Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Joost

Iemand al een nieuwe hobby bedacht?

FC_Emmen

Tot nu toe vooral veel samenvattingen van oude wedstrijden gekeken.
Tip: https://www.youtube.com/watch?v=uIh9X6PJ4Fc
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jef400

Ik ben weer aan football manager begonnen

Hugo

Het was mooi weer dus in de tuin gewerkt.

Nickky

Toch naar Londen geweest. Zonder voetbal dus, geen fulham - Brentford, geen Luton - Preston North End, maar wel van de stad genoten. En daar was alle ruimte voor.  Was echt rustig op straat. Heel bizar.

Hugo

Ik heb de documentaire over Piet Schrijvers gezien, hij worstelt met alzheimer. Dat raakte mij.

Semper Fidelis

Mocht je je in dit voetballoze tijdperk vervelen, op https://footballia.net/ kan je veel historische wedstrijden volledig terugkijken. Vele wedstrijden van het Nederlands Elftal staan erop en ook van clubs uit de Eredivisie.

Hunebed on tour

Citaat van: Jef400 op mrt 14, 2020, 21:34:06
Ik ben weer aan football manager begonnen

Dit dus

Jehoentelaar

Er werd de afgelopen dagen nog gevoetbald in Rusland dus ik heb kunnen genieten van vrij matige duels in de Premier Liga. Verder Truck Simulator weer eens bijgewerkt. Doordeweeks thuiswerken dus daar vermaak ik mij waarschijnlijk ook wel mee.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

mike_t

ik ga maar wat meer lezen. Heb nog 300+ voetbalboeken hier liggen die ik nog niet gelezen heb.
Ook eens wat foto's uitsorteren van afgelopen jaren.

Joost

Citaat van: mike_t op mrt 16, 2020, 07:22:22
ik ga maar wat meer lezen. Heb nog 300+ voetbalboeken hier liggen die ik nog niet gelezen heb.
Ook eens wat foto's uitsorteren van afgelopen jaren.

Waarom koop je ze dan nog?

mike_t

Citaat van: Joost op mrt 16, 2020, 08:59:06
Waarom koop je ze dan nog?

Tja, verzamel ze.
Je hebt ook mensen die verzamelen postzegels en hebben er meer dan dat ze ooit nog op een brief zullen plakken ...  ;-)

ALenstra

Ik ken dat. Heb ook heel wat boeken die ik nooit meer lees. Ook veel voetbalboeken van lang geleden.

Joost

Citaat van: mike_t op mrt 16, 2020, 13:49:05
Tja, verzamel ze.
Je hebt ook mensen die verzamelen postzegels en hebben er meer dan dat ze ooit nog op een brief zullen plakken ...  ;-)

Apart. Ik heb ook kasten vol boeken over voetbal maar die zijn (vrijwel) allemaal ook echt gelezen.