Week 19 : maandag 7 mei tot en met zondag 13 mei

Gestart door Semper Fidelis, apr 12, 2018, 11:46:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: rogo_breda op mei 09, 2018, 08:20:09
Ik zoek nog een leuke play-off match in de België (niet 1A of 1B) komend weekend, weet iemand waar ik een duidelijk overzicht kan vinden?

http://www.belgianfootball.be/nl/kampioenschappen-uitslagen-rangschikkingen-en-kalenders

Joost

Citaat van: wekke op mei 09, 2018, 00:14:49
Dat was het dan. Twintig jaar lief en leed eindigde in het troosteloze Moeskroen op een f***ing dinsdagavond...

De laatste twee duels worden niet meer gespeeld?

wekke

Citaat van: Joost op mei 09, 2018, 08:49:46
De laatste twee duels worden niet meer gespeeld?

Officieel is er nog niet over gecommuniceerd, maar wij hebben gisteren uit goede bron vernomen dat het bestuur forfait wil/gaat geven. Uit schrik voor rellen blijkbaar.

bunnet

09/05 sc Heerenveen - FC Utrecht
10/05 FC Dordrecht - Sparta Rotterdam  (dank Publiekswissel)
12/05 FC Utrecht - sc Heerenveen

Joost

Citaat van: wekke op mei 09, 2018, 09:06:16
Officieel is er nog niet over gecommuniceerd, maar wij hebben gisteren uit goede bron vernomen dat het bestuur forfait wil/gaat geven. Uit schrik voor rellen blijkbaar.
Op zich nog best begrijpelijk. Het betreft maar 2 duels dus sportief heeft het ook nauwelijks gevolgen.

wekke

Citaat van: Joost op mei 09, 2018, 10:11:44
Op zich nog best begrijpelijk. Het betreft maar 2 duels dus sportief heeft het ook nauwelijks gevolgen.

Bwa, we houden het al weken sereen, zonder ook maar 1 probleem. Het bestuur huldt zich gewoon in een stil zwijgen tegenwoordig. Ik hoor net dat ze waarschijnlijk vandaag ook de elektriciteit afsluiten.

syntric

Citaat van: rogo_breda op mei 09, 2018, 08:20:09
Ik zoek nog een leuke play-off match in de België (niet 1A of 1B) komend weekend, weet iemand waar ik een duidelijk overzicht kan vinden?

Racing Mechelen - Kontich op zondag is zeker OK, oud stadion + fanatieke fans
Groundhopper for life :-)

De publiekswissel

Citaat van: syntric op mei 09, 2018, 11:02:58
Racing Mechelen - Kontich op zondag is zeker OK, oud stadion + fanatieke fans

Veel fanatieke fans mogen niet komen omdat de stadionverboden weer van kracht zijn na de rellen van twee weken terug. Die gelden normaal niet in dieder klasse, maar dat heeft de club nu aangepast...
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Citaat van: De publiekswissel op mei 09, 2018, 12:48:24
Veel fanatieke fans mogen niet komen omdat de stadionverboden weer van kracht zijn na de rellen van twee weken terug. Die gelden normaal niet in dieder klasse, maar dat heeft de club nu aangepast...
Die rellen deden de volle emmer met incidenten overlopen, maar daar hebben de Racing supporters (mede met 'dank' aan de Nederlanders) erzelf naar gemaakt.

syntric

Citaat van: De publiekswissel op mei 09, 2018, 12:48:24
Veel fanatieke fans mogen niet komen omdat de stadionverboden weer van kracht zijn na de rellen van twee weken terug. Die gelden normaal niet in dieder klasse, maar dat heeft de club nu aangepast...
Nou ja als je enkel voor het stadion en de wedstrijd gaat, zijn die heerschappen minder belangrijk natuurlijk :-)
Groundhopper for life :-)

De publiekswissel

Citaat van: Nort op mei 09, 2018, 14:40:33
Die rellen deden de volle emmer met incidenten overlopen, maar daar hebben de Racing supporters (mede met 'dank' aan de Nederlanders) erzelf naar gemaakt.

Meer supporters van Kv die bij de tegenstander mee waren dan Nederlanders hoor. Dat 'mede dankzij Nederlanders' gebruikt de Belgische pers maar al te vaak merk ik....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

wekke

Citaat van: De publiekswissel op mei 09, 2018, 16:34:27
Meer supporters van Kv die bij de tegenstander mee waren dan Nederlanders hoor. Dat 'mede dankzij Nederlanders' gebruikt de Belgische pers maar al te vaak merk ik....

Niet correct. Lierse supporters die uit Vorselaar kwamen die, samen met de andere supporters van Vorselaar, werden aangevallen door Racing supporters.

Danny

09/5  ADO Den Haag - Vitesse
12/5  FC Utrecht - SC Heerenveen
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

Nort

Citaat van: De publiekswissel op mei 09, 2018, 16:34:27
Meer supporters van Kv die bij de tegenstander mee waren dan Nederlanders hoor. Dat 'mede dankzij Nederlanders' gebruikt de Belgische pers maar al te vaak merk ik....
Misschien komt dat ook, omdat ze er gewoon erg vaak bij betrokken zijn... al die vriendschapsverbanden zijn een vrijbrief om bij elkaar rotzooi te trappen.

mike_t

Citaat van: mike_t op mei 03, 2018, 13:59:20
12-5 : Real Betis Sevilla - Sevilla FC
13-5 : Sevilla Atletico - Gimnastic Tarragona

Plus :
10-5 : RW Ahlen - TuS Haltern
10-5 : SV Lippstadt 08 - TUS Ennepetal