Hoofdmenu

Manchester

Gestart door Hoekie_B, sep 26, 2012, 15:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hoekie_B

#15
Bedankt allen. Programma werkt niet echt hard mee, bijna alles op zaterdag 15.00.
Alleen Mansfield/Lincoln - Liverpool is naar zondag, maar dan om 16.00, als we daarna nog 2 uur terug moeten treinen missen we het vliegtuig. Waarschijnlijk dus maar 1 wedstrijd.

Edit: Competiie gaat ook gewoon door he? Voor ploegen die niet meer in de FA cup zitten.
Walsall-Portsmouth op vriijdag is goed te doen denk.

Hugo

Yep, die gaat gewoon door op vrijdag. Dus eigenlijk werkt het programma wel mee.

Hoekie_B

We hebben het programma omgegooid omdat we toch graag 2 wedstrijden hadden.
Zaterdag pakken we het treintje naar Londen en gaan daar naar Millwall-Preston en West Ham-Manchester utd.
De vrijdag en zondag geen wedstijden dichbij dus maar de pub in en wat groundhoppen.

HRM1880

Misschien een domme vraag, maar hoe kan je groundhoppen als er geen wedstrijden zijn?

Hugo

Citaat van: HRM1880 op dec 13, 2012, 20:20:15
Misschien een domme vraag, maar hoe kan je groundhoppen als er geen wedstrijden zijn?

Mooi, kunnen we eindelijk die discussie weer eens gaan voeren!

Joost

Citaat van: Hoekie_B op dec 13, 2012, 18:34:29
We hebben het programma omgegooid omdat we toch graag 2 wedstrijden hadden.
Zaterdag pakken we het treintje naar Londen en gaan daar naar Millwall-Preston en West Ham-Manchester utd.
De vrijdag en zondag geen wedstijden dichbij dus maar de pub in en wat groundhoppen.

Ik neem aan dat je al kaartjes hebt voor West Ham Unted v Manchester United? Mooie pot op voorhand.

Maar een combi met Millwall kun je best vergeten.
Met het openbaar vervoer duurt het zo lang klik

Weet je snel een taxi te regelen dan ben je zo lang onderweg: http://goo.gl/maps/oeplq
Ervaring in London leert dat je die tijd keer 2 moet doen, richting stadion misschien zelfs keer 3.

Je zou wel eventueel kunnen combineren met Brighton v Newcastle die om 12u30 begint.

HRM1880

Citaat van: Hugo op dec 13, 2012, 20:41:55
Mooi, kunnen we eindelijk die discussie weer eens gaan voeren!
Hugo, je weet toch dat je op mij kan rekenen.

Hoekie_B

@ Joost: Het plan was inderdaad een taxi, en dan iets eerder weg bij Millwall, dan zouden we 3 kwartier hebben om bij Upton park te komen. Denk je dat we dit niet redden?
Brighton is geen optie aangezien we in Manchester verblijven, 4 uur treinen in de ochtend is iets teveel van het goede na een stapavond denk.
Kaarten West Ham in de pocket ja.

@ HRM1880: Groundhoppen zonder wedstrijd is minder natuurlijk en misschien mag ik het daarom niet zo noemen, maar ik vind het nog altijd beter dan niet gaan. Ik ben maar een keer of 3 a 4 per jaar in de gelegenheid om buitenlandse wedstrijden te bezoeken en dan probeer ik zoveel mogelijk grounds te bezoeken,ik hop dan ook van ground naar ground.

Hugo

Citaat van: Hoekie_B op dec 14, 2012, 15:49:33
@ Joost: Het plan was inderdaad een taxi, en dan iets eerder weg bij Millwall, dan zouden we 3 kwartier hebben om bij Upton park te komen. Denk je dat we dit niet redden?
Brighton is geen optie aangezien we in Manchester verblijven, 4 uur treinen in de ochtend is iets teveel van het goede na een stapavond denk.
Kaarten West Ham in de pocket ja.

Ik zou Millwall gewoon skippen. West Ham is juist zo'n club waar je lekker op tijd moet zijn en dan de sfeer in de straat meemaken.

wekke

Citaat van: Hugo op dec 15, 2012, 13:36:19
Ik zou Millwall gewoon skippen. West Ham is juist zo'n club waar je lekker op tijd moet zijn en dan de sfeer in de straat meemaken.

En de pub 'The Boleyn' is echt de moeite waard voor de wedstrijd.

Hoekie_B

Is het overwegen waard.....bedankt voor de tip!

3434

Citaat van: wekke op dec 15, 2012, 16:41:45
En de pub 'The Boleyn' is echt de moeite waard voor de wedstrijd.

Dit kan ik enkel beamen, lekker oldskool sfeertje. Ben 3x in West Ham geweest en vond het 3x redelijk doods in het stadion (het clublied bij de aftrap buiten beschouwing gelaten) maar in de pubs was er een geweldige sfeer. Het lijkt een vreemde situatie maar ik denk dat veel van die pubgangers niet naar de wedstrijd kunnen (€) of mogen (stadionverbod).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hoekie_B

Mooi,

Hebben mensen hier ervaring met het treinreizen in Engeland?
Retour Manchester-Londen kost 75 pond ongeveer bij Virgin trains, kan dit niet goedkoper?

AthleticHolanda

Citaat van: Hoekie_B op jan 01, 2013, 20:43:42
Mooi,

Hebben mensen hier ervaring met het treinreizen in Engeland?
Retour Manchester-Londen kost 75 pond ongeveer bij Virgin trains, kan dit niet goedkoper?

Met de bus ben je voor €25 op en neer maar dan doe je er wel ruim 2x zo lang over.

Hugo

Citaat van: Hoekie_B op jan 01, 2013, 20:43:42
Mooi,

Hebben mensen hier ervaring met het treinreizen in Engeland?
Retour Manchester-Londen kost 75 pond ongeveer bij Virgin trains, kan dit niet goedkoper?

Vanuit Nederland voor minder geld naar Londen met het vliegtuig?