Promotie/Degradatie België 2024/2025

Gestart door Saltacampos, jun 07, 2024, 14:34:15

Vorige topic - Volgende topic

Joost

Vanaf 1 januari 2025 is het in België op alle sportterreinen verboden te roken. Dat vind ik zelf wel prettig, maar hoe gaan ze dat (zeker in Wallonië) ooit handhaven.

syntric

Citaat van: Joost op jan 09, 2025, 10:44:19Vanaf 1 januari 2025 is het in België op alle sportterreinen verboden te roken. Dat vind ik zelf wel prettig, maar hoe gaan ze dat (zeker in Wallonië) ooit handhaven.
Ik zie het nu nog geregeld op de tribunes in 1A dus niet denk ik
Groundhopper for life :-)

Saltacampos

Citaat van: syntric op jan 09, 2025, 11:25:14Ik zie het nu nog geregeld op de tribunes in 1A dus niet denk ik
Citaat van: Joost op jan 09, 2025, 10:44:19Vanaf 1 januari 2025 is het in België op alle sportterreinen verboden te roken. Dat vind ik zelf wel prettig, maar hoe gaan ze dat (zeker in Wallonië) ooit handhaven.
Erg lastig, zag het nog zondag in Waterloo, mensen die vroegen of ze hier of daar toch mochten roken.
Het argument was dan dat er nog asbakken op de tafels stonden, niet echt slim van de clubverantwoordelijken om die te laten staan natuurlijk.
Tijdens de wedstrijd zag ik dan een koppel rokers aan het veld gewoon wat meer naar achter gaan staan tot tegen de omheining om dan daar als een stel schoolkinderen stiekem te staan paffen in de gietende regen.
Ik ga gewoon elders gaan staan als er iemand naast mij begint te roken, probleem opgelost.
Voortaan gaan zij misschien elders staan zoals dat koppel van zondag.
Over land and sea

syntric

Citaat van: Saltacampos op jan 09, 2025, 11:50:04Erg lastig, zag het nog zondag in Waterloo, mensen die vroegen of ze hier of daar toch mochten roken.
Het argument was dan dat er nog asbakken op de tafels stonden, niet echt slim van de clubverantwoordelijken om die te laten staan natuurlijk.
Tijdens de wedstrijd zag ik dan een koppel rokers aan het veld gewoon wat meer naar achter gaan staan tot tegen de omheining om dan daar als een stel schoolkinderen stiekem te staan paffen in de gietende regen.
Ik ga gewoon elders gaan staan als er iemand naast mij begint te roken, probleem opgelost.
Voortaan gaan zij misschien elders staan zoals dat koppel van zondag.
Zoals in Engeland zouden de clubverantwoordelijken of in de hogere afdelingen stewards er moeten op wijzen, maar dat zie ik amper tot nooit gebeuren, tja
Groundhopper for life :-)