Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Aanrsader om naartoe te gaan. Vooral om een bezoekje te brengen aan het stadion van Rheydter SV(heb ik de juiste club?), welke naast het Grenzlandstadion is gevestigd.

Maroboduus

Citaat van: witte leeuw op apr 23, 2009, 08:54:56
Aanrsader om naartoe te gaan. Vooral om een bezoekje te brengen aan het stadion van Rheydter SV(heb ik de juiste club?), welke naast het Grenzlandstadion is gevestigd.

Inderdaad. Deze:
http://www.europlan-online.de/Deutschland/R/Rheydt/RSV_Stadion.htm
Of nog mooier:
http://www.baedw.de/rsvstadionaa.html

Sebastiaan_W

Dat stadion bedoel ik. Ik had toen helaas mijn camera niet bij me.

Ik kon overigens zo naar binnen lopen, naast de overdekte hoofdtribune. Daar kan je ook je auto makkelijk parkeren.

Vaig

Oke bedankt mannen. Denk dat ik wel even een kijkje ga nemen
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Ici c est Paris

Ik ben zoals het er nu naar uitziet op 22 en 23 mei in Brussel, is er dan nog iets van voetbal te beleven daar in de buurt?

Vaig

#95
En ik zit van 1 tot 3 juni in Londen.. Waarschijnlijk zitten dan overal de seizoenen erop he..
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

TeeZee

Citaat van: Vaig op mei 13, 2009, 21:52:32
En ik zit van 1 tot 3 juni in Londen.. Waarschijnlijk zit dan overal de seizoenen erop he..
Da's net na de FA Cup final, dus dan is het voor zover ik weet helemaal klaar.

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op mei 13, 2009, 21:39:25
Ik ben zoals het er nu naar uitziet op 22 en 23 mei in Brussel, is er dan nog iets van voetbal te beleven daar in de buurt?
De Bekerfinale. Die al is uitverkocht...

wekke

Citaat van: Ici c est Paris op mei 13, 2009, 21:39:25
Ik ben zoals het er nu naar uitziet op 22 en 23 mei in Brussel, is er dan nog iets van voetbal te beleven daar in de buurt?

Op 21 mei misschien testwedstrijd Anderlecht-Standard. Lijkt me in dat geval de moeite om een dagje vroeger naar Brussel af te zakken ;)

Albion

Citaat van: Ici c est Paris op mei 13, 2009, 21:39:25
Ik ben zoals het er nu naar uitziet op 22 en 23 mei in Brussel, is er dan nog iets van voetbal te beleven daar in de buurt?

Ik kan me grandioos vergissen maar ik denk dat 23 mei in het koning Boudewijnstadion de finale gespeeld wordt voor de beker van Belgie(KV Mechelen - Racing Genk). De dag daarna wordt dan de eindronde tussen eersteklassers en tweedeklassers op gang geblazen. En zoals het er nu uit ziet worden dat dus 6 extra wedstrijden voor mijn ploeg(KVKortrijk).

Vriendelijke groeten

3434

Inderdaad, ik ga er ook heen. Maar ik denk dat hij iets anders bedoelde. Beker is inmiddels uitverkocht dus daar heeft hij nu niet meer veel aan :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hugo

Citaat van: 3434 op mei 14, 2009, 19:31:06
Inderdaad, ik ga er ook heen. Maar ik denk dat hij iets anders bedoelde. Beker is inmiddels uitverkocht dus daar heeft hij nu niet meer veel aan :)

Als je toch al in Brussel bent is de gok om er op de bonnefooi heen te gaan minimaal.

Vraag aan Breda; wat is de betekenis van de (Griekse of Latijnse) tekst onder je posts?

TeeZee

Citaat van: Breda op mei 16, 2009, 13:08:46daar is het voetbal (dus de circenses, de spelen) voor in de plaats gekomen.
Waar is het misgegaan, Breda?

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op jun 28, 2009, 21:23:50
- competitieprogramma augustus van 2e divisie en lager in Noord-Ierland en Ierse Republiek.

Ierland --> http://www.eleven-a-side.com/scoreboard/first_fixtures.asp

Noord Ierland --> http://www.ifachampionship.com/fixtures.htm

Dat zijn van allebei de 2e niveau's, die van Noord-Ierland gaan daar hopelijk binnenkort verschijnen...
Mocht je nóg lager bedoelen dan heb ik geen idee, maar lijkt me ook niet echt de moeite om te bezoeken...

spons

#104
25.07.09 Shirak Gyumri  -  Ararat Erewan / Pyunik Erewan  -  Banants Erewan    
26.07.09 Gandzasar Kapan  -  MIKA Ashtarak / Kilikia Erewan  -  Ulisses Erewan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen