Week 23 / 1 t/m 7 juni 2009

Gestart door Breda, mei 31, 2009, 20:02:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Hielke op jun 04, 2009, 15:28:41
...Ik vind het nogal kinderachtig dat je als directeur telkens het publiek van de ander wilt wegzetten. ('Hier heerst een échte sfeer, dat is bij Heerenveen ondenkbaar', etc.) Zeker omdat Pama zelf een gedeelte van de door hem verheerlijkte supporters niet in de hand heeft en zij de tent afbreken, waardoor de club een modderfiguur slaat richting (potentiële) sponsors. Daar hoor je hem dan weer niet over. Maar goed, wat mij betreft is dit al veel te veel aandacht voor deze figuur.
Eigenlijk doet Pama hetzelfde trucje waar het Heerenveenpubliek zelf ook erg bedreven in is. Het eigen publiek zijn allemaal modelburgers en de rest van de voetbalwereld afschilderen als tuig van de richel.

Pama verdient zeker credits voor zijn aandeel in de wederopstanding van Cambuur. Desondanks ben ik ook niet altijd gelukkig met zijn uitspraken.

De rottigheid van gisteravond was inderdaad geen reclame voor de club. Hopenlijk zien (potentiële) sponsors en anderen in dat de overgrote meerderheid van het Cambuurpubliek zich wel weet te gedragen.

Citaat van: Hielke op jun 03, 2009, 23:44:49
..Ik had bij de penalty (mag je het zo noemen?) van De Vries ook wel last van enig leedvermaak, geef ik toe.
Het gaat je hier om de persoon Mark de Vries? Dat begrijp ik niet, maar dat kan jij vast wel uitleggen.

Citaat van: spons op jun 04, 2009, 15:19:33
...De sfeer leek me gisteren in ieder geval fantastisch
Dat is een feit.

Hielke

Citaat van: Hugo op jun 04, 2009, 23:24:54Het gaat je hier om de persoon Mark de Vries? Dat begrijp ik niet, maar dat kan jij vast wel uitleggen.

Nee hoor, ik heb niks tegen die jongen. Het ging me om Cambuur in het algemeen. Voetballend mogen ze dan respect hebben afgedwongen, ik heb een stukje terug al uitgelegd waarom ik hoopte dat de promotie er niet zou komen.

Hugo

Zondag naar Hallescher FC - Plauen.

Stadionhopper

Met terugwerkende kracht:

6-6 FC Schalke 04 II - VFR Wormatia 08 Worms
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper