Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Maurice_

Iemand die weet wanneer de kaartverkoop van Borussia Dortmund - Schalke 04 begint voor 27 april 2019? Ik heb een contact in Dortmund die bookinghistory heeft bij Dortmund en hij wil een poging wagen om kaarten te regelen. Ik kan echter nergens vinden wanneer de verkoop begint. Is er iemand die me hier mee kan helpen?

Sebastiaan_W

Citaat van: Maurice_ op mrt 11, 2019, 15:41:29
Iemand die weet wanneer de kaartverkoop van Borussia Dortmund - Schalke 04 begint voor 27 april 2019? Ik heb een contact in Dortmund die bookinghistory heeft bij Dortmund en hij wil een poging wagen om kaarten te regelen. Ik kan echter nergens vinden wanneer de verkoop begint. Is er iemand die me hier mee kan helpen?

Ja welkom op dit forum.

ALenstra

Maurice, als je de moeite had genomen op de website van Borussia Dortmund te kijken dan had je kunnen lezen dat de voorverkoop op 21 maart start. En die is alleen voor clubleden, er vind verder geen vrije verkoop plaats.

Maurice_

Citaat van: ALenstra op mrt 11, 2019, 16:06:05
Maurice, als je de moeite had genomen op de website van Borussia Dortmund te kijken dan had je kunnen lezen dat de voorverkoop op 21 maart start. En die is alleen voor clubleden, er vind verder geen vrije verkoop plaats.

Dat heb ik ook gedaan, ik kon het alleen niet vinden. Vandaar dat ik het hier vraag.

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Maurice_ op mrt 11, 2019, 15:41:29
Iemand die weet wanneer de kaartverkoop van Borussia Dortmund - Schalke 04 begint voor 27 april 2019? Ik heb een contact in Dortmund die bookinghistory heeft bij Dortmund en hij wil een poging wagen om kaarten te regelen. Ik kan echter nergens vinden wanneer de verkoop begint. Is er iemand die me hier mee kan helpen?
Booking history heeft bij Dortmund geen enkele waarde. Tickets zijn alleen te koop voor leden. Via de officiële kanalen ben je kansloos. Je zult via via iets moeten regelen, of een gigantisch bedrag aftikken bij doorverkoopbureaus.
FC Den Bosch
1.FC Köln

spons

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op mrt 11, 2019, 19:16:28
Booking history heeft bij Dortmund geen enkele waarde. Tickets zijn alleen te koop voor leden. Via de officiële kanalen ben je kansloos. Je zult via via iets moeten regelen, of een gigantisch bedrag aftikken bij doorverkoopbureaus.

Of gewoon voor een redelijk bedrag buiten bij het stadion een kaartje kopen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Heeft de wet van spons een multiplier wanneer spons 'm zelf aandraagt?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Robbie

Hallo, dit is de eerste keer dat ik om advies vraag. Wie kan mij helpen aan tickets voor Ajax-Juve 10 april? Familie komt over ik zou ze graag willen verrassen.

Olav

Citaat van: Robbie op mrt 15, 2019, 16:46:09
Hallo, dit is de eerste keer dat ik om advies vraag. Wie kan mij helpen aan tickets voor Ajax-Juve 10 april? Familie komt over ik zou ze graag willen verrassen.

Die kans is heel erg klein. Seizoenkaarthouders kunnen maximaal één kaart kopen, daarna volgen de Ajaxlife-members etc. Zal gelijk uitverkocht raken.

Nort

Citaat van: Robbie op mrt 15, 2019, 16:46:09
Hallo, dit is de eerste keer dat ik om advies vraag. Wie kan mij helpen aan tickets voor Ajax-Juve 10 april? Familie komt over ik zou ze graag willen verrassen.
Zal lastig worden voor je helaas. Ze zijn weer als pissebedden massaal de grond uitgemomen.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Nort op mrt 16, 2019, 20:20:52
Zal lastig worden voor je helaas. Ze zijn weer als pissebedden massaal de grond uitgemomen.
Sinds wanneer komt een pissebed uit de grond?
Het ene stadion is het andere niet!

Nort

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 16, 2019, 20:34:56
Sinds wanneer komt een pissebed uit de grond?
Het was als een metafoor bedoeld :)

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Waarschijnlijk wordt daarmee gloryhunters bedoeld.

Van pogo tot popo

Ben de site van Sampdoria aan het ontleden maar kom er niet uit. Engelse versie lijkt alleen algemene matchinfo te geven en m'n Italiaans is niet goed genoeg. Iemand ervaring met tickets? Wil graag naar de derby tegen Genua op 15 april.