Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Van pogo tot popo op mrt 17, 2019, 08:30:13
Ben de site van Sampdoria aan het ontleden maar kom er niet uit. Engelse versie lijkt alleen algemene matchinfo te geven en m'n Italiaans is niet goed genoeg. Iemand ervaring met tickets? Wil graag naar de derby tegen Genua op 15 april.

Mijn Italiaans is ook niet bestaand maar daarvoor zijn er tegenwoordig vertaalprogramma's.

Kaartverkoop begint waarschijnlijk een week tevoren online en je kan enkel de (duurdere) kaarten voor de lange zijde kopen.

wekke

Citaat van: Van pogo tot popo op mrt 17, 2019, 08:30:13
Ben de site van Sampdoria aan het ontleden maar kom er niet uit. Engelse versie lijkt alleen algemene matchinfo te geven en m'n Italiaans is niet goed genoeg. Iemand ervaring met tickets? Wil graag naar de derby tegen Genua op 15 april.

Vorig seizoen de derby bezocht, maar wel met Genoa als thuisclub. Toen gingen de tickets een 10 dagen voor de kick off in de verkoop via Listicket. Zoals Hugo al aangaf, zijn er enkel tickets voor de lange zijde te koop. Ik denk dat we iets van een 50 euro betaalden.

Nort

Citaat van: ALenstra op mrt 17, 2019, 08:17:53
Waarschijnlijk wordt daarmee gloryhunters bedoeld.
Precies en ze hebben daar nu eenmaal veel latente 'supporters'

hgrm

Citaat van: Hugo op mrt 17, 2019, 10:18:28
Mijn Italiaans is ook niet bestaand maar daarvoor zijn er tegenwoordig vertaalprogramma's.

Kaartverkoop begint waarschijnlijk een week tevoren online en je kan enkel de (duurdere) kaarten voor de lange zijde kopen.

Tip in dezen: installeer Google Chrome. Die kan best heel goed webstites vertalen.

Overigens heb ik wel in het Engels online kaarten kunnen bestellen, via de site van Listicket:  https://sport.ticketone.it/search

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Neede-Radicals

Citaat van: Van pogo tot popo op mrt 17, 2019, 08:30:13
Ben de site van Sampdoria aan het ontleden maar kom er niet uit. Engelse versie lijkt alleen algemene matchinfo te geven en m'n Italiaans is niet goed genoeg. Iemand ervaring met tickets? Wil graag naar de derby tegen Genua op 15 april.

Willem Haak (van o.a LoStadioNL) meldt dat de wedstrijd niet op maandag 15 april gespeeld wordt maar op zaterdag 13 april om 18.00u.
Letterlijke tweet:
"De Derby della Lanterna wordt toch niét op maandag 15 april gespeeld. Supporters #Genoa en #Sampdoria en gemeente Genua ontevreden over speeldag, waarop FIGC besluit in te grijpen. Nieuwe datum nog niet bekend."

7 maart de volgende:
"#Sampdoria-#Genoa begint op zaterdag 13 april om 18.00. Betere datum, beter aanvangstijd."

Het rare is dat overal de wedstrijd staat op 15 april maar hier bijvoorbeeld weer op 13 april:
https://www.europacalcio.it/sampdoria-genoa-si-giochera-di-sabato-alle-18-202994/

Freekos79

Citaat van: Neede-Radicals op mrt 20, 2019, 15:41:06
Willem Haak (van o.a LoStadioNL) meldt dat de wedstrijd niet op maandag 15 april gespeeld wordt maar op zaterdag 13 april om 18.00u.
Letterlijke tweet:
"De Derby della Lanterna wordt toch niét op maandag 15 april gespeeld. Supporters #Genoa en #Sampdoria en gemeente Genua ontevreden over speeldag, waarop FIGC besluit in te grijpen. Nieuwe datum nog niet bekend."

7 maart de volgende:
"#Sampdoria-#Genoa begint op zaterdag 13 april om 18.00. Betere datum, beter aanvangstijd."

Het rare is dat overal de wedstrijd staat op 15 april maar hier bijvoorbeeld weer op 13 april:
https://www.europacalcio.it/sampdoria-genoa-si-giochera-di-sabato-alle-18-202994/

Er is nog niks officieel besloten.
Volgende wedstrijd: ?

Joelvginkel

Er staat voor mij een trip gepland naar Noord-Italië van 26-4 tot 5-5. Op 27-4 is natuurlijk de derby d'Italia Inter - Juventus. Ik heb de officiële website volledig bekeken en ik heb contact opgenomen met alle Nederlandse Voetbalreisaanbieders, maar kan alleen een e-ticket krijgen, dus heeft iemand een idee of ik voor die wedstrijd een hard copy ticket kan krijgen? En ten tweede, op 4-5 staat Lugano - Luzern gepland. Heeft iemand ervaring met Lugano? Kan ik daar makkelijk aan hard copy kaarten komen (kassa)?

Hugo

Als een hard-copy een voorwaarde is zou ik het proberen ter plekke bij een filiaal van een van die online aanbieders. TicketOne, VivaTicket etc, ik weet niet welke Inter in zijn pakket heeft. Anders mogelijk een fanshop van Inter.

jdebruin96

Ik heb ook gekeken voor deze wedstrijd maar ik laat het lekker schieten. Wat een bizarre prijzen vraagt Inter.

Joelvginkel

#3384
Citaat van: Hugo op mrt 22, 2019, 07:34:25
Als een hard-copy een voorwaarde is zou ik het proberen ter plekke bij een filiaal van een van die online aanbieders. TicketOne, VivaTicket etc, ik weet niet welke Inter in zijn pakket heeft. Anders mogelijk een fanshop van Inter.
[/quote

Dat heb ik ook al gedaan. Ik heb me er nog verder in verdiept en heb vernomen dat ze helemaal geen gebruik maken van hardcopy tickets, want via de website kan je alleen of een e-ticket krijgen of een pasje waar het toegangsbewijs opstaat, maar dat is ook niks eigenlijk.

Neede-Radicals

Citaat van: Freekos79 op mrt 20, 2019, 17:25:36
Er is nog niks officieel besloten.

Zondags om 15.00u wordt t gespeeld

Van pogo tot popo

Zag het ja. Omgeruild met Atalanta Bergamo tegen Empoli. Gaan we net niet redden met de vlucht op Turijn. Daar maar eens proberen kaarten te scoren.

bunnet

Over twee weken staat de topper FC Köln - HSV op het programma. Het is al een tijdje uitverkocht, vandaar de volgende vraag:
hoe groot is de kans op een kaart buiten het stadion (zwarte markt)? Haalbaar? De grote vraag overtreft het aanbod?

ALenstra

Het is altijd haalbaar zolang je bereid bent flink te betalen.

Koning Kriel

Citaat van: bunnet op apr 01, 2019, 11:58:40
Over twee weken staat de topper FC Köln - HSV op het programma. Het is al een tijdje uitverkocht, vandaar de volgende vraag:
hoe groot is de kans op een kaart buiten het stadion (zwarte markt)? Haalbaar? De grote vraag overtreft het aanbod?

Mag ik u "de wet van Spons" introduceren.