The Season 2011-2012

Gestart door TeeZee, jun 17, 2011, 09:36:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Dat weekend wordt ook de kwartfinale in de Schotse beker gespeeld. Komende weekend is de achtste finale en daarna wordt er geloot. Daarvan zullen ook een aantal duels verschoven worden. Als je vroeg boekt kunt je goedkoop van Manchester naar Edinburgh of Glasgow. Of je kunt op zaterdag naar Carlisle v Bury halverwege gaan.


AthleticHolanda

Heb ik inderdaad ook nog aan gedacht, even afwachten wat de loting is en wie er op zondag spelen.


AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op feb 01, 2012, 16:35:13
Ik ben redelijk optimistisch gestemd over de kansen van Athletic Club om Loko Moskou uit te schakelen, daarnaast ga ik ervan uit dat Man Utd Ajax zal verslaan.

Iemand alvast een tip welke uit onderstaand lijstje de beste optie zou kunnen zijn?
Belangrijkste is dat ik dinsdagavond terug in Manchester kan komen per trein.

Meest voor de hand liggende opties:
- Huddersfield-Hartlepool
- Preston-Chesterfield
- Tranmere-Notts County
- Bradford-Accrington
- Macclesfield-Hereford

Ik neig het meeste naar Bradford of Macclesfield.

Joost

In Engeland trappen ze op dinsdag 19u45 lokale tijd af en is het dus om 21:30 afgelopen. Vanuit Bradford gaat de laatste trein om 23:05. Dat red je dus wel.

Geen van je opties is onmogelijk om te doen die avond.

Hull v Leeds is ook een mooie!

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op feb 24, 2012, 16:46:16
Hull v Leeds is ook een mooie!

Had em gezien maar die is dan weer niet te doen qua terugreizen. :-(

Sebastiaan_W

Tranmere lijkt me nog wel een gedoe. Stadion ligt toch wel een minuut of 20 lopen van het stadion. Dan nog de stoptrein naar Liverpool Lime Street en dan nog een uur treinen naar Manchester.

Of zit ik ernaast?

AthleticHolanda

Zou goed kunnen, denk ook dat het Bradford of Macclesfield wordt...

Bier und Bratwurst

Bradford lijkt mij ook erg gaaf om een keer mee te maken.Lijkt me een mooi stadion.
Het ene stadion is het andere niet!

TeeZee

Ik ben zelf zeer gecharmeerd van Macclesfield. En dat ligt dicht bij Manchester.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op feb 24, 2012, 16:52:15
Had em gezien maar die is dan weer niet te doen qua terugreizen. :-(

Heb je ook gekeken naar de bus of alleen de trein? Ze bieden wel nog een optie aan waarbij je om 22:20 de trein neemt, ben je om 0:04 in Sheffield en kun je daar tot 3:45 wachten op de trein naar Manchester...

AthleticHolanda

Citaat van: TeeZee op feb 25, 2012, 00:11:31
Ik ben zelf zeer gecharmeerd van Macclesfield. En dat ligt dicht bij Manchester.

Twijfel er nog steeds over, vanwaar dat je zo gecharmeerd van ze bent?

Misschien dat ik wel naar Macclesfield ga, dat is maar 20 minuten met de trein en het stadionnetje ziet er best leuk uit.

Citaat van: Joost op feb 25, 2012, 13:46:53
Heb je ook gekeken naar de bus of alleen de trein? Ze bieden wel nog een optie aan waarbij je om 22:20 de trein neemt, ben je om 0:04 in Sheffield en kun je daar tot 3:45 wachten op de trein naar Manchester...

Terugkomen zou inderdaad lang gaan duren, en de dagen erna staat er al weinig slaap op het programma dus liever iets dichter in de buurt en eerder terug.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op feb 29, 2012, 14:23:30
Twijfel er nog steeds over, vanwaar dat je zo gecharmeerd van ze bent?

Misschien dat ik wel naar Macclesfield ga, dat is maar 20 minuten met de trein en het stadionnetje ziet er best leuk uit.

Terugkomen zou inderdaad lang gaan duren, en de dagen erna staat er al weinig slaap op het programma dus liever iets dichter in de buurt en eerder terug.
Macclesfield heeft heel veel charme.

TeeZee

Citaat van: AthleticHolanda op feb 29, 2012, 14:23:30
Twijfel er nog steeds over, vanwaar dat je zo gecharmeerd van ze bent?
Omdat ik jarenlang helemaal niets met deze opgevoerde conferenceclub had en steeds hoopte dat ze zouden degraderen. Totdat ik er een keertje naartoe ging voor de regional derby tegen Crewe Alexandra, een geweldige pot voetbal zag, zeer vriendelijke mensen ontmoette, hun stadion klassieke pracht bleek te zijn en de sfeer ook nog eens goed was. Sindsdien hoop ik van harte dat ze in de League blijven. Wát een sympathieke club.

Dit op basis van één momentopname. Maar wat maakt het uit.

Joost

Citaat van: TeeZee op feb 29, 2012, 17:18:16
Omdat ik jarenlang helemaal niets met deze opgevoerde conferenceclub had en steeds hoopte dat ze zouden degraderen. Totdat ik er een keertje naartoe ging voor de regional derby tegen Crewe Alexandra, een geweldige pot voetbal zag, zeer vriendelijke mensen ontmoette, hun stadion klassieke pracht bleek te zijn en de sfeer ook nog eens goed was. Sindsdien hoop ik van harte dat ze in de League blijven. Wát een sympathieke club.

Dit op basis van één momentopname. Maar wat maakt het uit.

Ik zag ze tegen Leeds voor de League Cup. Vrijwel vol stadion en heb exact dezelfde ervaring.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op feb 29, 2012, 14:23:30
Twijfel er nog steeds over, vanwaar dat je zo gecharmeerd van ze bent?

Misschien dat ik wel naar Macclesfield ga, dat is maar 20 minuten met de trein en het stadionnetje ziet er best leuk uit.


Een goal na 6 seconde voor Hereford bij Macclesfied. Nu al een goede keuze dus!