Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: Vinnn op mei 18, 2018, 12:38:10
Een apart topic hierover openen vind ik wat onnodig dus maar even hier vragen:

Ik zoek een manier om mijn verzamelde speldjes van clubs op te bergen. Zelf zat ik te denken om het op een landkaart te doen, maar geen idee waar ik een (vrij) gedetailleerde kaart van Europa kan halen en wat een beetje reasonable afmetingen hiervoor zijn.

Voor de speldjes verzamelaars onder ons; hoe doen jullie het?

Goede vraag en ik ben ook benieuwd naar het antwoord. Heb ze nu ook in een bak zitten en zit ook aan een kaart van Europa te denken.

Onder de landkaart zal toch ook iets moeten komen voor de pins.

Saltacampos

#4126
Citaat van: Vinnn op mei 18, 2018, 12:38:10
Een apart topic hierover openen vind ik wat onnodig dus maar even hier vragen:

Ik zoek een manier om mijn verzamelde speldjes van clubs op te bergen. Zelf zat ik te denken om het op een landkaart te doen, maar geen idee waar ik een (vrij) gedetailleerde kaart van Europa kan halen en wat een beetje reasonable afmetingen hiervoor zijn.

Voor de speldjes verzamelaars onder ons; hoe doen jullie het?
Per 250 in A4 map
50 per pagina
Achterzijde: isolatiefolie voor kliklaminaat, niet te hard, niet te zacht, ideaal vind ik na meer dan 25 jaar verzamelen
Voeg een paar kladbladen achteraan in + een dun stuk A4 karton voor de stevigheid en dan krijg je zoiets:
Over land and sea

jdebruin96

Citaat van: Vinnn op mei 18, 2018, 12:38:10
Een apart topic hierover openen vind ik wat onnodig dus maar even hier vragen:

Ik zoek een manier om mijn verzamelde speldjes van clubs op te bergen. Zelf zat ik te denken om het op een landkaart te doen, maar geen idee waar ik een (vrij) gedetailleerde kaart van Europa kan halen en wat een beetje reasonable afmetingen hiervoor zijn.

Voor de speldjes verzamelaars onder ons; hoe doen jullie het?

Een landkaart is best een goed idee eigenlijk! Ik heb bij mij thuis een muurtje waar ik alle wedstrijdkaarten ophang en de speldjes van de clubs die ik bezocht heb prik ik ook in de muur vlakbij de kaarten.

Vinnn

Citaat van: Sebastiaan_W op mei 18, 2018, 12:49:13


Onder de landkaart zal toch ook iets moeten komen voor de pins.

Misschien is een prikbord iets, maar dan kom ik alsnog op het volgende probleem; waar vind je een gedetailleerde kaart van Europa die groot genoeg is maar weer niet te gigantisch is. Andere optie zou zijn om meerdere landkaarten te kopen, maar dat vind ik niet zo leuk + vriendin vindt het niet zo'n geslaagd plan.

Vinnn

Citaat van: Vinnn op mei 18, 2018, 12:56:24
Misschien is een prikbord iets, maar dan kom ik alsnog op het volgende probleem; waar vind je een gedetailleerde kaart van Europa die groot genoeg is maar weer niet te gigantisch is. Andere optie zou zijn om meerdere landkaarten te kopen, maar dat vind ik niet zo leuk + vriendin vindt het niet zo'n geslaagd plan.

Ben vanavond even langs de lokale ANWB winkel gegaan om te kijken voor een wandkaart van Europa. Idee werkt an sich wel, maar feit blijft dus dat wanneer je zoiets doet je bijvoorbeeld een speldje in Brussel pinned, je meteen ook Luxemburg en Noord-Frankrijk bezet. Dat lijkt me niet geheel de bedoeling. Denk dat ik toch maar een andere manier moet gaan bedenken om ze netjes op te bergen.

watergatehopper

Citaat van: Saltacampos op mei 18, 2018, 12:50:47
Per 250 in A4 map
50 per pagina
Achterzijde: isolatiefolie voor kliklaminaat, niet te hard, niet te zacht, ideaal vind ik na meer dan 25 jaar verzamelen
Voeg een paar kladbladen achteraan in + een dun stuk A4 karton voor de stevigheid en dan krijg je zoiets:


Netjes Saltacampos!!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Vinnn

Iemand enig idee wanneer de KNVB het concept speelschema presenteert van de Ere- en Eerste divisie? Dacht me te menen dat het vorig seizoen al vrij vroeg in juni gebeurde.

Nort

Citaat van: Vinnn op mei 21, 2018, 10:11:51
Iemand enig idee wanneer de KNVB het concept speelschema presenteert van de Ere- en Eerste divisie? Dacht me te menen dat het vorig seizoen al vrij vroeg in juni gebeurde.
Medio juni...
https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/competitiezaken/45987/complete-speeldagenkalender-seizoen-2018%E2%80%9919-bekend

Vinnn


maikelll043

Ben eens benieuwd naar het aantal competitie wedstrijden op de maandag in de Eerste Divisie

Nort

Citaat van: maikelll043 op mei 21, 2018, 11:32:57
Ben eens benieuwd naar het aantal competitie wedstrijden op de maandag in de Eerste Divisie
volgens de kalender wordt er slechts 2x op maandag gespeeld (1 en 17 april)

Vinnn

Citaat van: Vinnn op mei 18, 2018, 12:38:10


Ik zoek een manier om mijn verzamelde speldjes van clubs op te bergen.

Ik ben er uit. Ik ga het Saltacampos stijl doen. Heb bij de hobbywinkel even wat insteekhoezen die muntenverzamelaars gebruiken gekocht, labeltje gemaakt met clubnaam en pin erin.

Wel onderverdeeld in landen als; NL, UK, BE, DE en overig(ik kom niet snel in Frankrijk, Italië etc). Ben blij dat ik een wat logischere manier heb gevonden om het op te bergen in plaats van een schoenendoos.

Saltacampos

Citaat van: Vinnn op mei 21, 2018, 16:38:54
Ik ben er uit. Ik ga het Saltacampos stijl doen. Heb bij de hobbywinkel even wat insteekhoezen die muntenverzamelaars gebruiken gekocht, labeltje gemaakt met clubnaam en pin erin.

Wel onderverdeeld in landen als; NL, UK, BE, DE en overig(ik kom niet snel in Frankrijk, Italië etc). Ben blij dat ik een wat logischere manier heb gevonden om het op te bergen in plaats van een schoenendoos.
Succes ermee!
Maak maar eens een foto, ben benieuwd.
Over land and sea

Mokum1900

Aangezien Hoek - Achilles Veen  om des keizer des baard gaat zag ik ander leuk potje in de buurt, maar vroeg me af of Capelle - Spijkernisse leeft ? Komt beetje publiek kijken bij Cappelle ? Is duel met veel belangen.
Waar je ook gaat ik volg je overal

Joost

Citaat van: Mokum1900 op mei 24, 2018, 07:16:14
Aangezien Hoek - Achilles Veen  om des keizer des baard gaat zag ik ander leuk potje in de buurt, maar vroeg me af of Capelle - Spijkernisse leeft ? Komt beetje publiek kijken bij Cappelle ? Is duel met veel belangen.
Prettig sportpark, korte afstand en grote belangen. Lijkt me een uitstekende keuze.