Pitch'd

Gestart door Pitchd, mrt 19, 2015, 20:57:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pitchd

Hey,

Ik ben een Belg en ik neem sinds vorig jaar mijn fototoestel mee als ik naar het voetbal ga.
Ik betrap me erop dat ik sindsdien enkel wedstrijden ga kijken in een interessant stadion :-)
Samen met 2 vrienden bezoek ik vooral oudere stadions waar nu de mindere ploegen spelen.

Er is nog veel werk aan de site: http://pitchd.blogspot.be
Op onze facebookpagina staat al wat meer: https://www.facebook.com/groundhoppersbynight

Ik heb hier al veel interessants gelezen, en veel stadions aan mijn to do lijstje toegevoegd :-)

Grtz, Hans

cafebac

Top, mooie foto's! Heb 'm direct op volgen gezet op facebook.
Jullie waren het 's avonds inbreken beu? ;)

hgrm

Mooie foto's!

Die terracing naast de tribune bij de Ganzenvijver heb ik gemist toen ik er was en ik zie alweer twee Elascons voorbij komen....
Het verlanglijstje wordt weer voller...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nickky

Wat een prachtige foto's. Een site om te volgen. Klasse.

Defender

Prachtige foto's,
Ik herinner me sommige plaatsen als ik nog als jeugdvoetballer in het Brusselse op verplaatsing ging met mijn club
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Pitchd

Thx allemaal!

Citaat van: cafebac op mrt 19, 2015, 21:26:14
Jullie waren het 's avonds inbreken beu? ;)

Ja, hebben we een tijd gedaan na een zaterdagavondmatch: de hele nacht stadionnetjes opzoeken.
Maar je ziet uiteraard geen steek :-)

Saltacampos

Mooie foto's, op een paar locaties ben ik geweest, leuk om ze zo terug te zien, andere worden aan de to do gevoegd. Welkom !
Over land and sea

3434

Knappe foto's! Wat is het nut van die 2 auto(wrakken) bij Berchem Sport? Ik ben er geweest maar kan me deze niet meer herinneren.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

cafebac

Volgens mij waren dat normale clubauto's tot ze op een dag werden gestolen en een eind verderop aan gort werden teruggevonden. Waarom ze op de gravelbaan staan is me een raadsel. Ik denk voor groundhoppers gedaan.