DFB Pokal 2013-2014

Gestart door Hugo, jun 03, 2013, 20:56:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Ook komend seizoen wordt er weer gespeeld om de DFB Pokal, eerste ronde in het weekend van 3 en 4 augustus.

spons

Citaat van: Hugo op jun 03, 2013, 20:56:35
Ook komend seizoen wordt er weer gespeeld om de DFB Pokal, eerste ronde in het weekend van 3 en 4 augustus.

Weet iemand wanneer er geloot wordt ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Citaat van: spons op jun 03, 2013, 21:08:21
Weet iemand wanneer er geloot wordt ?

Over 42 minuten ...

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Altijd leuk als een loting misgaat.

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op jun 15, 2013, 19:01:02
Altijd leuk als een loting misgaat.

Ik zag 't gebeuren en zei direct tegen m'n vrouw dat het niet goed ging. Gelukkig kwam de fout al vroeg in de lotingsprocedure naar boven.

Joost

Citaat van: Meester op jun 15, 2013, 19:11:42
Ik zag 't gebeuren en zei direct tegen m'n vrouw dat het niet goed ging. Gelukkig kwam de fout al vroeg in de lotingsprocedure naar boven.
ik dacht ook gelijk; huh is Leipzig geplaatst???

Hugo

Citaat van: Joost op jun 15, 2013, 19:49:16
ik dacht ook gelijk; huh is Leipzig geplaatst???

Vanaf volgend jaar wel.

Terranova

Ben eens benieuwd waar de Sportfreunde Baumburg hun wedstrijd tegen Ingolstadt gaan afwerken.

Hugo

Citaat van: Terranova op jun 17, 2013, 14:52:20
Ben eens benieuwd waar de Sportfreunde Baumburg hun wedstrijd tegen Ingolstadt gaan afwerken.

In Baumberg, of is dat een rare gedachte?

Terranova

Citaat van: Hugo op jun 17, 2013, 20:03:24
In Baumberg, of is dat een rare gedachte?

Ik ben er nog nooit geweest, maar las dat het complex waar ze normaal gesproken spelen plaats bied aan 1000 toeschouwers. Dus vandaar mijn vraag.

AthleticHolanda

In Baumberg zelf is onmogelijk m.b.t. veiligheidsvoorschriften.

Opties zouden eventueel het Paul-Janes in Düsseldorf of het (kleine) Haberlandstadion in Leverkusen kunnen zijn. De Esprit-Arena of BayArena zijn normaal gesproken te groot/duur.

RB1987

In ben de 1ste ronde naar DFB-Pokal geweest, Preussen Munster - St. Pauli 1-0
Mooi oud stadion, mooie sfeer, leuke tegenstander.
Moeite waard om Munster eens te bezoeken!

Berend11

Sinds 21-10 is de kaartverkoop voor Schalke 04 - 1899 Hoffenheim begonnen en er zijn nog genoeg kaarten, waaronder voor de Nordkurve gewoon op de site van Schalke zelf. Weet iemand of deze wedstrijd nog het bezoeken waard is qua sfeer? Aangezien kaarten maar 13 euro kosten

ALenstra

Volgens mij is een bezoek aan Schalke altijd de moeite waard.