Doing the both leagues ... @ Belgium

Gestart door voetbalfan, apr 05, 2010, 21:57:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W


hgrm

Citaat van: Mrmtty20 op okt 17, 2019, 20:40:57
1A: 16/16
1B: 6/8 (Lommel, Union)

Twee van de leukste zitten dus nog in het vat. EN dan vooral l'Union.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Pro League       14/16 Cercle, AA Gent
Tweede Klasse   7/8  Virton
1e Amateur       7/16
Het ene stadion is het andere niet!

Mrmtty20

Citaat van: hgrm op okt 18, 2019, 21:48:46
Twee van de leukste zitten dus nog in het vat. EN dan vooral l'Union.
Daarom worden die dit jaar nog ingepland

Voetbalman

Citaat van: wekke op okt 03, 2019, 19:03:03
Sterk!

Bij mij:

1A 16/16
1B 7/8 (Virton)
1e Amateur 12/16 (Sint Eloois Winkel, Seraing, Club Luik, Rupel Boom)
VFV 2A 5/16
VFV 2B 12/16
ACFF 2 3/16
VFV 3A 3/16
VFV 3B 12/16 (maar einde van het seizoen weer compleet)
ACFF 3A 3/16
ACFF 3B 1/16

Antwerpen 1e 7/16

Virton kunnen we misschien eens samen inplannen makker?

wekke

Citaat van: Freebird op okt 30, 2019, 19:23:57
Virton kunnen we misschien eens samen inplannen makker?

Graag! Door de afstand vaak een moeilijke met het werk en dergelijke

Voetbalman

Citaat van: wekke op okt 30, 2019, 22:52:19
Graag! Door de afstand vaak een moeilijke met het werk en dergelijke

Top! Same here :)

Jehoentelaar

1A: 0/16
1B: 1/8

Staat niet heel hoog op de wensenlijst allemaal, maar wellicht maak ik een weekendtrip in 2020.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

De publiekswissel

Citaat van: Jehoentelaar op okt 31, 2019, 10:52:49

Staat niet heel hoog op de wensenlijst allemaal, maar wellicht maak ik een weekendtrip in 2020.

Mijn vraag is meer, zijn Moeskroen/ Eupen en Waasland Beveren de moeite om te bezoeken? De leukste clubjes qua sfeer/ stadion heb ik in Belgie wel bezocht. Mijn doel is niet om een league te voltooien. Als iets leuk is, dan bezoek ik een club liever nog een keer dan ver te rijden voor een middelmaat potje/stadion.....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Ik vond het stadion van Moeskroen veel leuker dan gedacht. Veld loopt een beetje schuin af en uitpubliek krijgt doorgaans best veel kaarten.

Jehoentelaar

Citaat van: De publiekswissel op okt 31, 2019, 12:43:31
Mijn vraag is meer, zijn Moeskroen/ Eupen en Waasland Beveren de moeite om te bezoeken? De leukste clubjes qua sfeer/ stadion heb ik in Belgie wel bezocht. Mijn doel is niet om een league te voltooien. Als iets leuk is, dan bezoek ik een club liever nog een keer dan ver te rijden voor een middelmaat potje/stadion.....
Kan zijn, maar dit topic ging over het compleet maken van de reeksen. Dat is voor mij in België ook geen doel, maar dat komt meer door de reisafstanden die het voor mij met zich mee zou brengen. In Nederland heb ik het wel als 'wens' zonder er heel erg consequent mee bezig te zijn.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Joost

Citaat van: Jehoentelaar op okt 31, 2019, 13:02:07
Kan zijn, maar dit topic ging over het compleet maken van de reeksen. Dat is voor mij in België ook geen doel, maar dat komt meer door de reisafstanden die het voor mij met zich mee zou brengen. In Nederland heb ik het wel als 'wens' zonder er heel erg consequent mee bezig te zijn.

Groundhoppen en het voltooien van lijstjes/divisies komt toch bij vrijwel iedereen vanzelf? Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand op een dag wakker wordt en bedenkt; ik ga de komende tijd alle stadions in de hoogste klasse van Tsjechië bezoeken.

Eerst ga je naast het bezoeken van thuisduels ook eens buiten de deur kijken en vervolgens ook bij andere plekken die je interessant lijken of waar je per toeval eens beland. Dan ontdek je vanzelf wat je het leukste vind.

En uiteindelijk, als je 13 van de 16 clubs in een divisie hebt bezocht, dan ben je, ondanks dat het misschien niet de meest interessante clubs of stadions zijn, ook wel benieuwd naar die andere 3.

Saltacampos

Citaat van: De publiekswissel op okt 31, 2019, 12:43:31
Mijn vraag is meer, zijn Moeskroen/ Eupen en Waasland Beveren de moeite om te bezoeken? De leukste clubjes qua sfeer/ stadion heb ik in Belgie wel bezocht. Mijn doel is niet om een league te voltooien. Als iets leuk is, dan bezoek ik een club liever nog een keer dan ver te rijden voor een middelmaat potje/stadion.....
Beveren vind ik nog wel OK, zeker als het tegen Lokeren, Antwerp of Club Brugge of zo is. Het is wel echt een heel matig elftal.
Eupen en Moeskroen zou ik enkel doen in combinatie met een interessantere wedstrijd in de buurt, Duitsland of Lille bijvoorbeeld. Anders lijkt het me te ver rijden voor wat het maar is, al heb ik zelf wel twee jaar geleden 2,5 uur op de trein gezeten om Eupen af te turven.
Over land and sea

Jef400

Ik zat zelf aan een combi Aachen-Eupen te denken op een koude zaterdag.

De publiekswissel

Citaat van: Joost op okt 31, 2019, 13:17:01
Groundhoppen en het voltooien van lijstjes/divisies komt toch bij vrijwel iedereen vanzelf? Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand op een dag wakker wordt en bedenkt; ik ga de komende tijd alle stadions in de hoogste klasse van Tsjechië bezoeken.


Eens, al vrees ik dat die persoon die alle stadions in Tsjechië bezocht heeft, vast wel bestaat. Waarschijnlijk is dat een Duitser... ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/