Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Gert

Ik ben benaderd door iemand die graag naar Hull tegen Aston Villa wil eind februari. Qua kaarten wil hij graag zekerheid maar de club zegt alleenmaar dat hij de site in de gaten moet houden. Iemand tips of een booking history voor Hull?

TeeZee

Kan me niet voorstellen dat dat een probleem gaat worden. Ik heb zelf wel een booking history, maar die is meer dan 3 jaar oud.

Rob_Mill

Citaat van: Gert op jan 11, 2010, 21:24:30
Ik ben benaderd door iemand die graag naar Hull tegen Aston Villa wil eind februari. Qua kaarten wil hij graag zekerheid maar de club zegt alleenmaar dat hij de site in de gaten moet houden. Iemand tips of een booking history voor Hull?

Deze wedstrijd zal worden verplaatst als Villa de finale van de Carling Cup weet te bereiken.

Gert

Citaat van: Rob_Mill op jan 11, 2010, 22:14:59
Deze wedstrijd zal worden verplaatst als Villa de finale van de Carling Cup weet te bereiken.

Oeps, thanks! Wanneer speelt Villa nu de halve finale? Weet dat ie verplaatst is.

HJanneman

Citaat van: Gert op jan 11, 2010, 21:24:30
Ik ben benaderd door iemand die graag naar Hull tegen Aston Villa wil eind februari. Qua kaarten wil hij graag zekerheid maar de club zegt alleenmaar dat hij de site in de gaten moet houden. Iemand tips of een booking history voor Hull?

Afgelopen seizoen ben ik naar Hull-Stoke geweest, de kaartverkoop ging een beetje als een loterij, ik heb toen samen met een teamgenoot tegelijkertijd lopen bellen, en hij kwam er toen uiteindelijk doorheen, ik heb dus zelf geen booking history.
Ik weet niet of het nog altijd snel uitverkoopt nu ze voor het 2e seizoen in de Premier League spelen, en minder verrassend presteren..

AthleticHolanda

Is bij Valenciennes reserveren nodig of kan je op de wedstrijddag gewoon terecht?

Gaat om de wedstrijd tegen Sochaux.

Stadionhopper

Citaat van: AthleticHolanda op jan 13, 2010, 22:01:50
Is bij Valenciennes reserveren nodig of kan je op de wedstrijddag gewoon terecht?

Gaat om de wedstrijd tegen Sochaux.

Zal geen probleem opleveren op de wedstrijddag.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Peenvogel

Ik wil nog steeds naar het nieuwe Wembley. Wel eens met een rondleiding geweest maar dat is niet echt natuurlijk.

Iemand enig idee hoe je aan kaartjes kan komen zonder dat je bij een club aangesloten bent? Of zou er online ook aan te komen zijn als de finalisten bekend zijn.

Sun 16 May Blue Square Premier Conference Play-Off Final

TeeZee

Citaat van: Peenvogel op jan 25, 2010, 12:52:05
Ik wil nog steeds naar het nieuwe Wembley. Wel eens met een rondleiding geweest maar dat is niet echt natuurlijk.

Iemand enig idee hoe je aan kaartjes kan komen zonder dat je bij een club aangesloten bent? Of zou er online ook aan te komen zijn als de finalisten bekend zijn.

Sun 16 May Blue Square Premier Conference Play-Off Final
Joost weet hier meer van dan ik, maar de play-off finales van de lagere divisies zijn volgens mij niet echt problematisch.

Joost

Citaat van: TeeZee op jan 25, 2010, 13:30:31
Joost weet hier meer van dan ik, maar de play-off finales van de lagere divisies zijn volgens mij niet echt problematisch.

Er kunnen 90.000 man in Wembley en die zitten er eigenlijk nooit bij de play-off finales van League One, Two en de Conference. Gelet op de teams die nu op play-off plaatsen staan mag het geen enkel probleem zijn om via een van de clubs een kaartje te bemachtigen.

Let er wel op dat er maar een korte verkooptijd is, de finale is al een dag of 10 na de halve finales. Deze clubs zijn er daarnaast organisatorisch niet op berekend zo'n ticket-demand te verwerken. Het best kun je hopen op een online systeem als ticketmaster. Die hebben bijvoorbeeld voor de tweede finale van Exeter kaartjes verstuurd. Anders zul je er misschien zelf een dag eerder langs moeten om kaartjes op te halen. Bij Wembley zelf is normaliter geen ticket-collection.

Peenvogel

Kennis van mij heeft de kaartjes vorig seizoen online besteld en ze naar het hotel waar ze verbleven laten sturen. Maar ik ben van plan er een dagtrip van te maken. Eens kijken hoe we dat gaan oplossen.....

Joost

Citaat van: Peenvogel op jan 25, 2010, 13:58:43
Kennis van mij heeft de kaartjes vorig seizoen online besteld en ze naar het hotel waar ze verbleven laten sturen. Maar ik ben van plan er een dagtrip van te maken. Eens kijken hoe we dat gaan oplossen.....
Ik spreek voor zulke wedstrijden altijd af met een bekende die de kaartjes regelt voor de Exeterfans in London en omstreken.

Als je een beetje moeite doet moet het geen probleem zijn.

Peenvogel

Mooi, dan ga ik de troepen eens mobiliseren.

Zonde eigenlijk dat ze voor dit soort wedstrijden geen verkoop hebben voor neutrale fans. Zelfs voor de UEFA-Cup finale in 2002 heb ik neutrale kaartjes besteld in maart. Was toen nog een gok wie er in de finale zouden staan maar het pakte goed uit zeg maar :)

Gert

Heeft er misschien iemand een booking history bij Southampton? Wil 13 maart naar Soton-Leeds, maar je kunt je alleen registreren als je een customer number hebt. En het aanvragen daarvan lukt niet echt, ze reageren althans niet op mijn mail.

Gerrit-Jan

Heeft iemand nog contacten bij Werder Bremen? Ik zou namelijk graag naar Werder-Twente gaan, maar helaas zijn alle (1500) kaarten voor supportersverenigingen en daar ben ik geen lid van.