Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Citaat van: FWM op mei 17, 2011, 18:35:43
Voor Bochum - Gladbach gaan er, zoals verwacht, geen kaarten in de vrije verkoop.
Er is nog wel een klein aantal kaarten maar die zijn niet bestemd voor mensen zonder binding met Bochum:

http://www.vfl-bochum.de/site/_home/aktuelles/9636_restticketfuergladbachimfreienverkaufp.htm

Dat was wel te verwachten ja. Gelukkig zijn de kaarten voor Gladbach - Bochum wel binnen. Mocht er iemand heel stom toevallig kaarten voor bochum - gladbach over hebben dan hoor ik het nog steeds graag!

Klopgeest

Ten eerste, goeie avond! Heb al een uur of 2 hier wat rondgelezen, en de visie van een groundhopper is er eentje om U tegen te zeggen. Zo uniek maar toch tezamen.

Ten tweede, wij zouden graag met een groep van 8 op 10 december 2011 naar Arsenal - Everton gaan kijken. Nu is de vraag, hoe kan ik hier tickets voor vastkrijgen? Membership cards aankopen en dergelijke is niet het probleem.

Hopende op een antwoord, alvast bedankt!

Batflyer

Welkom Klopgeest!

Als je het geen probleem vindt om een aantal membership-kaarten te kopen, moet het volgens mij niet zo moeilijk zijn om aan 8 kaarten voor Arsenal - Everton te komen. Iedere 'red member' kan voor elk thuisduel één ticket kopen. Afgelopen seizoen waren sommigen zelfs in de vrije verkoop. Daarnaast heeft Arsenal voor een aantal wedstrijden de Friends and Family Option, dan kun je meerdere tickets per membership bestellen. Het is echter nog niet bekend voor welke wedstrijden die optie geldt. Heeft ook te maken met de prestaties van Arsenal. Normaal gesproken hoort Everton thuis niet bij die duels, maar ook zonder dat moet het geen probleem zijn denk ik.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Niels_Zitterd

Citaat van: Klopgeest op jun 29, 2011, 23:21:17
Ten eerste, goeie avond! Heb al een uur of 2 hier wat rondgelezen, en de visie van een groundhopper is er eentje om U tegen te zeggen. Zo uniek maar toch tezamen.

Ten tweede, wij zouden graag met een groep van 8 op 10 december 2011 naar Arsenal - Everton gaan kijken. Nu is de vraag, hoe kan ik hier tickets voor vastkrijgen? Membership cards aankopen en dergelijke is niet het probleem.

Hopende op een antwoord, alvast bedankt!

Allereerst welkom op het forum!

Arsenal - Everton hebben wij in januari 2010 bezocht. De wedstrijden die we eigenlijk zouden bezoeken waren beide afgelast. Wij zijn toen op de gok naar Arsenal gegaan en hebben voor 25 man, betrekkelijk eenvoudig,  kaarten op de zwarte markt kunnen krijgen.

Als je metro station Arsenal verlaat en je loopt naar links tot je aan de kruising Gillespie Road - St Thomas's road komt. Hier zit een onofficiële fanshop en zij hebben ons aan kaarten, voor de normale prijs!, geholpen.

Als je deze coördinaten invoert in google maps, zie je waar het precies is.
51.559024,-0.10369 

Joost

Citaat van: Klopgeest op jun 29, 2011, 23:21:17
Ten eerste, goeie avond! Heb al een uur of 2 hier wat rondgelezen, en de visie van een groundhopper is er eentje om U tegen te zeggen. Zo uniek maar toch tezamen.

Ten tweede, wij zouden graag met een groep van 8 op 10 december 2011 naar Arsenal - Everton gaan kijken. Nu is de vraag, hoe kan ik hier tickets voor vastkrijgen? Membership cards aankopen en dergelijke is niet het probleem.

Hopende op een antwoord, alvast bedankt!

Over de ticketing kunnen anderen je helpen maar houdt er wel rekening mee dat deze wedstrijd misschien helemaal niet op zaterdag gespeeld wordt.

De week voorafgaand is een Europese week. Zou Arsenal de Champions League niet halen dan spelen ze op donderdag in de Europa League en gaat deze wedstrijd helemaal zeker naar zondags. Maar ook als Arsenal de CL wel haalt is de kans aanwezig dat de wedstrijd verplaatst wordt.

incuflex

Zit ook met een vraagske ivm ticketing.

Op zondag 17 Juli spelen de Hearts tegen mijn geliefde Royal Antwerp FC. Uiteraard maken wij de trip naar Schotland, we pikken nog twee andere wedstrijden mee. Zaterdag wordt het Crewe Alexandra tegen Wolverhampton. Dinsdag 19 juli zouden we graag naar Blackpool - Glasgow Rangers gaan. Op dit moment zijn er voor deze wedstrijd echter enkel tickets te koop voor season ticket holders. Vanaf 1 juli komen er ook tickets vrij voor mensen die in hun database staan en dus al ooit een ticket hebben gekocht. Er worden wel slechts twee tickets de man toegelaten.

Is er iemand van jullie al in Blackpool geweest en kan die eventueel voor ons tickets bestellen? Wij zouden er 4 nodig hebben. Als wederdienst kan er zeker een ticketje af voor RAFC.

Met vriendelijke groeten.

Klopgeest

Hartelijk dank, heb intussen ook een officiële reactie van Arsenal uit gekregen. Daar zeggen ze me dat er elke wedstrijd wel tickets zijn voor de Silver card holders, en als er dan over zijn nog voor de Red card holders. Ik denk dat het het beste is dat we voor onze reizigers alvast Red cards bestellen. Trouwens, wat zijn zo de ticketprijzen op Arsenal? Ik vind er bitter weinig informatie over op hun website.

Bedankt voor de snelle, duidelijke reacties!

Niels_Zitterd

Citaat van: Klopgeest op jun 30, 2011, 11:19:49
Hartelijk dank, heb intussen ook een officiële reactie van Arsenal uit gekregen. Daar zeggen ze me dat er elke wedstrijd wel tickets zijn voor de Silver card holders, en als er dan over zijn nog voor de Red card holders. Ik denk dat het het beste is dat we voor onze reizigers alvast Red cards bestellen. Trouwens, wat zijn zo de ticketprijzen op Arsenal? Ik vind er bitter weinig informatie over op hun website.

Bedankt voor de snelle, duidelijke reacties!

Korte zijde achter de goal hebben wij toen 32.50 pond voor betaald.

Batflyer

Citaat van: Klopgeest op jun 30, 2011, 11:19:49
Trouwens, wat zijn zo de ticketprijzen op Arsenal? Ik vind er bitter weinig informatie over op hun website.

Helemaal onderaan deze pagina:
http://www.arsenal.com/membership/buy-tickets

Everton is category B. Kaartjes voor de eerste ring zijn dus het goedkoopst, maar die zijn vaak al uitverkocht als red members aan de beurt zijn om te bestellen.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Gerrit-Jan

Kaarten kopen kan via de website ticnet.se. Geen idee of het ook daadwerkelijk nodig is om kaartjes van tevoren te bestellen.

Verwijderd lid

Citaat van: Breda op jun 30, 2011, 14:55:04
Het lukt me niet best om telefonisch contact te leggen met diverse Zweedse clubs voor het reserveren van een kaartje. Is het nodig om voor derby's als Häcken-GAIS en Helsingborg-Malmö vooraf een ticket te bestellen of zal het qua publieke belangstelling wel loslopen?

Helsingborg - Malmö is een burenruzie, kaarten vooraf bestellen lijkt me handig (let op waar en wanneer en tot hoe laat je de kaarten op kunt halen, is namelijk niet altijd bij het stadion)

Voor Hacken - Gais ... geen idee, lijkt me niet direct nodig, maar je kan natuurlijk op safe gaan.

Klopgeest

Citaat van: Batflyer op jun 30, 2011, 12:12:15
Helemaal onderaan deze pagina:
http://www.arsenal.com/membership/buy-tickets

Everton is category B. Kaartjes voor de eerste ring zijn dus het goedkoopst, maar die zijn vaak al uitverkocht als red members aan de beurt zijn om te bestellen.

Bedoel je dan dat er totaal geen tickets meer zijn voor Red members of enkel voor die goedkope plaatsjes dat er geen meer zijn?

Batflyer

Citaat van: Klopgeest op jun 30, 2011, 17:13:32
Bedoel je dan dat er totaal geen tickets meer zijn voor Red members of enkel voor die goedkope plaatsjes dat er geen meer zijn?

Voor iedere thuiswedstrijd zijn ca. 3500 tickets beschikbaar voor Red members. Maar je bent dan als laatste aan de beurt om te bestellen dus de goedkoopste plaatsen zijn dan waarschijnlijk al weg. Maar onderaan de Upper Tier kun je ook prima zitten, uitzicht is heel goed.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Klopgeest

Dankjewel allemaal! Heb ook nog wel wat materiaal liggen van vergane glorie hier en daar, zal deze met de tijd delen. Dus nu terug naar het lange gras waar je met een glazen pint langs de lijn kan staan ;)

hstevenm

Hallo liefhebbers,

Ik ga een weekend naar londen (17 december).. Ik wou graag naar Tottenham-Sunderland en/of QPR-Manchester United.. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Je mag hier reageren of een mailtje doen..

Alvast bedankt,

Steven