Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Freekos79

Citaat van: Freekos79 op sep 06, 2012, 20:18:48
Voor Gladbach - Fenerbahce zijn de bovenste twee vakken van het uitgedeelte, ook in de verkoop gegaan. Dit zou best ook voor Marseille nog wel eens kunnen gebeuren.

Deze vakken zijn nu ook te koop bij Gladbach - Marseille!
Volgende wedstrijd: ?

spons

Citaat van: Koning Kriel op sep 07, 2012, 08:45:22
Ik lees hier altijd dat rondom wedstrijden van Schalke 04 genoeg handel rond het stadion is, hoe is dat bij de wedstrijd tegen Bayern op 22 september.

Die avond is NEC - Willem II en we zoeken nog een mooie opwarmer. Andere tips voor mooie potjes in de buurt zijn ook welkom.

Een mooie opwarmer ?

Ik denk dat je na Schalke - Bayern beter gewoon naar huis kunt gaan, mijn ervaring is dat als je 's-middags naar een bundesliga wedstrijd gaat en 's-avonds naar een potje in de eredivisie dat je dan schrikt hoe onthutsend zwak onze competitie is vooral het wandeltempo is opvallend
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Misschien dat ze bij Schalke-Bayern s'morgens nog restkarten hebben aan de kassa. Zo ben ik ooit eens aan een kaart voor Nürnberg-Bayern gekomen.

AthleticHolanda

Citaat van: Koning Kriel op sep 07, 2012, 08:45:22
Ik lees hier altijd dat rondom wedstrijden van Schalke 04 genoeg handel rond het stadion is, hoe is dat bij de wedstrijd tegen Bayern op 22 september.

Die avond is NEC - Willem II en we zoeken nog een mooie opwarmer. Andere tips voor mooie potjes in de buurt zijn ook welkom.

Handel zal er zijn, maar wel voor de hoofdprijs. Preussen Münster - Arminia Bielefeld lijkt me een veel beter alternatief!

Verwijderd lid

Ik heb waarschijnlijk een kaart over voor Borussia Mönchengladbach - Olympique Marseille op donderdag 25 oktober a.s.
Block 8a, rij 11

mocht je de kaart van me willen overnemen tegen kostprijs, laat het me maar weten.

Koning Kriel

Citaat van: AthleticHolanda op sep 07, 2012, 18:07:13
Handel zal er zijn, maar wel voor de hoofdprijs. Preussen Münster - Arminia Bielefeld lijkt me een veel beter alternatief!

Kaarten voor Schalke 04 - Bayern Munchen niet gelukt, nu wordt het dus Preussen Münster - Arminia Bielefeld. Kaarten maar alvast besteld want de kaartverkoop gaat best aardig daar en het zou zonde zijn daar aan te komen terwijl het uitverkocht is. Zijn er nog andere die ook die kant op gaan?

jona93

Iemand die mij aan kaartjes kan helpen voor ado den haag of ajax?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

ALenstra

Ik wil niet vervelend zijn maar wat moet jij met kaartjes van ADO Den Haag en Ajax? Voor welke wedstrijden wil je ze? Je kan ze niet op de gewone manier krijgen?


HRM1880

Citaat van: Joost op sep 16, 2012, 13:58:25
http://www.ajax.nl/Tickets-Support/Alles-over-kaartverkoop/Veel-gestelde-vragen.htm#hoe_kan_ik_een_wedstrijd_bezoeken_zonder_het_hebben_van_een_club_card?

En

http://adodenhaag.nl/tickets/losse-kaartverkoop/losse-kaartverkoop-zonder-scc

Dat had je zelf toch ook kunnen vinden?
Het is mogelijk dat je meer voor je kaart betaald dan de normale prijs. Om te voorkomen dat je te veel betaald wordt je aangeraden via de officiële aanbieders kaarten te kopen. Via de website 'Weet Waar Je Koopt' kun je alles nalezen over de verkooppunten en -kanalen.
Was dat eens even aan het doorlezen bij Ajax, tot ik voorgaande passage tegenkwam. Dat moet toch een grap zijn of een wedstrijdje om ter meeste dt-fouten.

Levy

ik zoek 2 ticketjes voor Manchester City- Borussia Dortmund, enig idee hoe ik hieraan geraak ? via general sale (door dat je al een verleden moet hebben bij City) en ticket office bellen lukt het niet... iemand hier een club card of iemand met verleden die mij een plezier zou willen doen ?

Sander11

Citaat van: Levy op sep 17, 2012, 13:30:07
ik zoek 2 ticketjes voor Manchester City- Borussia Dortmund, enig idee hoe ik hieraan geraak ? via general sale (door dat je al een verleden moet hebben bij City) en ticket office bellen lukt het niet... iemand hier een club card of iemand met verleden die mij een plezier zou willen doen ?

Ik meen ergens in dit onderwerp dat er vorig jaar iemand was met een Membershipcard van City!
HEYA DEN BOSCH!

jona93

Citaat van: ALenstra op sep 16, 2012, 13:21:15
Ik wil niet vervelend zijn maar wat moet jij met kaartjes van ADO Den Haag en Ajax? Voor welke wedstrijden wil je ze? Je kan ze niet op de gewone manier krijgen?
zou graag eens een competie wedstrijd bij wonen van 1 van de 2 ploegen tegen een topper liefst op zondag aangezien ik op zaterdag meestal moet werken
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: jona93 op sep 17, 2012, 19:29:19
zou graag eens een competie wedstrijd bij wonen van 1 van de 2 ploegen tegen een topper liefst op zondag aangezien ik op zaterdag meestal moet werken

ADO Den Haag heeft een nogal saai stadion tegenwoordig en wedstrijden die er echt om gaan tegen Ajax of Feyenoord zijn voor een buitenstaander vrijwel onmogelijk te bezoeken.

De Arena is ook geen bijzonder mooi stadion maar door haar grote wel imposant. Maar ook hier geldt dat je voor topwedstrijden vrijwel kansloos bent.

Wil je naar het stadion of de club?

jona93

Citaat van: Joost op sep 17, 2012, 20:26:11
ADO Den Haag heeft een nogal saai stadion tegenwoordig en wedstrijden die er echt om gaan tegen Ajax of Feyenoord zijn voor een buitenstaander vrijwel onmogelijk te bezoeken.

De Arena is ook geen bijzonder mooi stadion maar door haar grote wel imposant. Maar ook hier geldt dat je voor topwedstrijden vrijwel kansloos bent.

Wil je naar het stadion of de club?
is er een verschil tussen stadion en club
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12