Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: wekke op sep 24, 2013, 18:39:01
Weet er iemand wanneer de voorverkoop voor Schalke 04- Dortmund (match op 26/10) begint? Ik vind nergens de datum terug.

Volgens mij is die al geweest voor leden en komen die kaarten niet in de vrije verkoop.
Alleen nog te koop via andere kanalen en veel meer geld. Zo heb ik zelf zaterdag voor 4 kaarten tegen Bayern hetzelfde gehad. € 220,- voor 4x Nordkurve. Deze waren origineel € 15.50 per stuk.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

wekke

Citaat van: FCT1980 op sep 24, 2013, 18:55:26
Volgens mij is die al geweest voor leden en komen die kaarten niet in de vrije verkoop.
Alleen nog te koop via andere kanalen en veel meer geld. Zo heb ik zelf zaterdag voor 4 kaarten tegen Bayern hetzelfde gehad. € 220,- voor 4x Nordkurve. Deze waren origineel € 15.50 per stuk.

Dacht al zoiets. Ik kreeg net de vraag van een kameraad, maar had hem al gewaarschuwd dat het niets zal worden.

FCT1980

Citaat van: wekke op sep 24, 2013, 19:00:41
Dacht al zoiets. Ik kreeg net de vraag van een kameraad, maar had hem al gewaarschuwd dat het niets zal worden.

Voor € 60,- werden ze mij aangeboden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Verwijderd lid

Citaat van: wekke op sep 24, 2013, 18:39:01
Weet er iemand wanneer de voorverkoop voor Schalke 04- Dortmund (match op 26/10) begint? Ik vind nergens de datum terug.

Al weken uitverkocht !
Bij Schalke gaan alle kaarten voor het gehele seizoen in 1 x in de verkoop; inclusief de wedstrijden tegen Dortmund en Bayern.
Op het moment dat de vrije verkoop begint begeeft direct de server van de website het i.v.m. drukte.
Kaarten krijgen voor die wedstrijden is dan nog een kwestie van heel veel geluk.

wekke

Citaat van: Meester op sep 24, 2013, 21:26:06
Al weken uitverkocht !
Bij Schalke gaan alle kaarten voor het gehele seizoen in 1 x in de verkoop; inclusief de wedstrijden tegen Dortmund en Bayern.
Op het moment dat de vrije verkoop begint begeeft direct de server van de website het i.v.m. drukte.
Kaarten krijgen voor die wedstrijden is dan nog een kwestie van heel veel geluk.

Aha die info over Schalke wist ik nog niet.
Mensen komen meer en meer naar me toe met de vraag hoe ze bepaalde wedstrijden kunnen bijwonen. Altijd nemen ze dan derby's of klassiekers in de topcompetities en het mag dan ook niet veel kosten. Zo ook met dit geval voor Schalke 04 - Dortmund. Soms om gek van te worden.

spons

Citaat van: wekke op sep 24, 2013, 22:31:35
Aha die info over Schalke wist ik nog niet.
Mensen komen meer en meer naar me toe met de vraag hoe ze bepaalde wedstrijden kunnen bijwonen. Altijd nemen ze dan derby's of klassiekers in de topcompetities en het mag dan ook niet veel kosten. Zo ook met dit geval voor Schalke 04 - Dortmund. Soms om gek van te worden.

Nou vind ik 50 of 60 euro op de zwarte markt nog wel meevallen.

Ik ben trouwens 2 jaar geleden bij deze wedstrijd in Gelsenkirchen geweest voor de supercup maar vond deze "derby" erg  tegenvallen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Citaat van: spons op sep 25, 2013, 09:32:31
Nou vind ik 50 of 60 euro op de zwarte markt nog wel meevallen.

Ik ben trouwens 2 jaar geleden bij deze wedstrijd in Gelsenkirchen geweest voor de supercup maar vond deze "derby" erg  tegenvallen

Ik vind de prijzen ook meevallen, zeker in vergelijking met de bedragen die op bijvoorbeeld viagogo circuleren. Maar als je dan vraagt welke prijs ze in gedachten hebben dan komen ze met € 30. Nou, dan houdt het op natuurlijk.

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Saltacampos

Zeker als je de prijzen in de Premier League kent, is dit een spotprijsje op de zwarte markt, is er veel aanbod wat dat betreft bij Schalke ? Is van de nabije Bundesligisten de enige die ik nog niet heb gedaan.
Over land and sea

AthleticHolanda

Citaat van: spons op sep 25, 2013, 09:32:31
Ik ben trouwens 2 jaar geleden bij deze wedstrijd in Gelsenkirchen geweest voor de supercup maar vond deze "derby" erg  tegenvallen

De supercup lijkt me dan ook van veel minder belang dan een competitie- of bekerwedstrijd.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op sep 27, 2013, 16:34:22
De supercup lijkt me dan ook van veel minder belang dan een competitie- of bekerwedstrijd.

Tegen je aartsrivaal lijkt me iedere wedstrijd belangrijk al is het " vriendschappelijk"
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: rrcg1899 op sep 27, 2013, 16:28:25
Zeker als je de prijzen in de Premier League kent, is dit een spotprijsje op de zwarte markt, is er veel aanbod wat dat betreft bij Schalke ? Is van de nabije Bundesligisten de enige die ik nog niet heb gedaan.

De keren dat ik er geweest ben was er ruim aanbod alhoewel je niets mist als je niet in dit stadion bent geweest. Vind het een van de mindere in de Bundesliga
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

cafebac

Iemand ervaring met kopen van tickets bij Kaiserslautern? Ik zit te denken om de derby tegen Karlsruher te bezoeken, maar ik weet sowieso pas vrij laat of ik ook daadwerkelijk kan gaan.

Sebastiaan_W

Citaat van: cafebac op okt 05, 2013, 19:37:47
Iemand ervaring met kopen van tickets bij Kaiserslautern? Ik zit te denken om de derby tegen Karlsruher te bezoeken, maar ik weet sowieso pas vrij laat of ik ook daadwerkelijk kan gaan.

Zou het aan Bossche bol vragen.

Verwijderd lid

Citaat van: cafebac op okt 05, 2013, 19:37:47
Iemand ervaring met kopen van tickets bij Kaiserslautern? Ik zit te denken om de derby tegen Karlsruher te bezoeken, maar ik weet sowieso pas vrij laat of ik ook daadwerkelijk kan gaan.

Twee jaar geleden met oa Bossche Bol naar Kaiserslautern geweest.
Kaartjes gewoon via de website van de club gekocht.
Het betrof een thuiswedstrijd tegen Leverkusen, stadion was niet uitverkocht.