Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Citaat van: 3434 op dec 28, 2013, 15:32:03
Geen idee of hier mensen zijn met connecties (vrienden) bij Mönchengladbach? Ik zoek 2 kaartjes voor de staantribune. Bereid om 10 euro meer te betalen (per kaartje) dan de effectieve prijs. Het is een cadeau voor een vriend zijn verjaardag. Ik kan maar proberen : )

Alvast bedankt!

Staanplaatsen bij Gladbach kan je vergeten, dat zijn voor 99,9% seizoenkaarthouders.
Wellicht dat er seizoenkaarthouders die via Ebay hun kaart verkopen, maar op reguliere wijze zal het je niet gaan lukken.

HRM1880

Citaat van: 3434 op dec 28, 2013, 15:32:03
Geen idee of hier mensen zijn met connecties (vrienden) bij Mönchengladbach? Ik zoek 2 kaartjes voor de staantribune. Bereid om 10 euro meer te betalen (per kaartje) dan de effectieve prijs. Het is een cadeau voor een vriend zijn verjaardag. Ik kan maar proberen : )

Alvast bedankt!
In Geel heb je een Gladbach-supportersclub zitten. Misschien eens via hen proberen. Weet dat die in direct contact staan met Filip Daems.

voetbalfan

Citaat van: HRM1880 op dec 29, 2013, 00:25:49
In Geel heb je een Gladbach-supportersclub zitten. Misschien eens via hen proberen. Weet dat die in direct contact staan met Filip Daems.

Inderdaad, heb ook de vraag gekregen of ik voor slechts 85 euro (bus, tickets, drinken op de bus, een maaltijd na de wedstrijd, voornamelijk bratwursten en bier na de wedstrijd) op 3 mei tevens de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, mee ga naar Mönchengladbach - Mainz.
Ik kan echter wel de gegevens niet vinden van deze club, het jij er toevallig een link naar?

HRM1880

Citaat van: voetbalfan op dec 29, 2013, 15:32:16
Inderdaad, heb ook de vraag gekregen of ik voor slechts 85 euro (bus, tickets, drinken op de bus, een maaltijd na de wedstrijd, voornamelijk bratwursten en bier na de wedstrijd) op 3 mei tevens de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, mee ga naar Mönchengladbach - Mainz.
Ik kan echter wel de gegevens niet vinden van deze club, het jij er toevallig een link naar?
Neen, wij zijn toen gewoon in Geel onze tickets gaan ophalen en zelf gereden. Vriend van mij is ook kennis van Daems dus dat was zo geregeld.

FCT1980

Iemand hier één of meer memberships bij Chelsea of Spurs?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

swatt1

http://www.tgheelsdialect.be/viva-borussia.html
Geelse supportersclub van Gladbach. Verkopen normaal enkel tickets in pakket met vervoer enz...maar je kan altijd is vragen of ze ook geen losse tickets verkopen.

jona93

Citaat van: FCT1980 op dec 30, 2013, 09:56:30
Iemand hier één of meer memberships bij Chelsea of Spurs?

hangt er van af welke wedstrijd van Chelsea je wilt bezoeken heb een Membership kaart bij Chelsea en kan je mss aan een kaart helpen
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

HRM1880

Citaat van: swatt1 op dec 30, 2013, 15:48:07
http://www.tgheelsdialect.be/viva-borussia.html
Geelse supportersclub van Gladbach. Verkopen normaal enkel tickets in pakket met vervoer enz...maar je kan altijd is vragen of ze ook geen losse tickets verkopen.
Dat zijn ze inderdaad. Wij zijn toen met eigen vervoer gegaan, maar iemand van ons kent de cafébaas wel.

belfast

Heren,

Ik wil eind februari naar Hearts-Celtic. Op zich aardig wat ervaring met kaarten in de UK, alleen weet iemand hier of voor die wedstrijd een stuk of 8 kaarten te regelen zijn? Alvast dank voor jullie hulp.

Groet,
Jeroen
D3T=Lief

spons

Citaat van: belfast op dec 31, 2013, 08:53:30
Heren,

Ik wil eind februari naar Hearts-Celtic. Op zich aardig wat ervaring met kaarten in de UK, alleen weet iemand hier of voor die wedstrijd een stuk of 8 kaarten te regelen zijn? Alvast dank voor jullie hulp.

Groet,
Jeroen

Ik zou eens beginnen op de website van de club maar ik verwacht niet dat dat al te veel problemen op zou moeten leveren al zal je misschien op 2 accounts moeten bestellen.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

belfast

Citaat van: spons op dec 31, 2013, 10:01:06
Ik zou eens beginnen op de website van de club maar ik verwacht niet dat dat al te veel problemen op zou moeten leveren al zal je misschien op 2 accounts moeten bestellen.

Ik bedoelde eigenlijk of deze wedstrijd niet eentje is die in vier minuten is uitverkocht. De accounts zijn al geregeld.
D3T=Lief

geraldando

Pff... dat zou ik niet durven te zeggen. Is wel Celtic dus op dat gebied zeg ik ja maar ik weet niet of het bij Hearts ook het geval is.
Favoriete ground: Bosuilstadion

Hugo

Citaat van: belfast op dec 31, 2013, 10:56:19
Ik bedoelde eigenlijk of deze wedstrijd niet eentje is die in vier minuten is uitverkocht. De accounts zijn al geregeld.

Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, ze zijn sowieso zo goed als gedegradeerd.

Hearts - Rangers was voor mij in 2009 geen enkel problem.

Exterkate

Heeft iemand tips hoe ik het beste aan kaarten voor Chelsea - Everton kom? Ik kan voor Kickoffvoetbalreizen 3 kaarten voor €115,- per stuk krijgen maar dat lijkt mij nog al prijzig. Hoe kom ik het beste aan kaarten daar? Kan ik op matchday zelf bij het stadion tickets krijgen? Tips zou geweldig zijn..

FC_Emmen

Citaat van: Exterkate op jan 04, 2014, 14:51:54
Heeft iemand tips hoe ik het beste aan kaarten voor Chelsea - Everton kom? Ik kan voor Kickoffvoetbalreizen 3 kaarten voor €115,- per stuk krijgen maar dat lijkt mij nog al prijzig. Hoe kom ik het beste aan kaarten daar? Kan ik op matchday zelf bij het stadion tickets krijgen? Tips zou geweldig zijn..
Al op de site's van Chelsea en Everton zelf gekeken?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'