Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

FC_Emmen

Citaat van: spons op mrt 11, 2014, 14:49:40
Ik denk niet dat Lille - Nantes voor een uitverkocht huis zal zorgen. Neem aan dat je gewoon nog kaarten aan de kassa kunt kopen

Afgelopen week waren er tegen Montpellier iets meer dan 40.000 toeschouwers terwijl de capaciteit van het stadion ruim 50.000 is
Tenzij Lille - Nantes meer dan gemiddeld leeft zal je hier denk ik wel kaarten voor kunnen krijgen.
Gemiddelde aantal toeschouwers: http://www.ligue1.com/ligue1/affluences/journee
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Citaat van: FC_Emmen op mrt 11, 2014, 15:42:22
Tenzij Lille - Nantes meer dan gemiddeld leeft zal je hier denk ik wel kaarten voor kunnen krijgen.
Gemiddelde aantal toeschouwers: http://www.ligue1.com/ligue1/affluences/journee

Clubs als Paris St. Germain, Olympique Marseille, Lens en Valenciennes leven in Lille maar Nantes echt niet meer dan Montpellier
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

John Sleeuwenhoek

Ik adviseer je om nu gelijk toe te slaan op ViaGogo:
http://www.viagogo.co.uk/Sports-Tickets/Football/International-Football/Ligue-1/Lille-Metropole-Tickets/E-550454

Goedkoper ga je ze niet krijgen. Gebruik zelf ViaGogo regelmatig en louter positieve ervaringen.

geraldando

Citaat van: John Sleeuwenhoek op mrt 11, 2014, 17:04:26
Ik adviseer je om nu gelijk toe te slaan op ViaGogo:
http://www.viagogo.co.uk/Sports-Tickets/Football/International-Football/Ligue-1/Lille-Metropole-Tickets/E-550454

Goedkoper ga je ze niet krijgen. Gebruik zelf ViaGogo regelmatig en louter positieve ervaringen.

Ik dacht juist dat ViaGogo niet echt oke is. Dat ze geen originele kaarten verkopen. Of zit ik er nu compleet naast?
Favoriete ground: Bosuilstadion

John Sleeuwenhoek

Heb nu een kleine 20x een kaartje gekocht voor een wedstrijd van Aston Villa via ViaGogo. Krijg de kaarten altijd netjes enkele dagen voor de wedstrijd toegestuurd van de Villa Ticket Office en ze worden zelfs toegevoegd aan mijn booking history. Wel grappig, aangezien ik vaak ongeveer maar 1/3 betaal wat ik direct via Villa zou betalen.

spons

Citaat van: geraldando op mrt 11, 2014, 23:17:11
Ik dacht juist dat ViaGogo niet echt oke is. Dat ze geen originele kaarten verkopen. Of zit ik er nu compleet naast?

Ik heb ook een aantal keren gebruik gemaakt van viagogo en alleen maar positieve ervaringen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Viagogo is een officiele organisatie die samenwerkt met clubs. Echter, kort geleden besloot Schalke 04 de samenwerking met hun te verbreken. Dit na vele klachten van hun fans.

Sander11

Iedereen bedankt voor de tips en de normale reacties het is alsnog gelukt via Lille te regelen... Leuke tips voor Lille zijn natuurlijk nog altijd welkom;)! ik zal na het bezoek weer wat foto's en verhalen met jullie delen
HEYA DEN BOSCH!

AthleticHolanda

Deze flyer kreeg ik een tijd terug in Saarbrücken m.b.t. Viagogo. Kan ik me wel in vinden.


hgrm

Dat was voor Schalke toch ook precies de reden om -na fanprotesten- te kappen met Viagogo?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FC_Emmen

Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er staat?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

milan2106

Hallo,
Ik ben van plan om op 12 april de wedstrijd Fulham - Norwich te bezoeken, alleen ik weet niet hoe ik aan kaarten moet komen.
De kaartverkoop gaat niet in de 'general sale', en met viagogo heb ik ook nog  geen succes (ook alleen met membership).
Iemand met tips of misschien met een membership die mij verder kan helpen?



jona93

Een vraagje morgen start blijkbaar de vrije verkoop voor PSG-Chelsea iemand die weet waar ik tickets kan bestellen via de vrije verkoop?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: jona93 op mrt 24, 2014, 15:30:44
Een vraagje morgen start blijkbaar de vrije verkoop voor PSG-Chelsea iemand die weet waar ik tickets kan bestellen via de vrije verkoop?
Je maakt een geintje denk ik :)