Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Citaat van: BLC op jul 28, 2018, 12:35:20
Inderdaad makkelijk te doen, ik kom regelmatig bij gladbach en los van het gigantische parkeerterrein zijn eromheen ook nog overal parkeermogelijkheden tussen de velden e.d.
Vergeet geen pizzapunt bij je biertje te pakken in het stadion want die zijn heerlijk;)

Een pizzapunt in Duitsland? Dat is hetzelfde als een pie bestellen in Italië. bij Gladbach (en verder overal in Duitsland) is het wat mij betreft of bratwurst of currywurst mit pommes.

FCT1980

Gelukkig mag iedereen zelf weten wat hij waar besteld ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: Koning Kriel op jul 30, 2018, 09:14:52
Een pizzapunt in Duitsland? Dat is hetzelfde als een pie bestellen in Italië. bij Gladbach (en verder overal in Duitsland) is het wat mij betreft of bratwurst of currywurst mit pommes.
Toch zie ik een pie in Italie wel zitten :)

Vinnn

Wie kan mij helpen aan 2 kaarten voor SC Heerenveen v Feyenoord op 26/8?

spons

Citaat van: Nort op jul 30, 2018, 12:58:20
Toch zie ik een pie in Italie wel zitten :)

Dat is een belediging voor de Italiaanse keuken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

casper.eniesee

Weet iemand waar ik kan vinden wanneer de Engelse en Duitse wedstrijden definitief worden vastgezet qua speeltijd? Of direct het antwoord er op (al loop ik dan volgend seizoen weer tegen hetzelfde probleem op)
Instagram: Groundhopper024

Nort

Citaat van: casper.eniesee op aug 06, 2018, 17:11:16
Weet iemand waar ik kan vinden wanneer de Engelse en Duitse wedstrijden definitief worden vastgezet qua speeltijd? Of direct het antwoord er op (al loop ik dan volgend seizoen weer tegen hetzelfde probleem op)
Probeer eens: fixture announcement Premier League en dat ook int Duits :)

ALenstra

Op de websites van Premier League en EFL staan volgens mij de data waarop de exacte tijden bekend gemaakt worden. Ik denk dat ergens in september de wedstrijden van oktober/november bekend gemaakt worden. In Duitsland wordt normaal gesproken begin september weer een reeks speeldagen vastgelegd.

San Paolo

Voor Premier League zou oktober/november vandaag bekend moeten worden volgens hun website.

Vinnn

Vast al duizenden keren gevraagd door menigeen maar; wie kan me vertellen waar ik vrij accurate toeschouwersaantallen kan vinden van potjes in:

- Nederland
- België
- Duitsland
- Engeland


Nort

Citaat van: Vinnn op aug 07, 2018, 18:28:03
Vast al duizenden keren gevraagd door menigeen maar; wie kan me vertellen waar ik vrij accurate toeschouwersaantallen kan vinden van potjes in:

- Nederland
- België
- Duitsland
- Engeland
Soccerway heeft iig alles van het betaald voetbal. En in Engelans/Duitsland vaak ook nog een paar niveau's eronder. Overigens zijn, op Engeland na, de aantallen wel met een korreltje zout te nemen...

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vinnn

Citaat van: Nort op aug 07, 2018, 18:32:00
Soccerway heeft iig alles van het betaald voetbal. En in Engelans/Duitsland vaak ook nog een paar niveau's eronder. Overigens zijn, op Engeland na, de aantallen wel met een korreltje zout te nemen...

Thanks Nort! Zie dat ze voor de leagues waar ik het vaakst te vinden ben in ieder geval wel bezoekersaantallen vermelden. Niet voor alles, maar iets is altijd nog beter dan niets.

Rob1977_PSV

Iemand ervaring met kaarten (bestellen) bij Villareal en Valencia.
Ik wil in oktober een dubbel doen in het weekend na de Nations League.

Tips zijn welkom!

Gaat om Valencia-Legánes en Villareal-Atlético de Madrid.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Koning Kriel

Bij Valencia kun je kaarten bij het stadion en in de clubwinkel in de stad krijgen. Is volgens mij nooit uitverkocht. Toen ik er was speelde ze halve finale Europa League en kon je zelfs daar gewoon kaartjes voor halen (helaas vlogen we de middag van die wedstrijd terug).