Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

watergatehopper

Citaat van: Vinnn op aug 18, 2018, 21:29:44
Vanavond bij NAC v De Graafschap geweest met dank aan Saltacampos voor het regelen. Helaas verstoken geweest van een hardcopy ticket en de gene in de perskamer kon niks regelen helaas. Is er iemand die aan een hardcopy ticket voor dit duel kan komen?

Ik had hetzelfde voor Wehen Wiesbaden - Sankt Pauli afgelopen weeekend. Alleen een e-ticket en geen echte. Ook niet echt mijn best gedaan om te zoeken nadien. Uiteindelijk op een FB bericht gereageerd van de club. Gisteren reageerde een fan dat hij het mooi vond wij uit NL voor Wehen kwamen en met alle liefde zijn kaartje toestuurd per post. Ik had aangeboden de verzendkosten te vergoeden maar hij stond erop deze zelf te betalen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

De Nor

Citaat van: watergatehopper op aug 22, 2018, 20:32:10
Ik had hetzelfde voor Wehen Wiesbaden - Sankt Pauli afgelopen weeekend. Alleen een e-ticket en geen echte. Ook niet echt mijn best gedaan om te zoeken nadien. Uiteindelijk op een FB bericht gereageerd van de club. Gisteren reageerde een fan dat hij het mooi vond wij uit NL voor Wehen kwamen en met alle liefde zijn kaartje toestuurd per post. Ik had aangeboden de verzendkosten te vergoeden maar hij stond erop deze zelf te betalen.
Toffe actie van die supporter, dat zijn de mooie dingen in dit wereldje.

rogo_breda

Citaat van: Vinnn op aug 19, 2018, 21:35:23
Ja, ga morgen eens een mail sturen. Is me onlangs voor PSV v Feyenoord ook gelukt. Wie weet..
Gelukt?

Vinnn

Citaat van: rogo_breda op aug 23, 2018, 08:18:27
Gelukt?

Maandag een mail gestuurd, nog geen reactie ontvangen. Ga er ook van uit dat ik die niet meer ga krijgen..helaas maar het is niet anders.

Jeje

"TV selection dates 2018/19 (Illustrative but subject to a five-week minimum notice commitment)
Selections for 3 October to 10 November by 24 August"

https://www.efl.com/clubs-and-competitions/tv-games/

Volgens de EFL zou gister dus de bekendmaking van de TV games voor deze periode bekend moeten zijn gemaakt, maar ik kan ze nergens vinden. De Sheffield derby staat ook nog altijd op een zaterdag, en dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Iemand al iets gezien voor deze periode of is de EFL altijd een paar dagen later dan wat op de website staat?

ALenstra

Komt inderdaad wel eens voor dat het een paar dagen later wordt.

Wesley10__

Iemand die weet of het nog mogelijk is om aan kaarten te komen voor 1860 Munchen - Wurzburg Kickers op 1 oktober? Volgens de website zijn er nog kaarten beschikbaar maar wanneer ik de wedstrijd selecteer kan ik geen vak kiezen.

Mokum1900

iemand idee hoe ik aan een ticket vanavond kom voor Fc den bosch - Jong Ajax
Waar je ook gaat ik volg je overal

Joost

Citaat van: Mokum1900 op aug 31, 2018, 12:32:17
iemand idee hoe ik aan een ticket vanavond kom voor Fc den bosch - Jong Ajax

Twee opties; wachten tot het uit de lucht komt vallen of gewoon online kopen.

ALenstra

Volgens mij kan je ook gewoon aan de kassa kopen. Ik lees op de website van FC Den Bosch niks over beperkingen.

Mokum1900

Inderdaad mijn fout jongens , verkeerd gelezen , korte nachten gehad in Kiev
Waar je ook gaat ik volg je overal

jdebruin96

Iemand enig idee of Royal Mouscron tegen Kortrijk leeft? Het is toch een derbytje.
ik zie dat ze volgende week zondag tegen elkaar spelen dus als het leeft lijkt het mij wel leuk om die pot te bezoeken.

Nort

Citaat van: jdebruin96 op sep 06, 2018, 08:35:18
Iemand enig idee of Royal Mouscron tegen Kortrijk leeft? Het is toch een derbytje.
ik zie dat ze volgende week zondag tegen elkaar spelen dus als het leeft lijkt het mij wel leuk om die pot te bezoeken.
Ze kunnen elkaar niet eens verstaan. Gezien de toeschouwersaantallen bij deze wedstrijden is er niks 'bijzonders' aan...

Rick

Citaat van: jdebruin96 op sep 06, 2018, 08:35:18
Iemand enig idee of Royal Mouscron tegen Kortrijk leeft? Het is toch een derbytje.
ik zie dat ze volgende week zondag tegen elkaar spelen dus als het leeft lijkt het mij wel leuk om die pot te bezoeken.

Ik heb bij de versie van deze wedstrijd in Kortrijk niets gemerkt van derbysfeer of enige rivaliteit.

jdebruin96

Bedankt voor de reacties Rick en Nort!