Week 47 maandag 22 november t/m zondag 28 november

Gestart door Hans, okt 18, 2010, 12:46:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peenvogel

Telstar ontvangt Sparta-boeven met water en brood

De supporters van Sparta Rotterdam besloten eerder deze week een ludieke protestactie op touw te zetten nadat de club een verplichte buscombi kreeg opgelegd voor het uitduel met Telstar. Zij reizen verkleed als boeven af naar Velsen.

De fans van Sparta zijn het niet eens met het feit dat zij de reis naar het uitduel met Telstar moeten afleggen per verplichte buscombi. Volgens de fans van de club heeft Sparta de meest vredelievende supporters van Nederland. Doordat zij zich behandeld voelen als boeven, zullen zij zich ook in die kledij laten zien in Velsen.

De gastheer van vrijdagavond heeft op zijn beurt besloten mee te werken aan het 'boevenfeest'. De club uit Noord-Holland zal de fans van Sparta in het uitvak ontvangen met water en brood, zo laat Telstar weten in een persbericht

Hielke

Met Telstar gebeld. Dreiging van 'Haarlem-hooligans' en daarom een risicowedstrijd. Het moet niet gekker worden... Streep door mijn vrijdagavondprogramma dus.

Sebastiaan_W

Citaat van: Peenvogel op nov 24, 2010, 14:00:04
Telstar ontvangt Sparta-boeven met water en brood

De supporters van Sparta Rotterdam besloten eerder deze week een ludieke protestactie op touw te zetten nadat de club een verplichte buscombi kreeg opgelegd voor het uitduel met Telstar. Zij reizen verkleed als boeven af naar Velsen.

De fans van Sparta zijn het niet eens met het feit dat zij de reis naar het uitduel met Telstar moeten afleggen per verplichte buscombi. Volgens de fans van de club heeft Sparta de meest vredelievende supporters van Nederland. Doordat zij zich behandeld voelen als boeven, zullen zij zich ook in die kledij laten zien in Velsen.

De gastheer van vrijdagavond heeft op zijn beurt besloten mee te werken aan het 'boevenfeest'. De club uit Noord-Holland zal de fans van Sparta in het uitvak ontvangen met water en brood, zo laat Telstar weten in een persbericht

Daarom ging het de laatste 2x ook mis met dank aan de Sparta Youth Crew en hun H'lemse vriendjes. Volgens mij bij Roda - Sparta ook een keer gebeurt, met dank aan dezelfde groep.

Jammer voor een club als Telstar. Dit is door de gemeente opgelegd. Op zo'n tegenstander komt toch meer publiek af.

Joost

Citaat van: witte leeuw op nov 24, 2010, 15:59:35
Daarom ging het de laatste 2x ook mis met dank aan de Sparta Youth Crew en hun H'lemse vriendjes. Volgens mij bij Roda - Sparta ook een keer gebeurt, met dank aan dezelfde groep.

Jammer voor een club als Telstar. Dit is door de gemeente opgelegd. Op zo'n tegenstander komt toch meer publiek af.

Klopt, een lokaal weekblaadje deelde wat gratis kaartjes uit. Af te halen op hun kantoor in Heerlen. Een stel Rotterdammers deed dat ook. Een groep van 20 man begon toen vlak na aftrap 'Rotterdam Hooligans'  te roepen.

Cyclebob

za 27/11 Berlare-RC Mechelen
zo 28/11 SVV-Moordrecht
Jammer trouwens dat FC Oss-Achilles van zon naar zat is verplaatst, ik wil Oss dit seizoen ook nog eens met een thuis- en uitwedstrijd bezoeken 
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

Lek11

#35
23/11 Ajax - Real Madrid

26/11 Helmond - Fortuna Sittard of FC Emmen - RKC Waalwijk

Had ook eerst Telstar - Sparta op de planning


Cyclebob

Citaat van: georgesv op nov 25, 2010, 14:18:38
waarom naar die match?

Ik volg de gevallen club RC Mechelen al een tiental jaartjes, meestal bij uitwedstrijden. Zaterdag combineer ik dat met een trip naar de Borinage, waar we wat oude mijncomplexen bezoeken.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

Niels_Zitterd

26-11 Helmond Sport - Fortuna Sittard
27-11 Royal Antwerp - KV Oostende
28-11 KVK Tienen - OHL Leuven (onder voorbehoud)

Bier und Bratwurst

Citaat van: Bier und Bratwurst op nov 12, 2010, 22:50:23
24-11-10 Internazionale - FC Twente

Was een leuk tripje naar het Guiseppe Meazza!!

26-11-10 FC Zwolle-FC Volendam

Het weekend is nu nog een raadsel voor me,misschien ook nog een wedstrijd!!
Het ene stadion is het andere niet!

Lek11

Citaat van: Lek11 op nov 25, 2010, 13:33:04
23/11 Ajax - Real Madrid

26/11 Helmond - Fortuna Sittard of FC Emmen - RKC Waalwijk Cambuur - RBC

Had ook eerst Telstar - Sparta op de planning

Citaat van: Bier und Bratwurst op nov 25, 2010, 20:35:27
Was een leuk tripje naar het Guiseppe Meazza!!

Hoe is het uitvak?

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

Citaat van: Bier und Bratwurst op nov 25, 2010, 20:35:27
Was een leuk tripje naar het Guiseppe Meazza!!

26-11-10 FC Zwolle-FC Volendam

28-11-10 AFC - Baronie ,had nog een kruidvatkaartje over!!
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Lek11 op nov 26, 2010, 11:27:41
Hoe is het uitvak?

Het uitvak is helemaal bovenin! Je moet de gehele toren omhoog klimmen! Het is vrij groot en het zicht is ver maar wel goed mits je niet te ver naar onderen gaat staan omdat daar een plexiwand staat. Sfeer is er moeilijk te maken omdat het geluid compleet wegebt. De Interfans waren alleen in de 90e minuut goed te horen. We waren met 3000 fans en ze hadden een wc-blok open in een van de torens. Met tien man was het al vol evenals de catering die er om de hoek zit. Je moet van te voren in de stad gewoon heel goed eten want er is weinig te verkrijgen bij en in het stadion. Er word heel scherp gecontroleerd en aanstekers worden zelf ingenomen.
Het ene stadion is het andere niet!

Verwijderd lid

Voor de België-gangers onder ons:

Kortrijk - Lokeren is al afgelast, zal mij niet verbazen als er meer afgelastingen zullen volgen.